Το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Αναβάσεων by Psaltis Auto Parts & ENEOS Motor Oil ολοκληρώθηκε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου με την ανάβαση Κακοπετριάς. Σχεδιαστικά η ειδική διαδρομή που επιλέγηκε ήταν μήκους 3,8 χιλιομέτρων και τελευταία φορά που είχε συμπεριληφθεί σε αγώνα ήταν πριν από τρία χρόνια.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, ο Γιάννης Καπετάνιος, ο οποίος είχε εξασφαλίσει τον τίτλο στον προηγούμενο αγώνα, ήταν και αυτή τη φορά ο πρωταγωνιστής. Όντας μακράν ο ταχύτερος οδηγός, πίσω από το τιμόνι του Mitsubishi Lancer EVO IX έγραψε χρόνο 0:01:54.49 στην πρώτη χρονομετρημένη διαδρομή.

Ο πρωτοεμφανιζόμενος στους φετινούς αγώνες αναβάσεων, πολυπρωταθλητής Time Attack, Λούκας Χριστοφόρου με το νέο του απόκτημα, ένα Talex, έγραψε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο 4,56 δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις για το μέλλον.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Στέλιος Σάββα με το Mazda MX-5, ο οποίος έγραψε χρόνο 0:02:02.45 κατακτώντας με αυτό τον τρόπο και την τρίτη θέση στην κατηγορία του για την φετινή χρονιά. Στην τέταρτη θέση και πρώτος στην κατηγορία RCE1 ο πάντα εντυπωσιακός οδηγός της Psaltis Autoparts Αβραάμ Αβραάμ με Nissan Pulsar GTI και χρόνο 0:02:03.32. Στην πέμπτη θέση γενικής και τρίτο στην κατηγορία RCE2 βρέθηκε ο Ιάσωνας Φαίδωνος, με Nissan Silvia S14 και χρόνο 0:02:07.68. Με το αποτέλεσμα αυτό κατέκτησε την δεύτερη θέση στην κατηγορία για την φετινή χρονιά. Στην 6η θέση γενικής και πρώτος στην κατηγορία RCS2 ολοκλήρωσε ο Φώτος Φωτιάδης με το Psaltis Autoparts Mitsubishi Lancer EVO III και χρόνο 0:02:09.06 όπου με το συγκεκριμένο αποτέλεσμα κατάφερε να κατακτήσει το φετινό πρωτάθλημα στην RCS2. Έβδομοι και τέταρτοι στην κατηγορία RCE2 πλασαρίστηκαν οι Νικόλας Κωνσταντίνου και Νικόλας Ψύλλος με Mitsubishi Gallant VR4 και χρόνο 0:02:09.39 ενώ δεν ολοκλήρωσαν τη δεύτερη χρονομετρημένη διαδρομή καθώς αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα. Στην 8η θέση γενικής και πρώτος στην κατηγορία RCS1 τερμάτισε ο Νίκος Σπύρου με Honda Civic Type R και χρόνο 0:02:11.45, ο οποίος κατέκτησε και το πρωτάθλημα στην συγκεκριμένη κατηγορία. Ο Μηνάς Μηνά με Mazda MX5 τερμάτισε 9ος γενικής και δεύτερος στην κατηγορία ολοκληρώνοντας τη φετινή σεζόν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Χρίστος Πολυκάρπου με το Psaltis Autoparts BMW M3 E36 ο οποίος είναι και ο φετινός δευτεραθλητής στην κατηγορία RCS2, ενώ κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο στην κατηγορία 2WD S.
Χορηγός του αγώνα αλλά και του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2021 είναι η εταιρεία Psaltis Auto Parts & ENEOS Motor Oil.



Με μεγάλη επιτυχία ο 3ος αγώνας Time Attack!
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 3ος αγώνας του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Οι θεατές απόλαυσαν για ακόμη μια φορά τα θηρία του Time Attack Club στη μοναδική πίστα ταχύτητας στο νησί, την Achna Speedway.
Οι 31 πιλότοι ολοκλήρωσαν 3 οδηγικά σκέλη με την συνδρομή των στελεχών της διοργανώτριας λέσχης, Time Attack Club Cyprus στο τεχνικό κομμάτι, και της ομάδας της Achna Speedway στο αγωνιστικό.

Οι πολλές συμμετοχές στις κατηγορίες πολιτικών αυτοκινήτων επιβεβαιώνουν τον σκοπό του θεσμού που είναι να λειτουργήσει ως φυτώριο νέων οδηγών και να δώσει την δυνατότητα στον κάθε χομπίστα και στον κάθε αγωνιζόμενο να προπονηθεί σε συνθήκες υψηλής πρόσφυσης με την μέγιστη ασφάλεια που προσφέρει η πίστα.
Πολλά ευχαριστώ στο Χορηγό του πρωταθλήματος Time Attack, Ψάλτης Ανταλλακτικά με τα λιπαντικά ENEOS αλλά και στους υποστηρικτές τους θεσμού, STS Events, H.F. Trust Racing, Αχναγάλ, Shell Cyprus, Satworks και Red Bull.

Πάμε στα αποτελέσματα ανα κατηγορία με την συνοδεία υπέροχων φωτογραφιών από την GiorkNos Media την οποία πρέπει να ακολουθήσετε εδώ.
Στις αγωνιστικές κατηγορίες δεν καταφέραμε να δούμε ρεκόρ πίστας μιας και το καλοκαίρι μας μπήκε για τα καλά με τους χρόνους να είναι λίγο ανεβασμένοι.
Στην RC BE έχουμε το μοναδικό Radical που τρέχει αυτή τη χρονιά με τον Ρένο Περικλέους να κυνηγά το ρεκόρ πίστας αλλά και το απόλυτο προσωπικό ρεκόρ. Τον είδαμε να το διασκεδάζει καταγράφοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:02.066.

Στην κατηγορία Open O Μιχάλης Σοφοκλέους επιστρέφει κυνηγώντας επίσης τον απόλυτο χρόνο στα αυτοκίνητα παραγωγής μιας και φέτος στη κατηγορία τρέχει χωρίς ανταγωνισμό. Έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας και κράτησε τον πήχη ψηλά με το θηριώδες Mitsubishi Lancer EVO III.

Στην RC E1 2WD ο Θεόδωρος Αντωνίου επέστρεψε με ανανεωμένο το Honda Civic κερδίζοντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Κωνσταντίνος Λοίζου ο οποίος έκανε εμφάνιση με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην χάσει τους πολύτιμους βαθμούς του αγώνα.


Στην RC E2 2WD Ο Στέλιος Σάββα με το αναβασιάρικο κίτρινο Mazda MX5 πήρε τη πρώτη θέση της κατηγορίας χωρίς ανταγωνισμό.

Στην RC E2 4WD Ο Αργύρης Μπέλλου έφερε όμορφους ήχους στη πίστα με το θηρίο Toyota Corolla. Πήρε τη πρώτη θέση του αγώνα με τον Γιώργο Μακεδόνα (Toyota Celica GT4) να ακολουθεί στη δεύτερη. Περιμένουμε και από τους δύο ακόμη πιο χαμηλούς χρόνους. Στη τρίτη θέση ο Πρόεδρος του Time Attack Club, Χάρης Περίκκος με Lancer Evolution 7.


Στην RC S1 Ο Στέλιος Κυθρεώτης της STS Events κατέκτησε την πρώτη θέση με Honda Civic. Δεύτερος ο Στέφανος Τσαγγαρίδης, που έτρεξε με εφεδρικό αυτοκίνητο, καθώς το αγωνιστικό του δεν ήταν έτοιμο.


Tην RC S2 Κέρδισε ο Ανδρέας Κυριάκου με Honda Civic χωρίς ανταγωνισμό.

Στα πολιτικά αυτοκίνητα είχαμε "πόλεμο" με τους χρόνους να παίζουν στα χιλιοστά των δευτερολέπτων.
Στην M1 ο Andrei Matsipura με Mazda RX8 πήρε τη πρώτη θέση. Πίσω του στη δεύτερη θέση ο Μιχάλης Χριστοφή με Honda Civic και στη τρίτη θέση ο Μάριος Αρτεμίου με Honda Civic. Και οι τρείς μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με διαφορά κάποιων χιλιοστών.



Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς με Lancer Evolution 6, παρότι αντιμετώπισε προβλήματα, κράτησε την πρώτη θέση. Δεύτερος, απειλητικά κοντά, ο «μικρός» της παρέας, Σταύρος Χαραλάμπους, με Audi TT. Τρίτος ο Dmitry Kyrzyakov με Subaru Impreza, που φαίνεται να βρίσκει ξανά ρυθμό μετά από αποχή.



Στην Μ3 ο Sergey Byelyayev με το Porsche GT4 πήρε τη πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό.

Στην S1 ο Kirill Smirnov με Suzuki Swift πήρε τη πρώτη θέση με τον Simon Emery να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με Mazda MX5. Στη τρίτη θέση ο Παναγιώτης Αραμπατζής με Honda Civic.



Στην S2 ο Sergey Byelyayev της M3 πάλεψε τον ανταγωνισμό με τα Toyota MRS της κατηγορίας και πήρε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Iurii Kolesov με MRS και στη τρίτη θέση ο Ivan Mironov πάλι με MRS.



Στην S3 η Alina Orlova είχε ένα μικρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού της με το Porsche Boxster της. Τελείωσε τον αγώνα με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να πάρει τους πολύτιμους πόντους της κατηγορίας.
Στην S4 ο Μάριος Τοφαλής με Lancer Evolution 9 πήρε τη πρώτη θέση. Στη Δεύτερη θέση ακολούθησε ο Kyrill Falco με Subaru Impreza Estate.


Όλα κύλησαν ομαλά, με τη θερμοκρασία ελαφρώς ανεβασμένη. Οι οδηγοί απόλαυσαν έναν ακόμη αγώνα πριν το καλοκαίρι και θα κάνουν μια μικρή διακοπή μέχρι τον Νοέμβριο, όταν θα επιστρέψουν για το Time Attack Superbattle International Series.
Μέχρι τότε, τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση, επιτυχημένα upgrades και καλές βουτιές!

