F1

12 Feb, 2020 Ώρα 18:32

Αναβολή του κινέζικου Gran Prix εξαιτίας του κορωνοϊού

Thumbnail

Η Juss Sports Group, διοργανώτρια εταιρία του κινεζικού Grand Prix, μετά από συνεχείς συζητήσεις με την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού αυτοκινήτων και μοτοσικλετών της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας (CAMF) και την διοίκηση αθλητισμού της Σαγκάης, ζήτησε επισήμως από την FIA την αναβολή του αγώνα στην πίστα της Shanghai, ο οποίος ήταν προγραμματισμένος να γίνει στις 17-19 Απριλίου.

Close

Ο λόγος φυσικά είναι ο κορωνοϊός, ο οποίος πλέον ονομάζεται COVID-19. Η συνεχιζόμενη ανησυχία για την υγεία των θεατών και εμπλεκόμενων, και με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας να κηρύσσει τον κορωνοϊό ως παγκόσμια έκτακτη κατάσταση για την υγεία, η Formula 1 μαζί με το διοικητικό όργανο της FIA αποφάσισαν από κοινού να δεχτούν το αίτημα της αναβολής προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια όλων των συμμετεχόντων του αγώνα.

Η Formula 1 και η FIA θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στενά με τις ομάδες, τον διοργανωτή του αγώνα, την CAMF και τις τοπικές αρχές για να παρακολουθούν την κατάστασης, με όλα τα μέρη να μελετούν τη βιωσιμότητα πιθανών εναλλακτικών ημερομηνιών για το Grand Prix αργότερα κατά το έτος, αν και εφόσον υπάρχει βελτίωση της κατάστασης.

Close

Πηγή: Formula1, Autoblog

Tags
12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.