Γενικά

05 Sep, 2022 Ώρα 13:03

Dragster Track Day τη Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου

Thumbnail

Η Achna Speedway επιστρέφει με ακόμη ένα Dragster Track Day την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου.

Close

To Track day θα γίνει βάση των νέων κανονισμών που θα εφαρμοστούν και στο επερχόμενο πρωτάθλημα. Oι οδηγοί θα μπορέσουν να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητα τους στα 200 μέτρα όπως επίσης να περάσουν από έλεγχο τα οχήματα τους και να πάρουν συμβουλές για την τήρηση των κανονισμών. 

Οι εγγραφές ξεκινούν από σήμερα και μπορείτε να εγγραφείτε είτε μέσω τηλεφώνου στα παρακάτω τηλέφωνα:  Χάρης στο 99675910, Αυγουστής στο 99759300 και Κωνσταντίνος στο 99780149 είτε μέσω ηλεκτρονικής εγγραφής στην πιο κάτω φόρμα!

Close

 

Close

 

Οι κατηγορίες στις οποίες υποδιαιρούνται τα οχήματα Dragster, είναι οι ακόλουθες:

STREET

1. 2WD under 1601cc N/A

2. 2WD  1600-2000cc N/A

3. 2WD 2001 OVER N/A

4. 2WD TURBO MOD 

5. 2WD TURBO STOCK TURBO

6. 4WD TURBO STOCK 

7. 4WD TURBO MOD 

8. ELECTRIC 

 

RACING

1. 2WD N/A

2. 2WD TURBO

3. 4WD TURBO

4. OPEN

 

Για να ισχύει στον αγώνα μια κατηγορία πρέπει να έχει τουλάχιστον 4 συμμετοχές. ΑΝ όχι, τότε τα αυτοκίνητα συμπτύσσονται στην αμέσως επόμενη κατηγορία.

 

Πάμε για μια ματιά στους κανονισμούς. Βρήκαμε κάποια από τα πιο σημαντικά σημεία. Υπενθυμίζουμε ότι αυτοί δεν είναι οι τελικοί κανονισμοί. Περιμένουμε επίσημη λίστα από τον CYDRA η οποία θα έχει περάσει από έγκριση της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

STREET

1. Απαγορεύεται η αφαίρεση βάρους από το αμάξωμα του αυτοκινήτου (κόψιμο λαμαρίνας, αφαίρεση ταμπλό, πλευρινής ταπετσαρίας, χαλιού). Επιτρέπεται μόνο η αφαίρεση εργαλείων, των καθισμάτων εκτός του οδηγού και της ρεζέρβας.

2. Επιτρέπεται η χρήση μπροστινού και πισινού καπό από carbon fiber.

3. Επιτρέπεται η χρήση aftermarket καρέκλας οδηγού ιδίου τύπου ( fiber glass ή carbon).

4. Προφυλακτήρες μπροστά πίσω πρέπει να είναι εργοστασιακού η aftermarket fiber glass με τις βάσεις τους χωρίς κοψίματα ή τρύπες. Επιτρέπεται η αφαίρεση του πίσω προφυλακτήρα.

5. Φανάρια μπροστά -  πίσω πρέπει να είναι σε λειτουργήσιμη κατάσταση.

6. Ολα τα γυαλιά πρέπει να είναι εργοστασιακά (όχι lexan, ζελατίνη) και σε λειτουργήσιμη κατάσταση.

7. Ντεπόζιτο βενζίνης εργοστασιακό.

8. Ζώνη ασφαλείας σε άριστη κατάσταση.

9. Full exhaust μέχρι πίσω με τουλάχιστον ένα καζανάκι

10. Επιτρέπεται η χρήση dry samp φτάνει το δοχείο λαδιού να μην είναι στη καμπίνα οδηγού.

11. Επιτρέπεται η χρήση αγωνιστικού καύσιμου αλλά όχι μεθανόλης η αιθανόλης.

12. Επιτρέπεται η χρήση water methanol με τοποθέτηση στο πίσω καπό.

13. Απαγορεύεται η χρήση νίτρου.

14. Επιτρέπεται η χρήση ελαστικών semi-slick(εργοστασιακής κατασκευής) όπως και αγωνιστικά ελαστικά slick. Απαγορεύεται η χρήση ρεζερβών σαν ελαστικά.

15. Επιτρέπεται η χρήση αγωνιστικού gearbox (D.O.G) όχι όμως sequential.

16. Όλοι οι οδηγοί πρέπει να έχουν μαζί τους κράνος ασφαλείας.

17. Όλος ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου πρέπει να είναι στερεωμένος σωστά.

18. Η μπαταρία πρέπει να έχει καλυμμένο τουλάχιστον το θετικό πόλο.

 

Στο τεχνικό έλεγχο που θα πραγματοποιείται στα αυτοκίνητα τη μέρα του αγώνα οι υπεύθυνοι μπορούν να αποκλείσουν ένα αυτοκίνητο εάν κρίνουν ότι κάτι υπονομεύει την ασφάλεια τόσο του οδηγού όσο και των θεατών.

 

RACING

1. Roll cage κολλημένο (όχι βιδωτό) FIA approved ή ιδιοκατασκευή με seamless 48mm κεντρική καμάρα και οι υπόλοιπες 42mm σωλήνες 6 σημείων και τουλάχιστον 3 Χ bars.

2. Στολή, παπούτσια, γάντια, κράνος FIA approved

3. Καρέκλα FIA approved

4. Ζώνες τουλάχιστον 4 σημείων FIA approved

5. Ντεπόζιτο βενζίνης FIA approved ή ιδιοκατασκευή πιστοποιημένη από άτομο certified.

6. Μαρκούτζια βενζίνης που περνούν μέσα από την καμπίνα δεν πρέπει να έχουν ενώσεις.

7. Πόμπες βενζίνης απαγορεύονται στην καμπίνα.

8. Η καμπίνα του οδηγού πρέπει να χωρίζει με firewall από μηχανή και πισινό καπό.

9. Επιτρέπεται η αντικατάσταση γυαλιών με certified polycarbonate με τα απαραίτητα στηρίγματα εκτός του ανεμοθώρακα.

10. Πυροσβεστήρας τουλάχιστον 2κιλών FIA approved στερεωμένος σωστά διπλά από τον οδηγό.

11. Επιτρέπεται η χρήση αγωνιστικού καυσιμου, αιθανολης και μεθανόλης.

12. Η χρήση νίτρου επιτρέπεται μόνο στη κατηγορία open.

13. Επιτρέπεται η χρήση slick και μπαλονιών ελαστικών.

 

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ

-Κάθε αυτοκίνητο μπορεί να συμμετέχει μόνο με ένα οδηγό (όχι διπλονούμερο)

-Ένας οδηγός μπορεί να λάβει μέρος με περισσότερο από ένα αυτοκίνητο το οποίο να έχει δώσει κανονικά συμμέτοχη από πριν σε άλλη κατηγορία όμως.

-Απαγορεύεται η αλλαγή οδηγού κατά τη διάρκεια του αγώνα.

-Τεχνικός Έλεγχος θα γίνεται πριν τον αγώνα. Οδηγοί και αυτοκίνητα που δεν εμφανιστούν για τεχνικό έλεγχο και ενημέρωση δεν θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα.

-Συμμετοχές μετά την προκαθορισμένη μέρα ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές για κανένα λόγο. Αυτό γίνεται για την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.

-Ο κάθε οδηγός οφείλει να είναι ενήμερος για όλους τους πιο πάνω κανονισμούς.

17 Jun, 2025 Ώρα 12:18

24 ώρες του Le Mans: Νικήτρια για τρίτη συνεχή χρονιά η Ferrari με πρωταγωνιστή τον Robert Kubica

Thumbnail

Απόλυτη κυριαρχία της Ferrari που κατέλαβε τόσο την πρώτη αλλά και την τρίτη και τέταρτη θέση

Close

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ferrari θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans, εξασφαλίζοντας την νίκη στον γαλλικό αγώνα αντοχής με την 499P (αριθμό 83), την οποία οδηγούσαν οι Yifei Ye, Phil Hanson και Robert Kubica.

Μάλιστα η Ferrari κέρδισε και τις θέσεις 3 και 4 της τελικής κατάταξης, με την Porsche (αριθμό 6) να χαλάει το απόλυτο πάρτι της ιταλικής φίρμας, καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση. Ο αγώνας ήταν σε μεγάλο βαθμό μια τετραπλή μάχη μεταξύ αυτών των αυτοκινήτων (οι τρεις Ferrari και η μία Porsche), τα οποία τερμάτισαν όλα, με διαφορές μικρότερες των 30 δευτ.

Close

Η Ferrari επωφελήθηκε σε μεγάλο βαθμό από μια περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας στα μέσα του αγώνα, μετά το οποίο ο ρυθμός της βελτιώθηκε, αφήνοντας ελάχιστες ευκαιρίες στους ανταγωνιστές της.

Η Cadillac είχε έναν πολύ σταθερό αγώνα, καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση μόλις δύο λεπτά μακριά από τη νίκη, ενώ είχε κερδίσει και την Pole Position.

Close

Ο πρωταγωνιστής οδηγός της Ferrari Robert Kubica δήλωσε: Το να κερδίζεις αυτό τον αγώνα, είναι ένα ξεχωριστό συναίσθημα. Από τη διοργάνωση του 2021, όταν έχασα τη νίκη λόγω ενός τεχνικού προβλήματος στον τελευταίο γύρο, ερωτεύτηκα αυτόν τον αγώνα, ο οποίος μου ξύπνησε ξανά συναισθήματα που είχα να νιώσω από την εποχή του καρτ. Τώρα είμαι πολύ ενθουσιασμένος, γεμάτος αδρεναλίνη αλλά ταυτόχρονα σωματικά κουρασμένος.

Δείτε σε βίντεο τους τελευταίους συναρπαστικούς γύρους του αγώνα

 

 

Χάρη στο εξαιρετικό αποτέλεσμα του Ιταλού κατασκευαστή, η Ferrari θα κρατήσει πλέον για πάντα το τρόπαιο των νικητών – ένα δικαίωμα που παρέχεται σε όσους εξασφαλίζουν τη νίκη σε τρεις συνεχόμενες διοργανώσεις.