F1

21 Jun, 2019 Ώρα 13:28

Formula 1, GP Γαλλίας: Στο ιστορικό Circuit Paul Ricard

Thumbnail

Η Γαλλία μπήκε και πάλι από πέρυσι στο καλαντάρι, αφού είχε σημειώσει μια απουσία 10 χρόνων. Η πίστα του Paul Ricard χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1970. Βέβαια από τότε έχει αλλάξει πολλές φορές χάραξη για να καταλήξει στη σημερινή της μορφή. Το μήκος της διαδρομής φτάνει τα 5,8 km και χαρακτηρίζεται από μεγάλες ευθείες και πολύ γρήγορες καμπές. Αυτό σημαίνει πως η δύναμη του κινητήρα πρέπει να συνδυαστεί με κορυφαία πρόσφυση για να έχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα από πλευράς χρόνων.

Close

Με δεδομένο ότι στον Καναδά η Ferrari έδειξε να έχει ένα δυνατό κινητήρα, περιμένουμε η ιταλική ομάδα να πρωταγωνιστήσει και επί γαλλικού εδάφους, όμως δεν πρέπει να υποτιμούμε τη Mercedes η οποία μάλιστα πέρυσι είχε κερδίσει τον αγώνα με τον Hamilton.

 

Close

 

Σε αντίθεση πάντως με την πίστα του Καναδά, το Paul Ricard έχει τεράστιες περιοχές διαφυγής, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για μια φάση αντίστοιχη με αυτήν που έφερε την αμφιλεγόμενη τιμωρία του Vettel.

Close

Ανάμεσα στις υπόλοιπες ομάδες που θα παλέψουν για μια θέση στη δεκάδα, αυτή που πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα το επόμενο τριήμερο είναι η Renault η οποία εκτός του ότι παίζει «εντός έδρας» θα έρθει στο Paul Ricard φέρνοντας σημαντικές αναβαθμίσεις στα μονοθέσιά της.

Το πρόγραμμα του τριημέρου

Παρασκευή 22 Ιουνίου

FP1: 12:00-13:30

FP2: 16:00-17:30

Σάββατο 23 Ιουνίου

FP3: 13:00-14:00

Κατατακτήριες: 16:00 - 17:00

Κυριακή 24 Ιουνίου

Αγώνας: 16:10

 

Tags
12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.