F1

14 Jul, 2019 Ώρα 18:26

Στο Silverstone αφεντικό είναι ο Hamilton

Thumbnail

Έπειτα από έναν αψεγάδιαστο αγώνα και αφού εκμεταλλεύτηκε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Lewis Hamilton πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού στο Grand Prix της Βρετανίας, πανηγυρίζοντας μαζί με τους χιλιάδες φαν που τον αποθέωναν. 

Close

Με αυτή τη νίκη, ο Βρετανός έγραψε το όνομά του στα βιβλία της ιστορίας, καθώς έγινε ο πολυνίκης του Silverstone. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο team-mate του Valtteri Bottas, με τη Mercedes να αποδεικνύει σε ένα ακόμη GP ότι έχει με διαφορά το καλύτερο μονοθέσιο στο grid. 

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Charles Leclerc, με τον νεαρό Μονεγάσκο να κλείνει την ψαλίδα στη βαθμολογία και να πλησιάζει τους Verstappen και Vettel. Οι δύο τελευταίοι ήταν οι πρωταγωνιστές του βρετανικού GP λόγω της επαφής που είχαν στον 37ο γύρο. 

Close

 

 

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Gasly, με τον Γερμανό της Ferrari να μένει εκτός της βαθμολογούμενης δεκάδας, απογοητεύοντας εκ νέου τους tifosi. 

Οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι αυτός ήταν ο υπαίτιος του ατυχήματος, με τον Sebastian να παραδέχεται ότι έφταιξε και να ζητάει συγνώμη από την ομάδα και τους μηχανικούς του. Μάλιστα, μετά το τέλος του αγώνα κατευθύνθηκε προς τη μεριά του Verstappen, του έδωσε το χέρι και απολογήθηκε για τη λανθασμένη κίνησή του. Δείτε το βίντεο από το ατύχημα εδώ.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στη Γερμανία το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου. 

 

Close

Πηγή: Zougla.gr

Tags
12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.