Την Κυριακή 27 Νοεμβρίου η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου διοργάνωσε την ανάβαση Πισσουρίου, αγώνας ο οποίος μπορεί να μην προσμετρούσε σε πρωτάθλημα, όμως προσέλκυσε 25 οδηγούς διψασμένους για δράση. Στην πολύ γρήγορη διαδρομή μήκους 2,5 χιλιομέτρων μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο τελευταίος πρωταθλητής αναβάσεων (2021), ο Γιάννης Καπετάνιος με Mitsubishi Lancer Evo VIII.

Από την δοκιμαστική διαδρομή ο Καπετάνιος έδειξε τις προθέσεις του για τον αγώνα αφού είχε τον ταχύτερο χρόνο, Στην πρώτη χρονομετρημένη διαδρομή ήταν και πάλι ο ταχύτερος, (01:16.64) ενώ στη δεύτερη έγραψε το εμφαντικό 01:12.28, χρόνος ο οποίος του χάρισε τη νίκη στην αναμέτρηση και παράλληλα κέρδισε και την RCE2. Κοντινότερος του αντίπαλος ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου με το Psaltis Autoparts TALEX, ο οποίος όμως ήταν πέραν των τριών δευτερολέπτων πιο αργός, σημειώνοντας έτσι τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας (01:15.67) κερδίζοντας και την κατηγορία RCK1.

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο στον αγώνα (01:16.89) έγραψαν οι Deniz Denner/Omer Topcu με Mitsubishi Lancer Evo VI, πλήρωμα που ήταν δεύτερο στην RCE2. Πίσω τους ο Χρίστος Παναγιώτου (Πικκής) με Mitsubishi Lancer Evo III, καθώς πέτυχε τον καλύτερο του χρόνο στην δεύτερη χρονομετρημένη διαδρομή (01:18.19). Η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα ήταν ο Μιλτιάδης Μιλτιάδους. Ο νεαρός έτρεξε για πρώτη φορά σε αγώνα ανάβασης και στο μπάκετ του SPEED CAR EXTREAM ξεχώρισε με την απόδοση του. Το 01:18.25 τον έφερε στην πέμπτη θέση και δεύτερο στην κατηγορία RCK1. Ο Γιώργος Γεωργίου με SEMO BRAVO SPORT ήταν επίσης αρκετά γρήγορος έχοντας τον έκτο καλύτερο χρόνο που ήταν 01:19.46, ενώ τερμάτισε τρίτος στην κατηγορία RCK1.

Έβδομος ταχύτερος ήταν ο Φώτος Φωτιάδης με Mitsubishi Lancer Evo III (01:21.21), κερδίζοντας παράλληλα και την RCS2. Μετά από 9 χρόνια ο Κύρος Γεωργίου αγωνίστηκε σε αγώνα ανάβασης με ένα SEMO BRAVO SPORT. Ο Γεωργίου σημείωσε τον καλύτερο του χρόνο στην δεύτερη χρονομετρημένη διαδρομή (01:22/30), όντας όγδοος γενικής και τέταρτος στην RCK1. Ο Αργύρης Μπέλου με Toyota Crolla GT4 είχε τον ένατο χρόνο (01:23.29) που τον έφερε τέταρτο στην RCE2. Τον 10o καλύτερο χρόνο της μέρας έγραψε ο Χρίστος Πολυκάρπου με το Psaltis Autoparts BMW E36 M3 που ήταν 01:23.38, ενώ παραλληλία τερμάτισε δεύτερος στην RCS2. 11η θέση και τρίτοι στην RCS2 οι Δημήτρης Λάμπρου/Άλεξ Αλεξάνδρου με Mitsubishi Lancer Evo II, με τον Αβραάμ Αβραάμ να ακολουθεί στην 12η με το Psaltis Autoparts Nissan Pulsar κερδίζοντας και την κατηγορία RCE1.

Στην 13η θέση ακολούθησε ο Κυριάκος Κουδούνιας (Renault Clio), ο οποίος ήταν δεύτερος στην ίδια κατηγορία, με τον Στέλιο Κυθρεώτη πίσω από το τιμόνι του SKF Honda Civic να τερματίσει 14ος, κερδίζοντας την RCS1. Ο Γιώργος Πικκής με Ford Escort MKII τερμάτισε στην 15η θέση και δεύτερος στην RCS1 και ο Γιάννης Χριστοφή (Mitsubishi Colt EVO) έμεινε 16ος και πέμπτος στην RCE2.

Στην 17η θέση ολοκλήρωσε ο Μάριος Κωνσταντινίδης με το Psaltis Autoparts VW GOLF GTI, ο οποίος ήταν και τρίτος στην RCS1, με τους Ευτύχιο Τρύφωνος/Νικόλα Ψύλλο (Mitsubishi Lancer Evo VII) να γράφουν τον 18o χρόνο αγωνιζόμενοι μόνο στην πρώτη χρονομετρημένη διαδρομή. Μόνο στην πρώτη χρονομετρημένη διαδρομή έτρεξε και ο Χρίστος Πεγιάζης (SKF Mitsubishi Lancer Evo VIII) σημειώνοντας τον 19o χρόνο, με τον Ιωάννη Αυγουστή να ακολουθεί με το ENEOS Suzuki Ignis.
Χορηγός του αγώνα είναι η εταιρία ανάλλακτών Ψάλτης και τα διεθνούς φήμης λιπαντικά ENEOS.

Στην Τσεχία για τους προημιτελικούς του EURONASCAR PRO ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής
Επαναρχίζει η δράση στο EURONASCAR PRO 2025, μετά την διακοπή για τις καλοκαιρινές διακοπές, με τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή να βρίσκεται στην Τσεχία. Εκεί όπου το διήμερο 30-31 Αυγούστου θα γίνει, στην πίστα Autodrom Most, ο τέταρτος αγώνας της χρονιάς, ο τελευταίος πριν από τους ημιτελικούς σε Γερμανία και τους τελικούς στο Βέλγιο.
«Η Autodrom Most είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες όπως αποδείξαμε τα τελευταία χρόνια» αναφέρει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής και προσθέτει: «Στόχος είναι να σκοράρουμε ψηλές θέσεις έτσι ώστε να διατηρούμε τις ελπίδες μας για τον τίτλο».
Στο διάστημα της διακοπής ο Κύπριος οδηγός, σε συνεργασία με την ομάδα του, SPEEDHOUSE, εργάστηκαν εντατικά ώστε να παρουσιαστούν πανέτοιμοι για επίτευξη των στόχων τους. «Δουλέψαμε πάρα πολύ με την ομάδα αυτή την περίοδο και είμαι θετικός ότι όλα είναι στον σωστό δρόμο για την διεκδίκηση του τίτλου» σημειώνει ο 28χρονος.

Ο Τζιωρτζής μετά τους πρώτους τρεις αγώνες της χρονιάς σε Ισπανία, Ιταλία και Αγγλία βρίσκεται στην όγδοη θέση, ευρισκόμενος σε κοντινή απόσταση από την πρώτη τριάδα του πρωταθλήματος και είναι έτοιμος για την τελική αντεπίθεση πριν από τους δυο τελευταίους αγώνες, όπου οι βαθμοί θα μετράνε διπλοί.
Την Παρασκευή οι οδηγοί θα κάνουν τις τελευταίες δοκιμές, ενώ το πρωινό του Σαββάτου (30/08) θα πραγματοποιηθούν τα προκριματικά και η Superpole για τον καθορισμό των θέσεων εκκίνησης για τον πρώτο αγώνα στην Τσεχία, που είναι προγραμματισμένος για το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. Την Κυριακή, 31 Αυγούστου, το μεσημέρι θα γίνει ο δεύτερος αγώνας.
Η πίστα Autodrom Most είναι απόστασης 4,212χλμ και οι οδηγοί θα κληθούν να κάνουν 17 γύρους σε κάθε αγώνα.
Σημειώνεται ότι οι δυο αγώνες του Σαββατοκύριακου θα προβληθούν για πρώτη φορά στην Κύπρο και συγκεκριμένα σε μαγνητοσκόπηση από τον Alpha Κύπρου. Στις 00:00πμ της Κυριακής θα προβληθεί ο αγώνας του Σαββάτου και την ίδια ώρα τη Δευτέρα θα μεταδοθεί ο αγώνας της Κυριακής.
Πλατινένιος Χορηγός του Βλαδίμηρου Τζιωρτζή είναι η HTFX, ενώ τον υποστηρίζουν η ALCO Filters, η Psaltis Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Panayiotides Gifts, το Sana Hiltonia και η πίστα Daytona Raceway.
