Με τον Λούκα Χριστοφόρου να κάνει για ακόμη μια φορά τον απόλυτο χρόνο της μέρας, ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2024, μιας διοργάνωσης της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.
Οι ψηλές θερμοκρασίες και η συνεχιζόμενη έλλειψη αγωνιστικών ελαστικών επηρέασε αρκετούς από τους οδηγούς και ταλαιπώρησε τους κινητήρες των αυτοκινήτων.
Παρόλα αυτά οι λιγότεροι από το σύνηθες θεατές λόγω της ζέστης απόλαυσαν θέαμα από τους οδηγούς.
Ο Λούκας Χριστοφόρου με το Talex, ένα kit car που δύσκολα χάνει, έκανε τον απόλυτο χρόνο της μέρας, 1.27.38 και συνολικό χρόνο 2.54.94. Να πούμε ότι τα αποτελέσματα πλέον βγαίνουν από το άθροισμα των δύο περασμάτων, όπως συμβαίνει και σε πολλές χώρες του εξωτερικού και στην Ελλάδα, ένα γεγονός που υποχρεώνει τους οδηγούς να τα δίνουν όλα και στα δύο περάσματα τους.

Δεύτερος καλύτερος χρόνος ήρθε από τον Deniz Denner με το Lancer Evo του με 2.59.49, χρόνος εντυπωσιακός για αυτοκίνητο παραγωγής.

Στην τρίτη θέση γενικής ήταν ο Στέλιος Σάββα με το MX5 Turbo του και χρόνο 3.06.43. Ο Σάββα απέδειξε ότι με το αυτοκίνητο του μπορεί να χτυπά ψηλές θέσεις στη γενική κατάταξη.

Πρώτος στην RCΕ1 και τέταρτος γενικής ήταν ο πάντα γρήγορος και εντυπωσιακός Αβράμης Αβραάμ με το Nissan Pulsar GTi με χρόνο 3.07.56.

Ο Χρίστος Πολυκάρπου ακολούθησε στην πέμπτη θέση γενικής και ήταν πρώτος στην RCS2 και στην RCS2WD με χρόνο 3.11.09 μετά από μάχη με τον Φώτο Φωτιάδη που ήταν έκτος γενικής και δεύτερος στην RCS2 με συνολικό χρόνο 3.12.52. Η μάχη των δύο ήταν όμορφη με τους δύο συναθλητές να αγκαλιάζονται μετά τον αγώνα.


Ο Αργύρης Μπέλλου ακολούθησε στην έβδομη θέση γενικής με χρόνο 3.13.23 αφού αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με το αυτοκίνητο του.

Στην όγδοη θέση γενικής και πρώτος στην RCK1 ήταν ο Κωνσταντίνος Γεωργίου (Chips Junior) με το Cross Car και χρόνο 3.13.78 που έκανε το ντεμπούτο του στις αναβάσεις, ενώ στην ένατη θέση γενικής και πρώτος στην RCK2 ήταν ο Αντρέας Χριστοφόρου (Τζίκλας) με χρόνο 3.14.04 με το δικό του Cross Car.


Στη δέκατη θέση γενικής και πρώτος στην RCS1 ήταν ο Μηνάς Μηνά με το Mazda MX5 με χρόνο 3.16.78, μετά από μια φοβερή μάχη με τον Στέλιο Κυθρεώτη που ακολούθησε με διαφορά χιλιοστών και χρόνο 3.16.88. O Κυθρεώτης που ήταν δεύτερος στην RCS1, αν και έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία, στο σύνολο των δύο περασμάτων έχασε από τον Μηνά με ελάχιστη διαφορά, προσδίδοντας στην «μάχη» έντονο ενδιαφέρον.


Εδώ ακριβώς επιβεβαιώνεται και η απόφαση της επιτροπής αγώνων μετά από διαβούλευση με τους οδηγούς, όπου για το Πρωτάθλημα του 2024 ο νικητής βγαίνει από το άθροισμα των δύο περασμάτων και όχι όποιος έχει κάνει τον απόλυτα καλύτερο χρόνο σε κάποιο από τα περάσματα.
Πρώτος στην κατηγορία RCS3 ήταν ο Αργύρης Σταύρου με το Suzuki Swift GTi και συνολικό χρόνο 3.22.22.

Ακολούθησε ο Αλέξανδρος Προξένου με το πολύ δυνατό EVO VI με χρόνο 3.23.91 ο οποίος χρειάζεται ακόμη χρόνο προσαρμογής με το πανέμορφο αυτοκίνητο του. Ο Προξένου ήταν δεύτερος στην κατηγορία RCE2.

Ο Γιάννης Καδής με χρόνο 3.25.33 ήταν δεύτερος στην κατηγορία RCE1.

O Ιωάννης Προδρόμου έκανε κι αυτός το ξεκίνημα του στις αναβάσεις έχοντας μια πολύ καλή παρουσία. Με χρόνο 3.26.21 ήταν δεύτερος στην RCS3.

Ο επίσης πρωτοεμφανιζόμενος Βασίλης Κυριάκου με το Cross Cart του ήταν δεύτερος στην RCK1 με χρόνο 3.28.41 ενώ τον ακολούθησε στην Τρίτη θέση της κατηγορίας ο Κύρος Σταύρος Γεωργίου με χρόνο 3.28.70 ο οποίος στο δεύτερο πέρασμα του αντιμετώπισε πρόβλημα.


Τρίτος στην κατηγορία RCS1 ήταν ο Μάριος Κωνσταντινίδης με το VW Golf GTi Mk2 και χρόνο 3.29.74.

Ο Χάρης Περίκκος, η ψυχή της οργάνωσης του αγώνα, ακολούθησε με χρόνο 3.34.53 λαμβάνοντας την τρίτη θέση στην RCS2 οδηγώντας το Honda Integra Type R σε ρυθμούς γνωριμίας με το πολύ δυνατό αυτοκίνητο το οποίο ακόμη δεν είναι 100% έτοιμο. Ο Περίκκος ωστόσο είναι ενθουσιασμένος με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε επόμενους αγώνες.

Ακόμη μια νέα συμμετοχή είχαμε από τον Λέανδρο Μιχαήλ με ένα δυνατό Nissan Sunny GTi – R και χρόνο 3.43.84.

Ο Μάριος Σεβαστίδης με το Mini Cooper S και χρόνο 3.49.65 ακολούθησε ενώ αμέσως μετά ήταν ο Νικόλας Χαραλάμπους με το Lada Samara και χρόνο 4.10.27.


Τον αγώνα διοργάνωσε η επιτροπή πίστας και ασφάλτινων αγώνων της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.
Βασικός χορηγός ήταν η εταιρεία Psaltis Autoparts και τα Λιπαντικά ENEOS Motor Oil.
Υποστηρικτές ήταν το Red Bull Energy Drink, το School of Automotive Engineering, η Φάρμα Αχναγάλ Ελευθερίου, η Satworks Metal Ceramic Division, η μεγάλη έκθεση Boyz Stuff Show, οι βενζίνες VP Racing, ενώ όλη την επιμέλεια είχε η εταιρεία promoter, STS Events.
Χορηγός επικοινωνίας ήταν το Car.com.cy με το onlyracingcy.
Μεγάλο ευχαριστώ στον Στέφανο Ιωάννου για τις υπέροχες του φωτογραφίες!

Παγκύπριο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2025 – Νικητής ο Λούκας Χριστοφόρου σε ένα θεαματικό αγώνα!
Ενδιαφέρον ήταν το ξεκίνημα του Παγκύπριου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2025 με την Ανάβαση Λευκάρων. 25 συμμετοχές ξύπνησαν το βουνό με το στροφολόϊ των μηχανών σε ένα αγώνα που είχε μάχες, ανατροπές και νέους δυνατούς «παίχτες»!
Ο Λούκας Χριστοφόρου, εν αναμονή της προετοιμασίας του νέου του αποκτήματος, έτρεξε με το Cross Car Semong Bravo και ήταν ο νικητής του αγώνα με χρόνο 3.02,81. Οι χρόνοι που αναφέρουμε είναιτο άθροισμα των δύο περασμάτων του κάθε αθλητή.
Δεύτερος γενικής και 1ος RCE2WD, εντυπωσιακός όπως πάντα ήταν ο Αβράμης Αβραάμ με χρόνο 3.02.95, ο οποίος έχει γίνει «ένα» με το Nissan Pulsar GTi του. Όντως ο Αβράμης έχει στήσει ένα αυτοκίνητο που με την τολμηρή οδήγηση του δύσκολα χάνει…

Τρίτος γενικής κατάταξης ήταν ο περσινός άτυχος, Χρίστος Παναγιώτου «Πικκής» με το Lance EVO III του ο οποίος όμως είχε και τον ταχύτερο χρόνο της μέρας με 1.30,49. Ο συνολικός χρόνος του Χρίστου ήταν 3.04,18.
1ος στην κατηγορία RCE2 και 4ος γενικής με χρόνο 3.05,43 ήταν ο Στέλιος Σάββα με το Mazda MX5 του που παρά το πρόβλημα με το χέρι του έτρεξε και έφερε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Με χρόνο 3.07,61 και 1ος στην κατηγορία RK2 ήταν ο Αντρέας Χριστοφόρου «Τζίκλας» ο οποίος με το Cross Car Semong Bravo και απολαμβάνοντας και τον γιό του που ήρθε πρώτος, έκανε και αυτός μια πολύ καλή εμφάνιση.
Στην 6η θέση γενικής και 2ος RCE2 ακολούθησε ο Φώτος Φωτιάδης με το EVO III που για πρώτη φορά έτρεξε στην κατηγορία Ε. Με χρόνο 3.10,72 άφησε πίσω του τον πρωτοεμφανιζόμενο φίλο της πίστας, Γιώργο Μακεδόνα, ο οποίος ήταν 7ος γενικής και 3ος στην RCE2 με το πανέμορφο Toyota Celica που ετοίμασε ο τρελαμένος Τογιοτάκιας της παρέας, Αργύρης Μπέλλου! Ο Μακεδόνας εντυπωσίασε με την οδήγηση του και σίγουρα το μέλλον του στις αναβάσεις προδιαγράφεται λαμπρό.

Ντεμπούτο έκανε και ο Νικόλας Χούτρης με το Cross Car Semong Bravo του στις αναβάσεις και με χρόνο 3.11,73 ήταν δεύτερος στην RK2.
Ο Χρίστος Πολυκάρπου δεν βρέθηκε στη μέρα του και ακολούθησε στην 9η θέση γενικής κερδίζοντας την 1η θέση βέβαια στην RCS2 και την 1η θέση στην RCS2WD με το BMW E36 M3 του. Ο χρόνος του ήταν 3.13,00.
O Βασίλης Κυριάκου ήταν 10ος γενικής και 1ος στην κατηγορία RK1 με το Edge Cross Car του με χρόνο 3.16,95.
Ακολούθησε ο Αλέξανδρος Προξένου με το πολύ δυνατό του Lancer EVO VI και χρόνο 3.18,59.
1ος στην RCS1 ήταν ο πανταχού παρών Στέλιος Κυθρεώτης με το φασαριόζικο του Honda Type R EK9 που άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, οδηγώντας όπως πάντα στο όριο. Ο χρόνος του ήταν 3.19,50.
Ακολούθησαν οι Λέαντρος Μιχαήλ με το Nissan Sunny GTi R και χρόνο 3.21,23, ο Γιάννος Καδής που ήταν και 1ος στην RCE1 με το Honda Civic EG με χρόνο 3.21,73 και ο Νικόλας Ευγενίου που έφερε πίσω στις αναβάσεις το δυνατό του Subaru Impreza, με χρόνο 3.22,77.
Ακολούθησε ο Μάριος Κωνσταντινίδης με το πανέμορφο του Golf Mk2 G καταλαμβάνοντας και την 2η θέση στην RCS1 με χρόνο 3.31,47.
Μάχη έδωσαν γεμάτη πειράγματα οι Μάριος Χριστοδούλου και Χάρης Περίκκος με τελικό νικητή τον Μάριο που πήρε την 3η θέση στην RCS1, οδηγώντας το ίδιο αυτοκίνητο, ένα Honda Civic Type R. Η διαφορά του χρόνου τους στο σύνολο τα λέει όλα: μόλις 0,47 του δευτερολέπτου από το άθροισμα των δύο περασμάτων τους!
Ακολούθησαν οι Ρογήρος Λιασίδης με συνοδηγό τον Λούκα Λιασίδη με ένα Lancer Evo IX οι οποίοι έλαβαν την 2η θέση στην RCS2 έχοντας μια έξοδο ευτυχώς όχι σοβαρή.
3ος στην RCS2 ήταν ο πατέρας Δημήτρης Καρανικόλας με συνοδηγό τον γιό του Κυριάκο Καρανικόλα με το Lancer Evo IX τους.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σε στήσιμο αυτοκίνητα είναι και το Mini Cooper S R53 του Μάριου Σεβαστίδη που «αδικείται» από την κατηγορία του λόγω turbo. Ο Μάριος έκανε ένα ωραίο αγώνα βελτιώνοντας συνεχώς τις επιδόσεις του.
Ακολούθησε ο Ραφαήλ Λιασίδης με το Lancer EVO IX ενώ 1ος στην RCS3 ήταν ο Νικόλας Χαραλάμπους με το θρυλικό Lada Samara που πάντα απολαμβάνει τους αγώνες!
Χορηγός του αγώνα είναι η εταιρεία Psaltis Ανταλλακτικά και τα λιπαντικά ENEOS.
Υποστηρικτές η Shell, η School of Automotive Engineering, η Satworks Metal Ceramic Division η Red Bull και το Boyz Stuff Show.
Χορηγοί επικοινωνίας είναι το Car.com.cy και το Onlyracing cy.
Promoter των αγώνων είναι η εταιρεία STS Events που εδώ και χρόνια στηρίζει τον θεσμό.
Τα αποτελέσματα του αγώνα

