F1

22 Mar, 2024 Ώρα 08:51

F1: Ετοιμασθείτε για πρωινό εγερτήριο στο Grand Prix της Αυστραλίας

Thumbnail

Ο κόσμος της F1 περιμένει να δει πως θα εξελιχθεί ο 3ος αγώνας της χρονιάς που θα γίνει στην Αυστραλία. Γιατί κακά τα ψέματα αν συνεχίσει αυτός ο μονόλογος του Ολλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή Max Verstappen το ενδιαφέρον θα χαθεί. Και όταν η σούπα κρυώσει δεν τρώγεται.

Close

Στον αγώνα που προηγήθηκε (Saudi Arabian Grand Prix) η F1 απέκτησε κάποιο νόημα με την εκπληκτική παρουσία του 18χρονου Oliver Bearman ο οποίος αντικατέστησε την τελευταία στιγμή τον Carlos Sainz όταν χρειάσθηκε να κάνει επείγουσα χειρουργική επέμβαση στη σκωληκοειδίτιδα.

 

Close

 

Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari δήλωσε ότι είναι έτοιμος για τον αγώνα αλλά οι γιατροί δεν έχουν δώσει την έγκριση. Φοβούνται γιατί τα ράμματά του είναι φρέσκα και έχουν τις επιφυλάξεις τους.

Close

Η Ferrari ετοιμάζει το μονοθέσιο του Sainz που όμως αν δεν του επιτραπεί να τρέξει, τη θέση του θα πάρει και πάλι ο Oliver Bearman.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Motorsport.com, ο Sainz δήλωσε ότι έχει ανακτήσει τη φόρμα του μετά την επέμβαση και θα καθίσει κανονικά στο κόκπιτ της SF-24.

Η κατασκευή της πίστας στο Albert Park ξεκίνησε μετά τη σύμφωνη γνώμη της FIA για αγώνα γύρω από την πόλη. Τρία χρόνια αργότερα, το 1996 έγινε ο πρώτος αγώνας. Σήμερα η πίστα έχει μήκος 5.278 km και οι αγωνιζόμενοι την Κυριακή θα πρέπει να καλύψουν σε 58 γύρους 306.124 km. Το 2023 ο Sergio Perez έκανε τον ταχύτερο γύρο (1.20.235).

Το πρόγραμμα για τον αγώνα στην Αυστραλία έχει ως εξής:

22 Μαρτίου

Practice 1 στις 03.30 ώρα Κύπρου

Practice 2 στις 07.00

23 Μαρτίου

Practice 3 στις 03.30 ώρα Κύπρου

Qualifying στις 07.00

24 Μαρτίου Κυριακή

Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 06.00 το πρωί ώρα  Κύπρου. Ετοιμασθείτε για πρωινό ξύπνημα.

 

28 May, 2025 Ώρα 08:44

Max Verstappen για GP Monaco: «Ίσως να αρχίσουμε να πετάμε μπανάνες όπως στο Mario Kart»

Thumbnail

Την Κυριακή που μας πέρασε, ολοκληρώθηκε ένα ακόμα GP της Formula 1 στο Μονακό, το οποίο βρήκε το Norris της McLaren νικητή. Πάντως για ακόμη μία χρονιά, η στενότητα του δρόμου και το τεράστιο πλάτος των μονοθεσίων, δεν επέτρεψαν προσπεράσεις, ανακατατάξεις και θέαμα. Μάλιστα η FIA (θέλοντας να προλάβει το «κακό» θέαμα), φέτος για πρώτη φορά έθεσε ως υποχρεωτικά τα δύο pit stops για κάθε ομάδα, ώστε να υπάρχει πιο πολύ σασπένς.

Close

Μία κίνηση που αντί να φέρει θέαμα, έφερε μποτιλιάρισμα στο pit lane. Υπήρξαν επίσης αμφιλεγόμενες τακτικές που εφάρμοσαν ομάδες όπως οι Racing Bulls και Williams, με τους «δεύτερους» οδηγούς τους να επιβραδύνουν την ροή του αγώνα για να επιτρέψουν στους κορυφαίους οδηγούς τους να μπουν στα πιτ χωρίς να χάσουν θέση.

Οι οδηγοί άσκησαν κριτική στους κανόνες μετά τον αγώνα, και ο παγκόσμιος πρωταθλητής Verstappen, που τερμάτισε τέταρτος, δήλωσε στο Sky Sports: «Δεν μπορείς να αγωνιστείς εδώ. Δεν έχει σημασία τι κάνεις. Ένα pit stop, 10, το ίδιο είναι. Ότι και να γίνει δεν μπορείς να περάσεις. Είναι σα να παίζαμε Mario Kart. Ίσως πρέπει τα μονοθέσια να αρχίσουν να πετάνε και μπανάνες όπως στο παιχνίδι για να αποκτήσει ενδιαφέρον ο αγώνας».

Close

Ο Russell με τη σειρά του πέρασε μια εφιαλτική Κυριακή, κολλημένος στο «τρενάκι» των μονοθεσίων, πριν πάρει και ποινή για παράνομη προσπέραση του αργού Alex Albon μέσα από το σικέιν. Τερμάτισε στην 11η θέση, χωρίς καμία από τις Mercedes να βρίσκεται στους βαθμούς. «Τα 2 pit stop σαφώς και δεν λειτούργησαν καθόλου», είπε. «Για όλους τους οδηγούς, οι κατατακτήριες δοκιμές είναι η πιο συναρπαστική στιγμή στο GP Monaco. Να δεχτούμε ότι πρόκειται για έναν αγώνα κατατακτήριων και όχι για ένα πραγματικό GP; Και να πούμε και την αλήθεια, το 99% των θεατών στο Μονακό, παρευρίσκονται για να πιούν σαμπάνια στο γιοτ τους, οπότε δεν τους ενδιαφέρει πραγματικά ο αγώνας».