F1

13 Sep, 2021 Ώρα 07:57

Νικητής ο Ricciardo σε έναν απίθανο αγώνα στη Monza

Thumbnail

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα στη γραμμή εκκίνησης ήταν πίσω από τον Max Verstappen. Στην πρώτη στροφή όμως πέρασε πρώτος και διατήρησε τη θέση του μέχρι το τέλος, σημειώνοντας μια μεγάλη νίκη στο Grand Prix της Monza.

Close

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Daniel Ricciardo με τη McLaren και δικαίως το πανηγύρισε τόσο έντονα. Έξαλλοι ήταν οι πανηγυρισμοί και στο γκαράζ της βρετανικής ομάδας, καθώς έπειτα από 11 χρόνια πέτυχαν το 1-2 σε GP, με τον Lando Norris να είναι δεύτερος. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Valtteri Bottas, σε μια από τις πιο μεστές εμφανίσεις του με τη Mercedes.

 

Close

 

O Φινλανδός πραγματοποίησε μια εξαιρετική εμφάνιση και από τελευταίος κατάφερε να περάσει τέταρτος τη γραμμή του τερματισμού. Ανέβηκε όμως τρίτος, καθώς ο Sergio Perez έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων για παράνομο προσπέρασμα και έπεσε πέμπτος.

Close

 

 

Όσο για τους μονομάχους του τίτλου, Max Verstappen και Lewis Hamilton, τράκαραν μεταξύ τους στο μέσο περίπου του αγώνα. Η πρόσκρουση ήταν τρομακτική, με το μονοθέσιο του Ολλανδού να περνά πάνω από το κεφάλι του Βρετανού.

Αμφότεροι εγκατέλειψαν και θα έχει ενδιαφέρον να ακούσουμε τις δηλώσεις τους, αλλά και τι θα αποφασίσουν οι αγωνοδίκες.

 

 

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Charles Leclerc, με τον team-mate του Carlos Sainz να είναι έκτος. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Lance Stroll, Fernando Alonso, George Russel και Esteban Ocon.

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.