Με δύο βάθρα σε ισάριθμες κούρσες έκανε ποδαρικό στο 2021 ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής. Στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς για το πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series, ο οποίος έγινε το Σαββατοκύριακο (15-16/5) στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια, ο Κύπριος οδηγός ήταν δεύτερος στην πρώτη κούρσα και τρίτος στη δεύτερη, φεύγοντας από την Καταλονία με 69 βαθμούς – όσους και ο Tobias Dauenhauer και 11β λιγότερους από τον Τσέχο Martin Doubek που κυριάρχησε κερδίζοντας και τις δύο κούρσες αλλά και τις δύο pole position.
Η πίστα της Βαλένθια είναι από τις αγαπημένες του Βλαδίμηρου καθώς εκεί το 2020 είχε σημειώσει τα καλύτερα αποτελέσματά του.

Με το Νο1 και φέτος στη Ford Mustang και την στήριξη της κυπριακής φαρμακοβιομηχανίας REMEDICA o Τζιωρτζής αγωνίζεται στην κατηγορία EURO NASCAR 2 του πρωταθλήματος. Με εφόδιο τις περσινές εμπειρίες και την 4η θέση στην τελική κατάταξη του 2020 (2ος ανάμεσα στους πρωτοεμφανιζόμενους), ο Τζιωρτζής ρίχτηκε στη φετινή μάχη με στόχο τον τίτλο. Αγωνίζεται με την ομάδα Academy Motorsport / Alex Caffi Motorsports με την οποία έτρεξε και πέρσι.
Πολύ καλό τριήμερο
Μετά από πολύ καλά ελεύθερα δοκιμαστικά την Παρασκευή (14/5) που τον βρήκαν στις θέσεις 1-2, ο Τζιωρτζής προκρίθηκε δεύτερος για την πρώτη κούρσα που έγινε το Σάββατο (15/5), θέση στην οποία τερμάτισε, αν και χρειάστηκε να παλέψει αρκετά με τον Dauenhauer ο οποίος τον είχε περάσει στην εκκίνηση. Στην κούρσα της Κυριακής (16/5) ξεκίνησε τρίτος – πήρε σειρά εκκίνηση βάσει του ταχύτερου γύρου του στην πρώτη κούρσα - για να τερματίσει στην τρίτη θέση, παρότι είχε και πάλι χάσει μια θέση στην εκκίνηση, την οποία χρειάστηκε να παλέψει σκληρά για να ανακτήσει.
Σημειώνεται ότι ήταν ένα πολύ θερμό Σαββατοκύριακο στην ισπανική πόλη με τις θερμοκρασίες να φτάνουν τους 65 βαθμούς Κελσίου στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

«Θετικό ξεκίνημα»
«Ήταν ένα πολύ θετικό ξεκίνημα με αισθητή βελτίωση στο ρυθμό συγκριτικά με πέρσι. Το καλό ξεκίνημα μου δίνει περισσότερη δύναμη για τη συνέχεια. Θέλω να ευχαριστήσω την Academy Motorsports και την Alex Caffi Motorsports & Race Art Technology που έδωσαν όλο τους το είναι για όλα τα αυτοκίνητα της ομάδας. Είμαι σίγουρος πώς η συνέχεια θα είναι ακόμα καλύτερη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στην REMEDICA χωρίς την στήριξη της οποίας θα μου ήταν πολύ πιο δύσκολο να φέρω αυτά τα αποτελέσματα» αναφέρει ο Βλαδίμηρος.
Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος θα γίνει στην Τσεχία 19-20 Ιουνίου.
Μεγάλος χορηγός του Τζιωρτζή και για το 2021 είναι η κυπριακή φαρμακοβιομηχανία REMEDICA, ενώ τον υποστηρίζουν τα λιπαντικά ENEOS Motor Oil της Ψάλτης Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Alpinestars, το πανεπιστήμιο Frederick, η Daytona Raceway και το Sana Hiltonia.

Με μεγάλη επιτυχία ο 3ος αγώνας Time Attack!
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 3ος αγώνας του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Οι θεατές απόλαυσαν για ακόμη μια φορά τα θηρία του Time Attack Club στη μοναδική πίστα ταχύτητας στο νησί, την Achna Speedway.
Οι 31 πιλότοι ολοκλήρωσαν 3 οδηγικά σκέλη με την συνδρομή των στελεχών της διοργανώτριας λέσχης, Time Attack Club Cyprus στο τεχνικό κομμάτι, και της ομάδας της Achna Speedway στο αγωνιστικό.

Οι πολλές συμμετοχές στις κατηγορίες πολιτικών αυτοκινήτων επιβεβαιώνουν τον σκοπό του θεσμού που είναι να λειτουργήσει ως φυτώριο νέων οδηγών και να δώσει την δυνατότητα στον κάθε χομπίστα και στον κάθε αγωνιζόμενο να προπονηθεί σε συνθήκες υψηλής πρόσφυσης με την μέγιστη ασφάλεια που προσφέρει η πίστα.
Πολλά ευχαριστώ στο Χορηγό του πρωταθλήματος Time Attack, Ψάλτης Ανταλλακτικά με τα λιπαντικά ENEOS αλλά και στους υποστηρικτές τους θεσμού, STS Events, H.F. Trust Racing, Αχναγάλ, Shell Cyprus, Satworks και Red Bull.

Πάμε στα αποτελέσματα ανα κατηγορία με την συνοδεία υπέροχων φωτογραφιών από την GiorkNos Media την οποία πρέπει να ακολουθήσετε εδώ.
Στις αγωνιστικές κατηγορίες δεν καταφέραμε να δούμε ρεκόρ πίστας μιας και το καλοκαίρι μας μπήκε για τα καλά με τους χρόνους να είναι λίγο ανεβασμένοι.
Στην RC BE έχουμε το μοναδικό Radical που τρέχει αυτή τη χρονιά με τον Ρένο Περικλέους να κυνηγά το ρεκόρ πίστας αλλά και το απόλυτο προσωπικό ρεκόρ. Τον είδαμε να το διασκεδάζει καταγράφοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:02.066.

Στην κατηγορία Open O Μιχάλης Σοφοκλέους επιστρέφει κυνηγώντας επίσης τον απόλυτο χρόνο στα αυτοκίνητα παραγωγής μιας και φέτος στη κατηγορία τρέχει χωρίς ανταγωνισμό. Έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας και κράτησε τον πήχη ψηλά με το θηριώδες Mitsubishi Lancer EVO III.

Στην RC E1 2WD ο Θεόδωρος Αντωνίου επέστρεψε με ανανεωμένο το Honda Civic κερδίζοντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Κωνσταντίνος Λοίζου ο οποίος έκανε εμφάνιση με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην χάσει τους πολύτιμους βαθμούς του αγώνα.


Στην RC E2 2WD Ο Στέλιος Σάββα με το αναβασιάρικο κίτρινο Mazda MX5 πήρε τη πρώτη θέση της κατηγορίας χωρίς ανταγωνισμό.

Στην RC E2 4WD Ο Αργύρης Μπέλλου έφερε όμορφους ήχους στη πίστα με το θηρίο Toyota Corolla. Πήρε τη πρώτη θέση του αγώνα με τον Γιώργο Μακεδόνα (Toyota Celica GT4) να ακολουθεί στη δεύτερη. Περιμένουμε και από τους δύο ακόμη πιο χαμηλούς χρόνους. Στη τρίτη θέση ο Πρόεδρος του Time Attack Club, Χάρης Περίκκος με Lancer Evolution 7.


Στην RC S1 Ο Στέλιος Κυθρεώτης της STS Events κατέκτησε την πρώτη θέση με Honda Civic. Δεύτερος ο Στέφανος Τσαγγαρίδης, που έτρεξε με εφεδρικό αυτοκίνητο, καθώς το αγωνιστικό του δεν ήταν έτοιμο.


Tην RC S2 Κέρδισε ο Ανδρέας Κυριάκου με Honda Civic χωρίς ανταγωνισμό.

Στα πολιτικά αυτοκίνητα είχαμε "πόλεμο" με τους χρόνους να παίζουν στα χιλιοστά των δευτερολέπτων.
Στην M1 ο Andrei Matsipura με Mazda RX8 πήρε τη πρώτη θέση. Πίσω του στη δεύτερη θέση ο Μιχάλης Χριστοφή με Honda Civic και στη τρίτη θέση ο Μάριος Αρτεμίου με Honda Civic. Και οι τρείς μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με διαφορά κάποιων χιλιοστών.



Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς με Lancer Evolution 6, παρότι αντιμετώπισε προβλήματα, κράτησε την πρώτη θέση. Δεύτερος, απειλητικά κοντά, ο «μικρός» της παρέας, Σταύρος Χαραλάμπους, με Audi TT. Τρίτος ο Dmitry Kyrzyakov με Subaru Impreza, που φαίνεται να βρίσκει ξανά ρυθμό μετά από αποχή.



Στην Μ3 ο Sergey Byelyayev με το Porsche GT4 πήρε τη πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό.

Στην S1 ο Kirill Smirnov με Suzuki Swift πήρε τη πρώτη θέση με τον Simon Emery να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με Mazda MX5. Στη τρίτη θέση ο Παναγιώτης Αραμπατζής με Honda Civic.



Στην S2 ο Sergey Byelyayev της M3 πάλεψε τον ανταγωνισμό με τα Toyota MRS της κατηγορίας και πήρε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Iurii Kolesov με MRS και στη τρίτη θέση ο Ivan Mironov πάλι με MRS.



Στην S3 η Alina Orlova είχε ένα μικρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού της με το Porsche Boxster της. Τελείωσε τον αγώνα με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να πάρει τους πολύτιμους πόντους της κατηγορίας.
Στην S4 ο Μάριος Τοφαλής με Lancer Evolution 9 πήρε τη πρώτη θέση. Στη Δεύτερη θέση ακολούθησε ο Kyrill Falco με Subaru Impreza Estate.


Όλα κύλησαν ομαλά, με τη θερμοκρασία ελαφρώς ανεβασμένη. Οι οδηγοί απόλαυσαν έναν ακόμη αγώνα πριν το καλοκαίρι και θα κάνουν μια μικρή διακοπή μέχρι τον Νοέμβριο, όταν θα επιστρέψουν για το Time Attack Superbattle International Series.
Μέχρι τότε, τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση, επιτυχημένα upgrades και καλές βουτιές!

