Τη σημαντικότερη επιτυχία της καριέρας του και μια από τις πιο μεγάλες στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού πανηγύρισε την Κυριακή (15/10) ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής, καθώς αναδείχθηκε Δευτεραθλητής Ευρώπης στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NASCAR και συγκεκριμένα στην κατηγορία EURO NASCAR 2.
Ο Κύπριος οδηγός της κοινοπραξίας Academy Motosport / Alex Caffi Motorsports κατέβαλε υπεράνθρωπη προσπάθεια στον αγώνα της Κυριακής, τερματίζοντας πέμπτος, έχοντας εκκινήσει από τη δέκατη θέση – έκανε πέντε προσπεράσματα στη βροχή με σλικ ελαστικά! Κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, μπροστά από τον Linster, αλλά πίσω από το Jouffreau.
Πέρσι ήταν τρίτος στο πρωτάθλημα, πρόπερσι έκτος και το 2020 ήταν τέταρτος, πάντα με την ίδια ομάδα.
Yστέρησε το αυτοκίνητο
Ο Τζιωρτζής έκανε μια εξαιρετική χρονιά κερδίζοντας 5 κούρσες, περισσότερες από κάθε άλλον. Προηγείτο στη βαθμολογία όλο το χρόνο, ακόμα και μετά τον πρώτο τελικό του Σαββάτου (14/10), αφού ο νικητής και εν τέλει πρωταθλητής Paul Jouffreau δέχτηκε ποινή μετά το τέλος της κούρσας. Ωστόσο, το αυτοκίνητο του Τζιωρτζή ήταν φανερό πως στο Βέλγιο υστερούσε σε δύναμη έναντι του ανταγωνισμού, με αποτέλεσμα ο Κύπριος οδηγός να εκκινήσει την Κυριακή από τη δέκατη θέση, κάτι που σε συνδυασμό με την pole position του Jouffreau έκαναν τα πράγματα δύσκολα. Το Σάββατο είχε προκριθεί έκτος για την εκκίνηση, τερματίζοντας τέταρτος.
Η σημαντικότερη διάκριση
Η δεύτερη θέση μπορεί να μην αντικατοπτρίζει την ταχύτητα και την ανωτερότητα του Τζιωρτζή σε όλη τη χρονιά, είναι όμως μια σπουδαία επιτυχία που τον φέρνει σε μια ακόμα καλύτερη θέση για το 2024 και του χάρισε άλλη μια πρόσκληση για τις ΗΠΑ! Το πανηγύρισε στο τέλος, ενώ σε μια κίνηση Fair Play που καταχειροκροτήθηκε, έδωσε την σαμπάνια του στον Jouffreau για να πανηγυρίσει και αυτός, καθώς ο Γάλλος δεν είχε καταφέρει να ανοίξει τη δική του. Άλλωστε οι δύο τους διατηρούν εξαιρετική σχέση.
Λίγη ώρα αργότερα ο Τζιωρτζής μπήκε στο αυτοκίνητο για τον αγώνα της κατηγορίας PRO όπου διεκδικούσε το rookie trophy.
Ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής αγωνίζεται με την στήριξη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και του Υφυπουργείου Τουρισμού, τον χορηγούν η ALCO Filters, η ENEOS Motor Oil και η Psaltis Auto Parts και τον υποστηρίζουν η Televantos Used Trucks, το Sana Hiltonia και η πίστα Daytona όπου έκανε τα πρώτα βήματα της καριέρας του. Επίσημος αερομεταφορέας η TUS Airways.
H Maserati συνεχίζει δυναμικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E
H Maserati ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να έχει δυναμική παρουσία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E της ABB FIA ως κατασκευαστής της τέταρτης γενιάς οχημάτων (GEN4), που θα πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους τη σεζόν 13 (2026-2027). Με αυτή την απόφαση η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη Formula E, εξελίσσοντας ηλεκτρικά μονοθέσια με τεχνολογίες αιχμής που μπορούν να εξοπλίσουν τα ηλεκτρικά μοντέλα της.
Για τη Maserati, η συμμετοχή στη Formula E αποτελεί μια αυτονόητη επιλογή, καθώς συνιστά την κορυφαία έκφραση της δέσμευσής της για ένα ηλεκτρικό μέλλον, παρέχοντας της μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη δοκιμή και εξέλιξη νέων συστημάτων. Ειδικότερα, το συγκεκριμένο πρωτάθλημα αποτελεί για τη μάρκα ένα πρόσφορο τεχνολογικό πεδίο, όπου η υλοποίηση της αφοσίωσης της στη βιώσιμη κινητικότητα αποκτά ταχύτερους ρυθμούς και μεταφράζεται σε μεταφορά τεχνολογίας στην 100% ηλεκτρική γκάμα μοντέλων “Folgore”.
Η παρθενική παρουσία της Maserati στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E της ABB FIA σημειώθηκε την ένατη σεζόν (2023), με το μονοθέσιο Tipo Folgore, όταν στη γραμμή εκκίνησης είχαν στηθεί τα αγωνιστικά τρίτης γενιάς (GEN3).
Από την επερχόμενη σεζόν 11, και υπό τους νέους κανονισμούς “GEN3 EVO”, τα μονοθέσια θα φέρουν σημαντική αύξηση στην απόδοσή τους, έως και τα 476 PS (350 kW), τετρακίνηση σε πλήρη ισχύ σε συγκεκριμένες στιγμές του αγώνα και ανάκτηση ενέργειας έως 600 kW. Το τελευταίο μονοθέσιο παρουσιάζει σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις του, με επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 1,82 δευτερόλεπτα – 36% ταχύτερη σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Με τα αγωνιστικά τέταρτης γενιάς (GEN4), η Formula E δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στις επιδόσεις, ενισχύοντας το προσφερόμενο θέαμα με τετρακίνηση καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα και ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της ισχύος.
Με τη συμμετοχή της στους αγώνες αμιγώς ηλεκτρικών μονοθέσιων τέταρτης γενιάς, η Maserati επισφραγίζει την παρουσία της στη Formula E τουλάχιστον μέχρι το 2030, έχοντας ως στόχο να συνεχίσει να «γράφει» λαμπρές αγωνιστικές σελίδες.