F1

27 Oct, 2019 Ώρα 23:15

Ο Hamilton πήρε μία μεγάλη νίκη στο Μεξικό - 4 βαθμούς απέχει από τον τίτλο

Thumbnail

Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής στο γκραν πρι του Μεξικό που όπως αποδείχτηκε έκρυβε πολλές εκπλήξεις. Ο Βρετανός πιλότος κατέκτησε την 83η νίκη στη Formula 1 και απέχει μόλις 8 για να φτάσει τον Schumacher στην κορυφή της λίστα των πιλότων με τις περισσότερες νίκες. Πλέον ο Hamilton χρειάζεται μόλις 4 βαθμούς για να κατακτήσει και μαθηματικά τον 6ο προσωπικό του τίτλο.  

Close

_

 

Close

Από τελευταίος.. 6ος

Πίσω του τερμάτισαν οι Vettel και Bottas με Ferrari και Mercedes αντίστοιχα ενώ ο Leclerc με τη δεύτερη Ferrari ολοκλήρωσε τον αγώνα στην τέταρτη θέση και ο Albon στην πέμπτη με Red Bull. O Max Verstappen μετά την ποινή που δέχτηκε αποδείχτηκε άτυχος καθώς είχε επαφή με τον Hamilton λίγο μετά την εκκίνηση με αποτέλεσμα να πέσει στην τελευταία  θέση (έπαθε κλατάρισμα). Παρ' όλα αυτά κέρδισε θέσεις έχοντας κάνει μόνο μία αλλαγή ελαστικών και τερμάτισε στην 6η θέση.

Close

_

 

Με 346.000 θεατές

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Perez (Racing Ponit), Riccardo (Renault), Kvyat (Toro Rosso) και Gasly (Toro Rosso). Ωστόσο καλό είναι να... περιμένουμε την απόφαση των αγωνοδικών για να δούμε αν τελικά ο Gasly θα πάρει τους βαθμούς της 10η θέσης καθώς χτύπησε τον Hulkenberg στην τελευταία στροφή...

Τον αγώνα παρακολούθησαν συνολικά (το τριήμερο) 346.000 θεατές. Ο επόμενος αγώνας (ΗΠΑ) θα πραγματοποιηθεί στις 3 Νοεμβρίου.

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.