F1

20 Sep, 2019 Ώρα 12:05

Formula 1: Το πρόγραμμα του Grand Prix της Σιγκαπούρης

Thumbnail

Στη μαγευτική Marina Bay της Σιγκαπούρης, θα πραγματοποιηθεί αυτό το τριήμερο (20-22 Σεπτεμβρίου), ο 15ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.

Close

Ο αγώνας θα διεξαχθεί υπό το φως των προβολέων σε μία εκπληκτική ατμόσφαιρα, με 80.000 χιλιάδες να βρίσκονται στις εξέδρες. Η διαδρομή μήκους 5 χιλιομέτρων είναι ιδιαίτερα απαιτητική, περιλαμβάνοντας αρκετά κλειστά κομμάτια.

 

Close

 

Το θέαμα στη Σιγκαπούρη δεν ήταν ποτέ απολαυστικό. Γι΄αυτό η FIA αποφάσισε να προσθέσει και τρίτη ζώνη DRS προκειμένου οι οδηγοί να έχουν τη δυνατότητα για περισσότερες προσπεράσεις.

Close

Mercedes και Red Bull έχουν το προβάδισμα λόγω της χάραξης του circuit πόλης. Η Ferrari έχει δείξει ότι δεν μπορεί να αντεπεξέλθει σε πίστες με πολλές στροφές χαμηλών ταχυτήτων και λίγες ευθείες. Έτσι, θα φέρει κάποιες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο προκειμένου να φανεί ανταγωνιστική.

 

 

SINGAPORE GRAND PRIX 2019

Marina Bay Street Circuit

Παρασκευή 20/9

Ελεύθερες δοκιμές (FP1): 11:30-13:00

Ελεύθερες δοκιμές (FP2): 15:30-17:00

Σάββατο 21/9

Ελεύθερες δοκιμές (FP3): 13:00-14:00 

Κατατακτήριες: 16:00-17:00 

Κυριακή 22/9

Αγώνας: 15:10 

Tags
12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.