F1

16 May, 2020 Ώρα 19:02

Το πιο σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία της F1

Thumbnail

Η ψηφοφορία της Formula 1 για την πιο ισχυρή προσωπικότητα στην 70χρονη ιστορία της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού ολοκληρώθηκε.

Close

Σύμφωνα με τους χιλιάδες φίλους του σπορ που έλαβαν μέρος στη διαδικασία, ο τίτλος του «Most Influential Person», δηλαδή του ανθρώπου που άσκησε τη μεγαλύτερη επιρροή ή του πιο σημαίνων προσώπου, πηγαίνει στον Michael Schumacher.

 

Close

 

Ο Γερμανός οδηγός επικράτησε του Bernie Ecclestone, του πρώην επικεφαλής της F1, του «δαιμόνιου» μάνατζερ που εκτόξευσε εμπορικά το σπορ και το έκανε ένα δημοφιλές άθλημα αξίας δισεκατομμυρίων ευρώ.

Close

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έλαβε το 61% των ψήφων και ο Ecclestone το 39% στην τελική φάση της ψηφοφορίας.

 

 

Για τον δρόμο προς τη νίκη, ο Schumi είχε κερδίσει κατά σειρά τους Niki Lauda, Ayrton Senna, Juan Manuel Fangio και Enzo Ferrari.

 

 

Εντύπωση κάνει το γεγονός ότι ο Lewis Hamilton, παρότι έχει κατακτήσει τόσους τίτλους τα τελευταία χρόνια και στην ψηφοφορία έλαβαν μέρος νεότεροι σε ηλικία φίλοι της F1, έλαβε ελάχιστους ψήφους.  

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.