F1

30 Jun, 2019 Ώρα 17:56

Σαρωτικός ο Verstappen στο GP της Αυστρίας

Thumbnail

Μετά από 10 συνεχόμενες νίκες της Mercedes, o Max Verstappen έσπασε το κατεστημένο και κατέκτησε μία τεράστια νίκη στο γκραν πριν της Αυστρίας. Ο πιλότος της Red Bull, μπορεί να μην έκανε καλή εκκίνηση χάνοντας αρκετές θέσεις (έπεσε 7ος), ωστόσο με το πάθος που τον διακρίνει και την μαχητικότητα κατάφερε να τερματίσει στην πρώτη θέση. Εκπληκτική ήταν η προσπέραση στον Leclerc, 3 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, όπου έδειξε τις πραγματικές του ικανότητες.

Close

_

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο πιλότος της Ferrari ενώ το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο Bottas με Mercedes. Ο Vettel κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση και μάλιστα μπροστά από τον Hamilton που δεν έδειξε ότι είναι σε θέση για κάτι καλύτερο τερματίζοντας στην 5η θέση.

Close

Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Norris (McLaren), Gasly (Red Bull), Sainz (McLaren), Raikkonen (Alfa Romeo) και Giovinazzi (Alfa Romeo).

Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί το διάστημα 12-14 Ιουλίου στη Μεγάλη Βρετανία.

Close

 

πηγή: zougla.gr

 

_

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.