Ο φετινός αγώνας για την κορυφή του America’s Mountain θα σηματοδοτήσει άλλο ένα ορόσημο στη μακρόχρονη ιστορία της Hyundai στην διοργάνωση του Κολοράντο, μια προσπάθεια που ξεκίνησε το 1992. Η Hyundai ανακοίνωσε την επιστροφή της στον θρυλικό αγώνα Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC), γνωστός και ως «The Race to the Clouds» στις 23 Ιουνίου 2024.

Στον Pikes Peak International Hill Climb 2024 η Hyundai θα συμμετάσχει με την παρουσία τεσσάρων αυτοκινήτων και εξαιρετικούς οδηγούς:
Paul Dallenbach
Έντεκα φορές νικητής του Pikes Peak International Hill Climb
Robin Shute
Τέσσερις φορές νικητής και κάτοχος του τίτλου King of the Mountain στο Pikes Peak
Daniel “Dani” Sordo Castillo
Ισπανός οδηγός της Hyundai Motorsport στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC)
Ο τέταρτος οδηγός θα ανακοινωθεί αργότερα.
Ακόμη η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει ποια θα είναι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα πιλοτάρουν οι οδηγοί.

Ο κ. Till Wartenberg, Vice President της Hyundai και Head του τμήματος N Brand and Motorsport δήλωσε:
«Ο οδηγός είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία μας στο Pikes Peak International Hill Climb. Επιλέξαμε κορυφαίους οδηγούς όπως ο Robin Shute και ο Paul Dallenbach που έχουν κατακτήσει την κορυφή της διοργάνωσης συνολικά αλλά και της κατηγορίας 15 φορές. Και οι δύο αυτοί οδηγοί έχουν απίστευτη εμπερία και γνωρίζουν πολύ καλά την ανάβαση. Η προσθήκη του οδηγού της Hyundai Motorsport WRC, Dani Sordo, είναι πολύ συναρπαστική και θα μας βοηθήσει να προσελκύσουμε την προσοχή του παγκόσμιου κοινού για την ανάβαση».
«Ο αγώνας του Pikes Peak είναι μια από τις μοναδικές και ιστορικές προκλήσεις που έχουν παραμείνει ακόμα και σήμερα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό» δήλωσε ο κ. Randy Parker, CEO της Hyundai Motor America. «Έχει αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου γιατί το βουνό δεν υποχωρεί ποτέ. Ο καιρός δυσκολεύει εξαιρετικά το καθαρό τρέξιμο και για να κατακτήσετε το βουνό πρέπει όλα να πάνε τέλεια. Απαιτείται τεράστια προετοιμασία και λίγη τύχη για να σπάσει κανείς και να σημειώσει ρεκόρ. Η συμμετοχή στο Pikes Peak θα αποδείξει τη δύναμη που έχουν αυτά τα τέσσερα οχήματα».
«Ο αγώνας Pikes Peak International Hill Climb αντιπροσωπεύει μια μοναδική και συναρπαστική νέα πρόκληση για την ομάδα μας, επειδή η Hyundai έχει ήδη μια πλούσια ιστορία συμμετοχής στη διοργάνωση εδώ και 30 χρόνια», δήλωσε ο κ. Bryan Herta, President και CEO της Bryan Herta Autosport. «Βασιζόμαστε στους πολλούς ειδικούς της εκδήλωσης, καθώς και στη μηχανολογία και την εμπειρία της Hyundai. Θέλουμε να δείξουμε τι μπορούν να κάνουν τα οχήματα της Hyundai σε μια από τις πιο δύσκολες προκλήσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό».
Η Hyundai διαθέτει επίσης τεχνικούς και μέλη πληρώματος που έχουν μεγάλη εμπειρία στο Pikes Peak. Αυτοί οι ειδικοί κατανοούν την πίστα, τον καιρό και την ανάγκη να είσαι ευέλικτος όταν κινείσαι πάνω και κάτω στο βουνό κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Πιο κοντά στον στόχο ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής μετά τον αγώνα της Ρώμης
Σημαντικούς βαθμούς που τον ανέβασαν στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης πρόσθεσε στη συγκομιδή του ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής, μετά τους δυο αγώνες που πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο 17-18 Μαΐου, στην πίστα Vallelunga της Ρώμης, όπου ήταν ο δεύτερος σταθμός του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος NASCAR PRO για το 2025.
Όπως και στην πρεμιέρα, στη Βαλένθια, ο Κύπριος οδηγός είχε να αντιμετωπίσει μηχανικά προβλήματα, τα οποία έπρεπε να αντιμετωπίσει, για να μπορέσει να τερματίσει όσο πιο ψηλά γίνεται.
Με βάση τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά το πρωινό του Σαββάτου ξεκίνησε δέκατος και έφθασε ένατος στον τερματισμό στην πρώτη κούρσα που έγινε το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, ενώ την Κυριακή έκανε αφετηρία από την 11η θέση και τερμάτισες δέκατος.

«Από πλευράς μου είμαι ικανοποιημένος, έκανα ότι καλύτερο μπορούσα. Σίγουρα περιμέναμε κάτι καλύτερο από πλευράς αποτελεσμάτων και εννοώ φυσικά την πρώτη τριάδα, εκεί όπου πιστεύω ότι ανήκουμε, αλλά είχαμε και πάλι προβλήματα με τη θερμοκρασία του λαδιού και του νερού» σημειώνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής και προσθέτει: «Είναι κάτι που θα δει η ομάδα για να βρει τι το προκαλεί, γιατί η αλήθεια ότι η ομάδα έχει διορθώσει κάποια εξαρτήματα μετά την Βαλένθια, αλλά το πρόβλημα χειροτέρεψε στην Ιταλία».
Στη συνέχεια, εξηγεί: «Οι θερμοκρασίες του αυτοκινήτου ήταν διαρκώς στο φουλ. Και στους δύο αγώνες μού άναψε το κόκκινο λαμπάκι που είναι ένδειξη ότι η μηχανή είναι στα όρια της. Το Σάββατο το πάλεψα, αλλά ειδικά την Κυριακή αποφάσισα να φεύγω το πόδι μου από το γκάζι πιο γρήγορα, να ανεβάζω τις ταχύτητες μου πιο ομαλά, να μην κουράζω τη μηχανή, άλλαζα συνεχώς γραμμή για να έχω καθαρό αέρα καθώς η προειδοποίηση ήρθε από τον 3 γύρο του αγώνα και είχα ακόμη 16 γύρους. Καθαρά ο στόχος ήταν να τερματίσω και τους δυο αγώνες για να πάρουμε σημαντικούς βαθμούς που με ανέβασαν πλέον στην όγδοη θέση και πολύ κοντά στο τοπ-3».

Συγκεκριμένα ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής έχει μαζέψει μέχρι τώρα 110 βαθμούς και απέχει 31 από τον τρίτο στη βαθμολογία. Στην πρωτοπορία βρίσκεται ο Paul Jouffreau (145β) και δεύτερος στη γενική κατάταξη είναι ο Vittorio Ghirelli (142β.)
Όπως λέει ο Κύπριος οδηγός, η ομάδα του, SPEEDHOUSE, έχει προχωρήσει, σε συνεννόηση με τους υπεύθυνους του πρωταθλήματος, τις διαδικασίες προκειμένου από τον επόμενο αγώνα να μπει καινούργια μηχανή απευθείας από το πρωτάθλημα στο αυτοκίνητο HTFX Ford Mustang V8, το οποίο οδηγεί την τρέχουσα σεζόν. «Παρά το φανήκαμε άτυχοι ότι το πρόβλημα παρέμεινε, από την άλλη χάρηκα ότι το πρωτάθλημα θα μας παραδώσει καινούργια μηχανή και θα λυθεί το πρόβλημα στην Αγγλία» επισημαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής.
Επόμενη στάση για το ΕURO NASCAR PRO είναι η πίστα Brands Hatch στη Μεγάλη Βρετανία το Σαββατοκύριακο, 7-8 Ιουνίου.
Πλατινένιος Χορηγός του Βλαδίμηρου Τζιωρτζή είναι η HTFX, ενώ τον υποστηρίζουν η ALCO Filters, η Psaltis Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Panayiotides Gifts, το Sana Hiltonia και η πίστα Daytona Raceway.
