F1

29 Jul, 2019 Ώρα 22:56

Απόλυτα ικανοποιημένος ο Verstappen από τη νίκη του στη Γερμανία

Thumbnail

Το Γερμανικό γκραν πρι στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία για την Aston Martin Red Bull Racing καθώς ο Max Verstappen κατέκτησε τη νίκη.

Close

Η βροχή που έπεφτε στην πίστα την Κυριακή είχε ως αποτέλεσμα η εκκίνηση του αγώνα να δοθεί πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τα μονοθέσια να καλύπτουν τέσσερις γύρους σχηματισμού πριν παραταχθούν στη γραμμή εκκίνησης. Οι μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες είχαν ως αποτέλεσμα περισσότερα pit stop από το συνηθισμένο.

Συνολικά πέντε pit stop έκανε ο Verstappen και κατάφερε να κρατήσει την ψυχραιμία του σε έναν αγώνα όπου πολλοί άλλοι οδηγοί έκαναν λάθη, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας μπροστά και να κατακτήσει τη δεύτερη νίκη του στους τρεις τελευταίους αγώνες.

Close

_

 «Το ότι πήραμε τη νίκη μετά από τέτοιο αγώνα είναι καταπληκτικό ενώ για την ομάδα αυτή η δεύτερη φετινή νίκη με τη Honda είναι απίστευτη. Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη στην εκκίνηση αλλά μάλλον όλοι όσοι εκκινούσαν από τη δεξιά πλευρά έκαναν κακή εκκίνηση λόγω χαμηλής πρόσφυσης. Η δική μου ήταν ιδιαίτερα κακή όταν άφησα το συμπλέκτη αλλά κράτησα την ψυχραιμία μου και έμεινα κοντά τις δύο Mercedes. Ήταν δύσκολο το προσπέρασμα λόγω του ακάθαρτου αέρα ενώ τα ελαστικά άρχισαν να φθείρονται όσο στέγνωνε η πίστα. Στη συνέχεια, πήραμε τις σωστές αποφάσεις. Παρότι τα πρώτα σλικ που φόρεσα ήταν κάπως σκληρά και είχα κάποιες άτυχες στιγμές και ένα τετακέ 360 μοιρών, ήμουν τυχερός και συνέχισα. Όταν ξαναφόρεσα τα ενδιάμεσα και πέρασα μπροστά μπορούσα να ελέγχω τον αγώνα και να κάνω επίδειξη των δυνατοτήτων του μονοθεσίου. Όταν είσαι επικεφαλής του αγώνα παίρνεις λιγότερα ρίσκα και έχεις καλύτερη αίσθηση. Οι συνθήκες ήταν πολύ αντίξοες και το μόνο που σκεφτόσουν ήταν πώς θα επιβιώσεις. Αναμφισβήτητα ήταν ένας διόλου εύκολος αγώνας και ιδιαίτερα απρόβλεπτος με τέτοιες καιρικές συνθήκες. Η ομάδα πήρε όλες τις σωστές αποφάσεις. Μου έδιναν σωστή πληροφόρηση παρακολουθώντας πάντα τις άλλες ομάδες και τους ενδιάμεσους χρόνους τους. Είχαν πραγματικά τον έλεγχο της κατάστασης και όλοι μαζί δούλεψαν άψογα. Ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες μου και είναι ωραίο που τελικά βγήκα νικητής. Απολαμβάνω την οδήγηση στη βροχή, όμως χρειάζεσαι και καλό μονοθέσιο γι’ αυτό. Μπορείς να βρεις ταχύτητα μέσα σου, όμως σήμερα τα είχαμε και τα δύο και είμαι ευτυχής με το αποτέλεσμα. Οι πορτοκαλί οπαδοί μου στέκονταν όρθιοι ειδικά όσο ήμουν επικεφαλής, που ήταν εκπληκτικό σαν θέαμα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα, ήταν μία τρελή αλλά συναρπαστική Κυριακή.

Close

 

18 Apr, 2025 Ώρα 08:33

F1 Saudi Arabia: Πασχαλιάτικα Grand Prix υπό το φως των προβολέων

Thumbnail

Μετά το Grand Prix στην Ιαπωνία ( 4-6 Απριλίου), το Grand Prix στο Μπαχρέιν (11-13 Απριλίου) σειρά έχει το Grand Prix στη Σαουδική Αραβία (18-20 Απριλίου). Πασχαλιάτικα θα έχουμε αγώνα στη F1 και ευτυχώς που δεν είναι μεσημέρι γιατί τη μάχη θα την κέρδιζε ο οβελίας. Ο αγώνας στη Σαουδική Αραβία θα ξεκινήσει στις 20.00.

Close

Η Τζέντα φτάνει έως το τέλος της στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας. Είναι μια παραθαλάσσια πόλη στη Σαουδική Αραβία και θεωρείται πύλη εισόδου για τους προσκυνητές που κατευθύνονται προς τη Μέκκα, ενώ παράλληλα αποτελεί σημαντικό εμπορικό κέντρο και πολιτιστικό κόμβο. Είναι γνωστή για τη σύγχρονη παραλία της και την ιστορική συνοικία Αλ-Μπαλάντ.

 

Close

 

Για πρώτη φορά αγώνας της F1 στη Σαουδική Αραβία έγινε τον Δεκέμβριο του 2021. Οι τρεις επόμενοι αγώνες έγιναν τον Μάρτιο και φέτος θα γίνει τον Απρίλιο και αυτό γιατί τα επίπεδα θερμοκρασίας, ανέμου και υγρασίας  είναι παρόμοια με αυτά του καλοκαιριού.

Close

Σήμερα Παρασκευή 18 Απριλίου θα γίνουν τα δύο πρώτα ανεπίσημα δοκιμαστικά. Το Practice 1 θα ξεκινήσει στις 16.30 και το Practice 2 στις 20.00

Το Σάββατο 19 Απριλίου το Practice 3 θα γίνει στις 16.30 και στις 20.00 θα ακολουθήσει το Qualifying για την pole position.

Την Κυριακή 20 Απριλίου ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 20.00 υπο το φώς των προβολέων.

 

 

Η πίστα έχει μήκος 6.174 μέτρα και είναι μία από τις ταχύτερες της F1. Δεν θα ήταν υπερβολή αν σας λέγαμε ότι το 80% του αγώνα όλοι οι οδηγοί πηγαίνουν με τέρμα γκάζι. Η πίστα είναι τεχνική. ‘Έχει 16 αριστερές και 11 δεξιές στροφές.

Παρόλο που υπάρχουν τρεις ζώνες DRS, οι προσπεράσεις δεν είναι τόσο εύκολες λόγω έλλειψης έντονων σημείων φρεναρίσματος. Η επιφάνεια της πίστας δεν είναι πολύ τραχιά αλλά οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά είναι σημαντικές.

 

 

Η επιλογή γομών για τους πρώτους τέσσερις αγώνες αυτής της σεζόν ήταν η ίδια με πέρυσι, αλλά για τον πέμπτο γύρο, η Pirelli έχει κάνει ένα βήμα προς το μαλακό άκρο. Έτσι η τριάδα που θα είναι διαθέσιμη στην Τζέντα έχει: Σκληρή γόμα τη C3, μέση γόμα τη C4 και μαλακή γόμα τη C5. Αυτό είναι εναρμονισμένο με το στόχο, που έχουν θέσει η FIA, η F1 και οι ομάδες για να δημιουργήσουν περισσότερες επιλογές στρατηγικής και επομένως πιο συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες. Στις τέσσερις προηγούμενες διοργανώσεις αυτού του Grand Prix, η μια αλλαγή κυριάρχησε, τόσο όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα όσο και στην προτίμηση των ομάδων, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτευε λίγο τα πράγματα.