F1

27 Apr, 2020 Ώρα 14:31

Το πρωτάθλημα της F1 ξεκινά στις 5 Ιουλίου

Thumbnail

Έπειτα από την οριστική ακύρωση του Grand Prix Γαλλίας, που ήταν προγραμματισμένο για τις 28 Ιουνίου, η Formula 1 ανακοίνωσε ότι η σεζόν θα ξεκινήσει από την Αυστρία το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου.

Close

Την αποκάλυψη έκανε ο ίδιος ο Chase Carey, επικεφαλής της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Συγκεκριμένα, ο CEO της F1 δήλωσε ότι το σχέδιο για το αναθεωρημένο καλαντάρι έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και στόχος είναι να πραγματοποιηθούν 15 με 18 αγώνες.

 

Close

 

«Είμαστε πλέον βέβαιοι για το πρόγραμμα. Η έναρξη της σεζόν θα πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι. Οι αγώνες θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο από την Ευρώπη, με το πρώτο Grand Prix να γίνεται στην Αυστρία το τριήμερο 3-5/7. Θα συνεχιστούν τον Αύγουστο κι ένα διάστημα του Σεπτεμβρίου, επίσης στην Ευρώπη.

Close

Από τα μέσα Σεπτεμβρίου, τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο θα επισκεφθούμε την Ευρασία, την Ασία και την Αμερική. Θα ολοκληρώσουμε τη σεζόν τον Δεκέμβριο στο Μπαχρέιν πριν το παραδοσιακό φινάλε στο Άμπου Ντάμπι, έπειτα από 15-18 αγώνες.

Οι πρώτοι αγώνες πιθανότατα θα είναι χωρίς κοινό, αλλά ελπίζουμε οι θεατές να γίνουν μέρος των αγώνων όσο προχωρά η σεζόν. Πρέπει να επιλύσουμε κάποιες διαδικασίες, όπως την είσοδο των ομάδων και των συνεργατών μας στις εκάστοτε χώρες. Φυσικά η υγεία και η ασφάλεια των εμπλεκομένων αποτελεί για εμάς προτεραιότητα» ανέφερε ο Carey.

Tags
12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.