Με την στήριξη της κυπριακής φαρμακοβιομηχανίας REMEDICA και στόχο τον τίτλο του πρωταθλητή, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής ρίχνεται το προσεχές Σαββατοκύριακο (15-16 Μαΐου) στη μάχη του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος NASCAR, όπου μετέχει στην κατηγορία EURO NASCAR 2.
Σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα (10/5) ο Κύπριος οδηγός μίλησε για τη νέα αγωνιστική σεζόν που βρίσκεται προ των πυλών και ανέλυσε τους στόχους για το 2021.
«Οι δοκιμές με την ομάδα κύλησαν πάρα πολύ καλά και νιώθω πανέτοιμος. Στόχος είναι σε κάθε γύρο, σε κάθε αγώνα να σκοράρω όσο πιο πολλούς βαθμούς γίνεται, καθώς πρόκειται για ένα πρωτάθλημα που - όπως είδαμε και πέρσι - θα παίζεται έως την τελευταία στροφή. Στο τέλος, όταν θα κάνουμε την πρόσθεση, θέλω να είμαστε πρωταθλητές. Πέρσι ήταν η πρώτη μου χρονιά και διεκδικήσαμε το πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι φέτος μπορούμε να τα καταφέρουμε» λέει ο Τζιωρτζής που αγωνίζεται στην κατηγορία EURO NASCAR 2 όπου πέρσι ήταν τέταρτος γενικής και δεύτερος πρωτοεμφανιζόμενος (rookie).

O Τζιωρτζής αγωνίζεται με την Academy Motorsport η οποία αποτελεί μετεξέλιξη της Alex Caffi Motosport του πρώην πιλότου της Formula 1 Alessandro Caffi, με την οποία έτρεξε πέρσι. Φέτος στην ομάδα ανήκει και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 το 1997 Jacques Villeneuve. «Η παρουσία δύο πρώην πιλότων της F1 στην ομάδα είναι πολύ σημαντική. Με τον Villeneuve δουλέψαμε πολύ στη διάρκεια των δοκιμαστικών για τη ρύθμιση του αυτοκινήτου και με έχει ήδη βοηθήσει σημαντικά» εξηγεί ο Κύπριος οδηγός, που θα αγωνιστεί και φέτος με το Νο1 στις πόρτες της Ford Mustang.
«Ελπίζουμε να εμπνεύσουμε και άλλους»
«Με όραμα έναν υγιέστερο κόσμο η REMEDICA δεν θα μπορούσε παρά να έχει τον αθλητισμό ψηλά στο βάθρο του ενδιαφέροντος της. Ο Βλαδίμηρος είναι ένας αθλητής ο οποίος με την παρουσία και τις επιδόσεις του καταφέρνει να εκπροσωπεί επάξια τη χώρα μας στο εξωτερικό» ανέφερε εκ μέρους της REMEDICA η κα Νιόβη Κωνσταντινίδου και πρόσθεσε: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η εταιρεία μας έχει την τιμή να στηρίζει έναν τέτοιο αθλητή, ο οποίος με το ήθος, την προσπάθεια και τις ικανότητές του αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για τους νέους. Ελπίζουμε με την στήριξή μας αυτή να καταφέρουμε να εμπνεύσουμε και άλλα παιδιά και νεαρά άτομα να ασχοληθούν με τον αθλητισμό».
Σεζόν επτά γύρων και 14 αγώνων
Η φετινή σεζόν περιλαμβάνει επτά γύρους στην Ευρώπη, κάθε ένας εκ των οποίων αποτελείται από δύο αγώνες. H πρεμιέρα θα γίνει στο Circuit Ricardo Tormo στη Βαλένθια και ο τελικός – όπου οι βαθμοί είναι διπλοί – στο Autodromo di Vallelunga στην Ιταλία, το φθινόπωρο (οι ημερομηνίες δεν έχουν ακόμα οριστεί).
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1) Βαλένθια 15-16 /5
2) Τσεχία 19-20/6
3) Μ. Βρετανία 3-4/ 7
4) Γερμανία (Χόκενχαϊμ) 17-18/7
5) Κροατία 18-19/9
6) Βέλγιο 9-10/10
7) Ιταλία (τελικός) *
* Η ημερομηνία θα ανακοινωθεί αργότερα.
Μεγάλος χορηγός του Βλαδίμηρου και για το 2021 είναι η κυπριακή φαρμακοβιομηχανία REMEDICA, ενώ τον υποστηρίζουν τα λιπαντικά ENEOS Motor Oil της Ψάλτης Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Alpinestars, το πανεπιστήμιο Frederick, η Daytona Raceway και το Sana Hiltonia.

Τρεις ημέρες δοκιμών σε δύο χώρες
Τις δύο προηγούμενες βδομάδες ο Τζιωρτζής έκανε δοκιμαστικά με την ομάδα αρχικά στην πίστα Tazio Nuvolari στην Ιταλία και στη συνέχεια στο Circuit Fontenay Le Comte στη Γαλλία. Στην Ιταλία έγινε η πρώτη γνωριμία με την ομάδα και αφιερώθηκε στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και της πίεσης των ελαστικών, ενώ ο καιρός έδωσε την ευκαιρία για δοκιμές σε στεγνό και βρεγμένο, σκηνικό που επικράτησε και το διήμερο στη Γαλλία.
Στη Γαλλία το αυτοκίνητο ρυθμίστηκε ενόψει της Βαλένθια αφού η πίστα μοιάζει αρκετά με το Circuit Ricardo Tormo, ενώ έγιναν δοκιμές και σε πιο ακραίες συνθήκες, όπως οδήγηση με ισχυρούς ανέμους ή ελαστικά για στεγνό (slicks) σε βρεγμένη πίστα. «Κινηθήκαμε πάρα πολύ γρήγορα όλες της μέρες, ακόμα και όταν δοκιμάσαμε τις δυνάμεις μας με την κατηγορία PRO. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και αισιόδοξος» ανέφερε σχετικά ο Τζιωρτζής.

Θεαματικός αγώνας στην Ανάβαση Ανώγυρας με νικητή τον Λούκα Χριστοφόρου!
Ολοκληρώθηκε και ο δεύτερος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων by Psaltis Autoparts – ENEOS Lubricants, το Anogyra Hillclimb με νικητή και πάλι τον Λούκα Χριστοφόρου.

Ο αγώνας που διοργανώθηκε από την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και την Επιτροπή Πίστας και ασφάλτινων αγώνων είχε 26 συμμετοχές δείχνοντας πως οι οδηγοί και φίλοι του αθλήματος είναι πολλοί και πως η προσπάθεια για την αναβάθμιση των αγώνων συνεχίζεται.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, πρώτος γενικής ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου ο οποίος εν αναμονή του νέου του αυτοκινήτου που ετοιμάζει για τον επόμενο αγώνα του Ιουλίου, έτρεξε με το cross car του Semong Bravo γράφοντας χρόνο (άθροισμα των δύο περασμάτων) 3:10.35.
Δεύτερος και δείχνοντας πως οι ικανότητες του είναι πολλές, ο Χρίστος Παναγιώτου (Πικκής) με το Lancer EVO III του έκανε χρόνο 3:13.22 δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης και αν δεν έκανε ένα λάθος στην πρώτη διαδρομή, μπορεί να φλερτάριζε και την πρώτη θέση…

Τρίτος γενικής ήταν ο πατέρας, Αντρέας Χριστοφόρου με το άλλο Semong Bravo Cross Car ο οποίος με χρόνο 3:15.92 και μια… μικρή τούμπα στην δοκιμαστική απέδειξε ότι η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο!

Τέταρτος γενικής και πρώτoς στην κατηγορία RCE1 και RCE 2wd ήταν ο πάντα μαχητικός Αβράμης Αβραάμ ο οποίος σε αυτή την διαδρομή δεν μπόρεσε να χτυπήσει χρόνους overall, όμως οδήγησε το Nissan Pulsar GTi του δυνατά γράφοντας χρόνο 3:27.03.

Πέμπτος γενικής και δεύτερος στην κατηγορία RCE1 κάνοντας ντεμπούτο στις αναβάσεις ήταν ο «τόπακας» Θεόδωρος Αντωνίου, γνωστός από το πρωτάθλημα Time Attack, ο οποίος έχοντας ίσως το δυνατότερο Honda στον αγώνα έγραψε χρόνο 3.29.28! Ελπίζουμε να τον έχουμε μαζί μας και στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Έκτος γενικής παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το τιμόνι του, ήταν ο Φώτος Φωτιάδης με το Lancer Evo III του ο οποίος ήταν και πρώτος στην RCE2. Ο Φώτος σταθεροποιήθηκε στις πρώτες θέσεις γενικής και οι χρόνοι του ήταν καις τα Ανώγυρα πάρα πολύ καλοί. Τελικός χρόνος: 3:29.81.
Έβδομος γενικής και δεύτερος στην RCE2 ήταν ο Λέανδρος Μιχαήλ, με το Νissan Pulsar GTi – R, ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, γράφοντας χρόνο 3:32.67.
Όγδοος γενικής, πρώτος στην RCS2 και πρώτος στην RCS 2wd με το «αυτοκίνητο κατατεθέν» πλέον στις αναβάσεις ήταν ο Χρίστος Πολυκάρπου με χρόνο 3:35.13, ο οποίος αφού είδε πως η διαδρομή δεν προσφερόταν για χρόνους και βεβαιώνοντας την πρωτιά του στην κατηγορία S, το απόλαυσε δίνοντας θέαμα στους θεατές.
Πολλές φωτογραφίες από τον Γιώργο Παπαγεωργίου τον οποίο ευχαριστούμε πολύ στο πιο κάτω album
Ένατος γενικής και τρίτος στην RCE1 ήταν ο πολύ μαχητικός Γιάννος Καδής με το Honda EG SiR του που έγραψε χρόνο 3:36.34 δείχνοντας πως πλησιάζει τους χρόνους της κατηγορίας Ε1.
Την δεκάδα έκλεισε ο Στέλιος Κυθρεώτης ο οποίος παρά τον ανταγωνισμό που είχε να αντιμετωπίσει στην ανανεωμένη κατηγορία του, ήταν με το Honda Type R EK9 πρώτος στην RCS1 με χρόνο 3:39.12 αλλά και δεύτερος στην κατηγορία RCS 2wd πίσω από τον Πολυκάρπου.
Αν υπήρχε βραβείο «καλύτερου θορύβου», θα πήγαινε σίγουρα στο Hondάκι του Κυθρεώτη μιας και οι στροφές είναι πάντα στο όριο!

Δεύτερος στην κατηγορία RCS1 και τρίτος στην RCS 2wd ήταν ο Μάριος Κωνσταντινίδης ο οποίος οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνα το νέο του απόκτημα, ένα πολύ δυνατό Honda Civic (πρώην των αδελφών Σπύρου). Ο χρόνος του Κωνσταντινίδη ήταν 3:41.74, πλησιάζοντας αρκετά τον μόνιμο αντίπαλο του στην κατηγορία, Στέλιο Κυθρεώτη.
Πολύ ανεβασμένος ήταν ο Μάριος Σεβαστίδης ο οποίος ακολούθησε με χρόνο 3:47.71 με το εντυπωσιακό αλλά αδικημένο στην κατηγορία του αφού τρέχει με τα τετρακίνητα τέρατα λόγω turbo, Mini Cooper S R53. Ο χρόνος του ήταν 3:47.71.
Τρίτος στην RCS1 ήταν ο παλιός, Νεκτάριος Γεωργίου που λόγω αποχής, έμεινε κάπως πίσω σε χρόνους, όντας όμως πάντα εντυπωσιακός με το θηρίο του το Honda EP3 Type R.
Ακολούθησε ο Μάριος Χριστοδούλου με το Honda Integra DC2 Type R και χρόνο 3:50.31 ο οποίος με νέα σεταρίσματα στον κινητήρα ήθελε να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο του.
Επιστροφή στους αγώνες είχαμε και από τον Γιώργο Λυσάνδρου με το δυνατό του Seat Ibiza GTi ο οποίος με συνοδηγό τον Παύλο Λυσάνδρου είχε χρόνο 3:51.89.
Ο Ευτύχιος Τρύφωνος με το Mitsubishi Evo VIII και συνοδηγό τον Άλεξ Αλεξάνδρου έδωσε το παρόν του γράφοντας χρόνο 3:56.14, ενώ τον ακολούθησε ο αδελφός του Ηλίας Τρύφωνος με συνοδηγό τον Φίλιππο Φιλιππίδη και το Toyota Yaris RS με χρόνο 4:09.72, ο οποίος ήταν και πρώτος στην κατηγορία RCS3.
Δεύτερος στην RCS3 ήταν ο μαχητικός Σκεύος Γερολέμου με την μόνιμη συνοδηγό του Μαίρη Γερολέμου και το γνωστό Suzuki Swift GTi και χρόνο 4:09.99, μόλις μερικά χιλιοστά πίσω από τους Ηλία Τρύφωνος και Φίλιππο Φιλιππίδη!
Ακολούθησε ο πρόεδρος του Time Attack Club Χάρης Περίκκος, η ψυχή των αγώνων, ο οποίος είχε μια αστοχία στο πρώτο πέρασμα με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στην συνολική προσπάθεια του γράφοντας χρόνοι 4:33.71.
Τέλος ο Νικόλας Χαραλάμπους ήταν τρίτος στην RCS3 με χρόνο 4:40.53 με το vintage Lada Samara του.
Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία ανταλλακτικών Psaltis και τα λιπαντικά ENEOS.
Υποστηρικτές, είναι η Satworks, το Boyz Stuff Show, η Red Bull, η Trust Racing, η SHELL, το School of Automotive engineering και βέβαια η STS Events, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις αυτοκινήτου στην Κύπρο.
Χορηγοί επικοινωνίας το car.com.cy το μεγαλύτερο site αυτοκινήτου στην Κύπρο και το onlyracing cy.
Τον αγώνα διοργάνωσε η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου μέσω της Επιτροπής Aσφάλτινων Aγώνων και Πίστας. Συγχαρητήρια αξίζουν στους πρωτεργάτες των αγώνων ανάβασης Χάρη Περίκκο και στην ομάδα του (Μάριος, Eddie, Αργύρης κλπ), στον Ανδρόνικο Κοζάκο που στήνει την ομάδα των marshals και είναι ο Αλυτάρχης του αγώνα.
Ευχαριστίες αξίζουν επίσης σε όλους όσους λιγότερο ή περισσότερο έχουν προσφέρει στο χώρο, όπως ο πρωταθλητής Χρίστος Πολυκάρπου, αλλά και τους φίλους οδηγούς που στηρίζουν την επιτροπή αγώνων και προτείνουν λύσεις στην Ομοσπονδία για την όσο καλύτερη διοργάνωση των αγώνων.
Ευχαριστίες και στον Στέλιο Κυθρεώτη, χρόνια promoter των αγώνων ανάβασης ο οποίος στηρίζει την θεσμό οικονομικά αλλά και όντας αθλητής των αναβάσεων, αλλά και βέβαια στους αφανείς ήρωες όπως τα στελέχη της Ομοσπονδίας που στηρίζουν τον θεσμό και κυρίως στον αντιπρόεδρο Κώστα Γεωργίου που πήρε το πρωτάθλημα σαν προσωπικό στοίχημα και κατάφερε με την καθοδήγηση του να ολοκληρώνονται οι αγώνες με την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία.
Λάθη γίνονται, αλλά έχει σημασία να βελτιωνόμαστε και οι συμμετοχές να αυξάνονται.
Οι προετοιμασίες για τον επόμενο, 3ο αγώνα έχουν ξεκινήσει!
