Έναν αγώνα διαφορετικό από όσους έχουμε δει φέτος παρακολουθήσαμε στη Monza της Ιταλίας.
Η συνήθης ύποπτη Mercedes έμεινε πολύ πίσω, ο Verstappen εγκατέλειψε ενώ η Ferrari δεν κατάφερε καν να τερματίσει. Την ίδια ώρα είδαμε αυτοκίνητο ασφαλείας, κόκκινες σημαίες, διπλή εκκίνηση, ποινές και νικητή τον Gasly με AlphaTauri.

Το πάλεψε και κέρδισε
Καλά διαβάσατε. Ο νεαρός πιλότος εκμεταλλεύτηκε τις καταστάσεις, οδήγησε σταθερά και διατήρησε την πρωτιά παρά την πίεση που δέχτηκε στο τέλος από τον Sainz ο οποίος με τη σειρά του ολοκλήρωσε τον αγώνα δεύτερος.
Το βάθρο του ανατρεπτικού αγώνα συμπλήρωσε ο Stroll με Racing Point.

Εκτός αγώνα 2 Ferrari και ο Verstappen
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Norris με τη δεύτερη McLaren ενώ o Bottas με Mercedes το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει στην πέμπτη θέση.
Πιο πίσω βρέθηκε ο Ricciardo με Renault και 7ος τερμάτισε ο Hamilton που ενώ ξεκίνησε από την πρώτη θέση βρέθηκε λόγω ποινής (μπήκε στα πιτς ενώ δεν επιτρεπόταν) τελευταίος. Τελικά μετά από προσπάθεια κατάφερε να συγκεντρώσει μερικούς βαθμούς. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι, Ocon (Renault), Kvyat (AlphaTauri) και Perez (Racing Point).
Η εκκίνηση του αγώνα πραγματοποιήθηκε δύο φορές, μία στην αρχή και μία σχεδόν στη μέση όταν και οι αγωνοδίκες έβγαλαν κόκκινη σημαία εξαιτίας της εξόδου της Ferrari του Leclerc.

Θέλουν να ξεχάσουν...
To σίγουρο είναι πως στην ιταλική ομάδα θέλουν να ξεχάσουν τον αγώνα στη Μόντσα καθώς και τα δύο της μονοθέσια εγκατέλειψαν, αρχικά του Vettel και αργότερα του Leclerc. Εκτός αγώνα έμεινε και ο Verstappen με Red Bull…
Η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 θα συνεχιστεί χωρίς διακοπή στις 13 Σεπτεμβρίου στην Ιταλία.
Πηγή: Zougla.gr

Η FIA αποκάλυψε το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2026 – Με 24 αγώνες και για πρώτη φορά GP και στη Μαδρίτη
Ξεκινώντας με το GP της Αυστραλίας το Σαββατοκύριακο 6-8 Μαρτίου 2026 και ολοκληρώνοντας με το GP του Αμπού Ντάμπι στις 6 Δεκεμβρίου, η κοινότητα της F1 θα επισκεφθεί πέντε από τις επτά ηπείρους του κόσμου κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους.
Το 2026, το Ραμαζάνι θα πραγματοποιείται όλο τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, πράγμα που σημαίνει ότι τα GP του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας θα διεξαχθούν και πάλι τον Απρίλιο.
Το ημερολόγιο προβλέπει περαιτέρω βελτιώσεις στη γεωγραφική ροή των αγώνων, συμπεριλαμβανομένου του GP του Καναδά που ακολουθεί τώρα το Μαϊάμι σε προγενέστερο χρονικό διάστημα από τις 22 έως τις 24 Μαΐου, προσφέροντας σημαντική αποτελεσματικότητα στις μεταφορές, καθώς ορισμένος εξοπλισμός μπορεί να μεταφερθεί απευθείας από τη μία διοργάνωση στην άλλη.
Αυτή η αλλαγή δημιουργεί ένα ενοποιημένο ευρωπαϊκό σκέλος της σεζόν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ξεκινώντας από το Μονακό από 5-7 Ιουνίου και ολοκληρώνοντας στην Ισπανία, όπου η Μαδρίτη θα κάνει το ντεμπούτο της στο ημερολόγιο της F1 από 11-13 Σεπτεμβρίου.
Στη συνέχεια, το πρωτάθλημα επιστρέφει στην Ασία με τα Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν και της Σιγκαπούρης, πριν από έναν τριπλό αγώνα στην Αμερική, πριν το Λας Βέγκας, το Κατάρ και το Άμπου Ντάμπι κλείσουν τη σεζόν.
Το πλήρες ημερολόγιο της F1 για το 2026:

