Ειδήσεις

08 Apr, 2024 Ώρα 12:50

Το Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 προσφέρει τον απόλυτο συνδυασμό απόδοσης

Thumbnail

Με πωλήσεις σχεδόν 900.000 στην Ευρώπη από την παρουσίασή του το 2017, η πρώτη γενιά του Toyota C-HR αποτέλεσε ένα σημαντικό μοντέλο για την Toyota, φέρνοντας τη μάρκα πιο κοντά σε ένα κοινό που προτιμά τον αντισυμβατικό σχεδιασμό, το στιλ αλλά και την κορυφαία ποιότητα και αξιοπιστία της μάρκας. Με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου, η Toyota συνεχίζει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την πετυχημένη συνταγή προσφέροντας ξεχωριστό στυλ, συναρπαστική οδήγηση και την κορυφαία απόδοση στην κατηγορία του.

Close

 

 

Όμως, σημαντικότερη προσθήκη στη δεύτερη γενιά του C-HR ήταν η προσθήκη της Plug-in Hybrid έκδοσης, προσφέροντας έτσι περισσότερες επιλογές στον υποψήφιο αγοραστή. Και αυτό, διότι η Toyota πιστεύει ότι οι πελάτες χρειάζονται μια ποικιλία επιλογών για προσιτά και πρακτικά οχήματα, ώστε να επιταχυνθεί ο ρυθμός μείωσης των εκπομπών CO2 σήμερα και να διασφαλιστεί η επιτυχής μετάβαση στη μετακίνηση χωρίς εκπομπές ρύπων στο μέλλον.

Το νέο Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 προσφέρει την αβίαστη, ομαλή οδήγηση ενός πραγματικού ηλεκτρικού οχήματος (EV), με αυτονομία έως και 66 km (WLTP combined), που επιτρέπει την καθημερινή οδήγηση με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια, με βάση τις τυπικές ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών.

Close

Εκφράζοντας ένα διπλό DNA, το Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 μεταβαίνει αυτόματα σε υβριδική λειτουργία όταν η μπαταρία εξαντληθεί, προσφέροντας στους οδηγούς τη σιγουριά και την ευελιξία της κορυφαίας στην κατηγορία υβριδικής τεχνολογίας της Toyota, η οποία εξασφαλίζει συνεχή αποδοτικότητα σε κάθε διαδρομή, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλο είναι το ταξίδι.

 

Close

 

Όλες οι εκδόσεις του νέου Toyota C-HR, συμπεριλαμβανομένου του Plug-in Hybrid 220, επωφελούνται από την τελευταία, πέμπτη γενιά υβριδικής τεχνολογίας της Toyota. Το σύστημα κίνησης PHEV αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 163 DIN HP (120 kW) στον μπροστινό άξονα, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης 13,6 kWh, παράλληλα με έναν κινητήρα 2,0 λίτρων με 152 DIN HP (112 kW). Αυτό αποδίδει συνολική ισχύ συστήματος 223 DIN HP (164 kW), η οποία βοηθά το Plug-in Hybrid 220 να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,4 δευτερόλεπτα.

Οι επιδόσεις συνδυάζονται με αποδοτικότητα, με κατανάλωση καυσίμου 0,9 l/100 km και εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 συνδυασμένου κύκλου WLTP 19 g/km. Ένα σύστημα διπλού κινητήρα χωρίς συμπλέκτη εξαλείφει τις τριβές και τη φθορά, επιτρέποντας στο Plug-in Hybrid 220 να καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο όταν λειτουργεί σε υβριδική λειτουργία σε σύγκριση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά PHEV.

 

 

Η χρήση εξαρτημάτων από την τελευταία αρθρωτή πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA) επιτρέπει την τοποθέτηση της μπαταρίας PHEV κάτω από το δάπεδο έξω από την καμπίνα, μειώνοντας το κέντρο βάρους. Αυτό συμβάλλει στον ευέλικτο χειρισμό του Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220, καθώς και στην εξάλειψη οποιουδήποτε συμβιβασμού στον χώρο της καμπίνας ή των αποσκευών.

Για πρώτη φορά σε όχημα της Toyota παγκοσμίως, το Plug-in Hybrid 220 διαθέτει την τεχνολογία FSC (Frequency Sensitive Control) της ZF για να βελτιώσει την οδική συμπεριφορά και την άνεση κατά την οδήγηση. Ένα υδρομηχανικό σύστημα που αυξάνει τη δύναμη απόσβεσης για να προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο του αμαξώματος κατά την οδήγηση. Βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης στην απόδοση των φρένων και το Plug-in Hybrid 220, μαζί με το Hybrid 200 AWD-i, επωφελείται από δαγκάνες και δίσκους 17 ιντσών, καθώς και από τα πιο σύγχρονα συστήματα ελέγχου ευστάθειας του οχήματος. 

Το Plug-in Hybrid 220 διαθέτει μοναδική πανοραμική γυάλινη οροφή για μια πιο ελαφριά, πιο ευρύχωρη αίσθηση, με 3 cm επιπλέον χώρο για το κεφάλι στο πίσω μέρος της καμπίνας. 

Για την απόλυτη εξυπηρέτηση των πελατών, παρέχονται απρόσκοπτες αναθεωρήσεις και αναβαθμίσεις λογισμικού over-the-air μέσω της μονάδας επικοινωνίας δεδομένων του αυτοκινήτου.

Το νέο Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 προσφέρεται με όφελος έως €7,500 κατόπιν έγκρισης κρατικής χορηγίας, για την αγορά plug-in οχήματος.

 

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.