F1

29 Sep, 2019 Ώρα 16:57

Μεγάλη νίκη Hamilton στη Ρωσία και 1-2 η Mercedes

Thumbnail

Την πρώτη θέση στο ρωσικό γκραν πρι κατάφερε να κατακτήσει ο Hamilton με μονοθέσιο της Mercedes.  Ο Βρετανός εκμεταλλεύτηκε την ατυχία της Ferrari αλλά και την αδυναμία του Leclerc  να πετύχει κάτι καλύτερο και ήταν αυτί που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Πίσω του τερμάτισε ο Bottas που απέδειξε πως μόνο τυχαία δεν βρίσκεται στην Mercedes ενώ ο Leclerc με Ferrari ήταν αυτός που ανέβηκε στο βάθρο.

Close

_

Πιο πίσω ακολούθησε ο Verstappen με Red Bull που πέτυχε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Την καλή εικόνα της αυστριακής ομάδας συμπλήρωσε ο Albon. Sainz, Perez, Magnussen, Norris και Hulkenberg ήταν οι πιλότοι που ολοκλήρωσαν την δεκάδα.

Close

_

Από το σημερινό αγώνα αυτό που έμεινε ήταν η... κυριαρχία της Ferrari καθ' όλη τη διάρκεια του τριημέρου αλλά η αδυναμία της να κερδίσει τον αγώνα. Επίσης η εντολή που πήρε ο Vettel να αφήσει τον Leclerc να περάσει μπροστά αλλά και η ατυχία του Vettel που έμεινε από κινητήρα.

Close

Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην Ιαπωνία στις 13 Οκτωβρίου.

_

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.