F1

25 May, 2019 Ώρα 19:30

Απόλυτος κυρίαρχος ο Hamilton

Thumbnail

Με έναν εκπληκτικό χρόνο, τον καλύτερο που έχει σημειωθεί ποτέ στο circuit δρόμου του Μόντε Κάρλο, ο Lewis Hamilton πήρε την pole position στο Grand Prix του Μονακό.  

Close

Ο πρωταθλητής της Formula 1 πανηγύρισε έξαλλα την 85η pole της καριέρας του, σκαρφαλώνοντας στα κάγκελα για να πανηγυρίσει με τους θεατές. Από τη δεύτερη θέση θα εκκινήσει ο team-mate του στη Mercedes, Valtteri Bottas και από την τρίτη ο Max Verstappen.

 

Close

 

Η Ferrari συνεχίζει τις απογοητευτικές εμφανίσεις, με τον Sebastian Vettel να περιορίζεται στην τέταρτη θέση. Όσον αφορά στον Charles Leclerc, η Scuderia πέτυχε εκ νέου το ακατόρθωτο, προκαλώντας τον έντονο εκνευρισμό του Μονεγάσκου. Οι Ιταλοί θεώρησαν ότι ο νεαρός με τον χρόνο που πέτυχε στο Q1 θα περάσει στην επόμενη διαδικασία, ωστόσο, τα πράγματα πήγαν εντελώς λάθος.

Close

Δεν τον έβγαλαν έξω για να κάνει έναν επιπλέον γύρο και έτσι ο Leclerc θα ξεκινήσει στον αυριανό αγώνα από την 16η θέση. Πραγματικά απίστευτα πράγματα από τους Ιταλούς, με τον Charles να ζητάει εξηγήσεις από τους αρχιμηχανικούς και τους ανθρώπους που σχεδιάζουν τη στρατηγική της ομάδας για την γκάφα που έκαναν.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Pierre Gasly (Red Bull Racing), Kevin Magnussen (Haas F1 Team), Daniel Ricciardo (Renault), Daniil Kvyat (Toro Rosso), Carlos Sainz (McLaren) και  Alexander Albon (Toro Rosso).

 

Tags
12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.