F1

13 Jul, 2020 Ώρα 13:00

Leclerc: Δική μου ευθύνη το ατύχημα με τον Vettel

Thumbnail

Η εκκίνηση του GP της Στυρίας ήταν καταστροφική για την Ferrari, αφού και τα δύο μονοθέσια της εγκατέλειψαν, μετά την επαφή που είχε ο Charles Leclerc με τον Sebastian Vettel, στη τρίτη στροφή της πίστας, κατά τον πρώτο γύρο του αγώνα.

Close

Ο Leclerc στη προσπάθεια του να προσπεράσει τον Vettel, έπεσε πάνω του, καταστρέφοντας την πίσω αεροτομή της Ferrari του Γερμανού, προκαλώντας παράλληλα ζημιές και στο πάτωμα του δικού του μονοθεσίου. Κάπως έτσι η Ferrari είδε τα δυο της μονοθέσια να εγκαταλείπουν.

Ο Leclerc σε δηλώσεις του πήρε την ευθύνη για το ατύχημα, λέγοντας πως ήδη έχει ζητήσει συγνώμη από τον Vettel, συμπληρώνοντας πως η κίνηση του να προσπεράσει εκεί τον Vettel ήταν υπερβολικά αισιόδοξη. Όπως δήλωσε ο Leclerc:

Close

Προφανώς οι δικαιολογίες δεν είναι αρκετές σε τέτοιες στιγμές. Απλώς απογοητεύομαι από τον εαυτό μου. Έχω κάνει πολύ κακή δουλειά σήμερα, άφησα την ομάδα χωρίς μονοθέσια. Το λάθος ήταν όλο δικό μου. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ζητήσω συγνώμη, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Ελπίζω να μάθω από αυτό και να επιστρέψουμε πιο δυνατοί στους επόμενους αγώνες.

Ο Vettel από τη μεριά του δήλωσε πως ήταν έκπληκτος όταν είδε τον Leclerc να προσπαθεί να τον προσπεράσει, δεδομένης της στενής φύσης της στροφής και το γεγονός ότι και άλλα μονοθέσια μάχονταν εκείνη την στιγμή μαζί του.

Close

Δείτε το βίντεο εδώ.

Πηγή: Autoblog.gr

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.