F1

28 Jun, 2019 Ώρα 11:41

Formula 1: Στο Red Bull Ring αυτό το τριήμερο

Thumbnail

Στην ιστορική πίστα του Spielberg, η οποία ονομάζεται πλέον Red Bull Ring, καθώς ανήκει στον μεγαλομέτοχο της ομώνυμης εταιρείας ενεργειακών ποτών, φιλοξενείται αυτό το τριήμερο (28-30 Ιουνίου) ο ένατος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1.

Close

 

 

Πρόκειται για τον πρώτο back to back αγώνα της σεζόν, με τις ομάδες να μεταφέρονται άμεσα από τη Γαλλία στην Αυστρία, προκειμένου να προετοιμαστούν για το Grand Prix.

To circuit μήκους 4.318 μέτρων βρίσκεται μέσα σε ένα καταπράσινο περιβάλλον, σε υψόμετρο 700 μέτρων. Η εικόνα των μονοθεσίων να περνούν από στροφή σε στροφή με φόντο τα πελώρια βουνά και τα δάση είναι μαγική.

Close

 

H Mercedes παραμένει το φαβορί έπειτα από το εκπληκτικό ξεκίνημα που έχει κάνει. Στη Ferrari ευελπιστούν ότι επιτέλους θα κερδίσουν, με τη McLaren να δείχνει πολύ δυνατή και να απειλεί ακόμη και τη Red Bull Racing.

Austrian Grand Prix

MYWORLD GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2019

Παρασκευή 28 Ιουνίου

Ελεύθερες δοκιμές (FP1): 12.00-13.30

Ελεύθερες δοκιμές (FP2): 16.00-17.30

Σάββατο 29 Ιουνίου

Ελεύθερες δοκιμές (FP3): 13.00-14.00 

Κατατακτήριες: 16.00

Κυριακή 30 Ιουνίου

Αγώνας: 16.10

Close

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.