Φεύγοντας από τις ευθείες «τέρμα γκάζι» της Monza, η Formula 1 αποχαιρετά, για το υπόλοιπο της σεζόν, την Ευρώπη. Τώρα βαδίζει προς τον μοναδικό, αποκλειστικά νυχτερινό αγώνα που θα διεξαχθεί στη Σιγκαπούρη. Είναι μια διαδρομή σε δημόσιους δρόμους με τις περισσότερες στροφές από κάθε άλλη πίστα (23).
Στη Σιγκαπούρη η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας είναι σχεδόν βέβαιη κάτι που οφείλεται στα στενά περάσματα και στις μπαριέρες που δε συγχωρούν. Ως συνέπεια οι στρατηγικές πρέπει να είναι ευέλικτες ώστε να είναι εφικτό να εκμεταλλευτείς μια ευκαιρία που πιθανόν θα ανακύψει.
Καθώς η διαδρομή είναι δημόσιοι δρόμοι που χρησιμοποιείται μια φορά το χρόνο ως πίστα, το κράτημα βελτιώνεται αισθητά. Τα συνήθη σε δημόσιους δρόμους, καπάκια υπονόμων και οι διαγραμμίσεις, επηρεάζουν την πρόσφυση. Από εκεί και πέρα Η ζέστη καταπονεί τις μηχανές, η υγρασία επίσης, ενώ δεν υπάρχει λόγω φύσης της διαδρομής, σημείο όπου γίνεται σημαντική ψύξη και απαγωγή θερμότητας.