Γενικά

02 Aug, 2022 Ώρα 19:55

Μανώλης Κουλουμάς: Στον ΚΣΑ ανήκει η ευθύνη για την ακύρωση του Cyprus Rally!

Thumbnail

Σε δημοσιογραφική διάσκεψη σήμερα Τρίτη 8 Αυγούστου Ο Κος Μανώλης Κουλουμάς, Πρόεδρος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, ενημέρωσε τους παρευρισκομένους δημοσιογράφους για τα δεδομένα  σχετικά με το Cyprus Rally και την ακύρωση του από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Αυτοκινήτου. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας απάντησε στις κατηγορίες που ειπώθηκαν από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Αυτοκινήτου σε δημοσιογραφική που έγινε πριν μερικές μέρες όπου είχε κατηγορηθεί ο υπουργός Οικονομικών για την ακύρωση του. Ο κ. Κουλουμάς είπε πως κακώς ακυρώθηκε το Cyprus Rally και πως την ευθύνη φέρει ακέραια ο ΚΣΑ και ο κ. Αντώνης Μιχαηλίδης.

Close

Την ίδια στιγμή ζήτησε όπως γίνει εκ μέρους του κράτους άμεσα ενδελεχής οικονομικός έλεγχος και έρευνα για τις προηγούμενες χρηματοδοτήσεις του Ράλλυ Κύπρος όπως επίσης άμεσα να ξεκαθαριστεί από το κράτος και προς την FIA οριστικά και αμετάκλητα και πριν το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς 2022 ότι η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου είναι η μόνη επίσημη αρχή του αυτοκινηταθλήματος στην Κύπρο.

Ποιο κάτω ο λόγος του:

Close

 

Ιστορικό Αίτησης / Πρότασης  χρηματοδότησης  2022/2023/2024/2025  ERC WRC επιπέδου Αγώνες και ενέργειες του κ. Αντώνη Μιχαηλίδη / ΚΣΑ εναντίων της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου

Close

Κυρίες και κύριοι, 

Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου αφού μελέτησε με αρκετή προσοχή την γραπτή ομιλία του κ. Αντώνη Μιχαηλίδη εκ μέρους της εταιρείας «Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου» κατά την Διάσκεψη Τύπου που έδωσε στις 21.7.2022 αλλά και από ερωτήσεις των παρευρισκομένων και απαντήσεων που δόθηκαν, διαπίστωσε ότι με αυτά που αναφέρει, εντέχνως αποκρύβει την αλήθεια μιας και οι αναφορές του δεν ανταποκρίνονται καθόλου στα πραγματικά γεγονότα. 

Εν όψει των πιο πάνω σας παραθέτουμε πιο κάτω τα πραγματικά γεγονότα που έλαβαν χώρα και αφορούν το ιστορικό της πρότασης προς το Υπουργείο Οικονομικών όπως αυτή προτάθηκε, τριετούς και μετά τετραετούς πρότασης του Promoter – FIA για διοργάνωση του Ράλλυ Κύπρος σε επίπεδο ERC και WRC (2+2). 

Τον Ιανουάριο του 2022 ο κ. Αντώνης Μιχαηλίδης εξέφρασε προς τον Πρόεδρο της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου κ. Μανώλη Κουλουμά την αδυναμία της εταιρείας του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου να τύχει οιασδήποτε απευθείας εξέτασης για χρηματοδότηση της πιο πάνω πρότασης από την κυβέρνηση αναγνωρίζοντας την ξεκάθαρη θέση της κυβέρνησης ότι δεν μπορεί πλέον να δίδεται οποιαδήποτε κρατική χρηματοδότηση για οποιοδήποτε αθλητικό γεγονός σε μία εταιρεία, παρακάμπτοντας την νόμιμη οδό που είναι ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού και η νόμιμη αναγνωρισμένη Ομοσπονδία και που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.  

Σκοπός της πρότασης που είχε στην κατοχή του ήταν η υλοποίηση της πιο πάνω πρότασης του Promoter – FIA και η οποία σύμφωνα με τα δικά του στοιχεία κοστολογείτο αρχικώς για 2 ERC αγώνες (2022+2023) και 1 WRC αγώνα (2024) στα 5 εκατομμύρια ευρώ περίπου και στην οποία μετά αφού προστέθηκε ακόμα ένας αγώνας WRC (2025) στα 8 εκατομμύρια ευρώ περίπου. 

Αφού θεωρήθηκε ως ένα σημαντικό γεγονός για τον αθλητισμό αλλά και για τα παρεμφερή θετικά οφέλη για τον τόπο μας, διευθετήθηκε άμεσα συνάντηση μεταξύ του επιτελείου του ΚΣΑ και της εκτελεστικής της Ομοσπονδίας μας στις 18.1.2022 για συζήτηση εξεύρεσης φόρμουλας συνεργασίας των δύο.

Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου αφού πρώτα είχε κάποιες θετικές, διαφανείς επαφές και ενδείξεις με την κυβέρνηση / ΚΟΑ, προχώρησε και σε πλήρη ενημέρωση της Εκτελεστικής της Ομοσπονδίας καθώς επίσης διευθετήθηκε μεταξύ Ομοσπονδίας και ΚΣΑ  συνάντηση για συζήτηση του θέματος στις 18.1.2022.  

Η συνάντηση έγινε στην Χοιροκοιτία μεταξύ Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και της εταιρείας ΚΣΑ  και αποτελείτο από 4 άτομα της κάθε πλευράς συμπεριλαμβανομένου και  του κ. Μανώλη Κουλουμά και του κ. Αντώνη Μιχαηλίδη. 

Ο κος Μανώλης Κουλουμάς ενημέρωσε τους παρευρισκομένους ότι σύμφωνα με τις επαφές που είχε, το κράτος (ΚΟΑ + Υπουργείο Οικονομικών κλπ)  βλέπει αρχικώς θετικά και είναι διατεθειμένο να προχωρήσει στην εξέταση της πρότασης χρηματοδότησης με την προϋπόθεση ότι αυτή θα υποβληθεί  από  την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και θα δοθεί διαμέσου της νόμιμης οδού που είναι ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, και όχι αυτό που συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.  (Το αφήνω ως εδώ) 

Μετά από συζητήσεις λεπτομερειών της πρότασης, ομόφωνα αποφάσισαν και δύο πλευρές να προχωρήσουν μαζί, δηλ. ότι η εταιρεία ΚΣΑ και η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ως συνδιοργανωτές, στην υλοποίηση της, καθώς επίσης και στην εξασφάλιση εκ μέρους της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου της δέουσας χρηματοδότησης από το κράτος για το σκοπό αυτό. 

Σας επισυνάπτουμε δεσμευτική γραπτή επιστολή του ΚΣΑ προς την Ομοσπονδία που συντάχθηκε εκείνην την στιγμή μετά από απαίτηση της Ομοσπονδίας και μας δόθηκε στις 20.1.2022 υπογραμμένη από τον κ. Αντώνη Μιχαηλίδη και η οποία ξεκάθαρα μιλά από μόνη της και δεν επιδέχεται οιασδήποτε άλλης ερμηνείας όπως επεχείρησε να πράξει ο κος Αντώνης Μιχαηλίδης. 

Εμείς άμεσα κινηθήκαμε προς υλοποίηση της, μέσω του ΚΟΑ και του Υπουργείου Οικονομικών όπου και διευθετήθηκε συνάντηση για τις αρχές Μαρτίου 2022 στο Υπουργείο Οικονομικών στην οποία θα παρευρίσκοντο και όλες οι εμπλεκόμενες Κυβερνητικές Υπηρεσίες συμπεριλαμβανομένου και του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού με σκοπό την παρουσίαση της πρότασης.  

Περί τα μέσα Φεβρουαρίου (11.2.2022)  και ενώ όλα εξελίσσονταν ομαλά σε επικοινωνία  που είχε ο κ. Αντώνης Μιχαηλίδης με τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας κ. Μανώλη Κουλουμά τον ενημέρωσε ότι από πληροφόρηση που έτυχε από τις «διασυνδέσεις» του, η πρόταση αντικρίζεται θετικά από το κράτος και ζήτησε να ξεκαθαριστεί από την Ομοσπονδία, κατά πόσο σε περίπτωση που εξελιχθούν όλα θετικά και η κρατική χρηματοδότηση περάσει μέσω της Ομοσπονδίας για τις διοργανώσεις, εάν ο ΚΣΑ / Μιχαηλίδης θα τύχει οιουδήποτε οικονομικού έλεγχου από την Ομοσπονδία κατά την υλοποίηση των διοργανώσεων και πληρωμή λογαριασμών σε τρίτους, από την κρατική χορηγία. 

Ο κ. Κουλουμάς του ξεκαθάρισε ότι ως Ομοσπονδία υπάρχουν σχετικοί Νόμοι / κανονισμοί και οδηγίες του ΚΟΑ που αφορούν την οικονομική διαχείριση χορηγιών των Ομοσπονδιών και που αφορούν ακόμα και τις πληρωμές οιουδήποτε λογαριασμού κλπ μέσω των οποίων διασφαλίζεται η σωστή και πλήρης οικονομική χρηστή διαχείριση του Δημοσίου χρήματος. Τονίστηκε δε στον κ. Αντώνη Μιχαηλίδη ότι και σε αυτήν την περίπτωση και εάν και εφόσον το κράτος εγκρίνει τελικά την πρόταση αυτά θα τηρηθούν στο έπακρο αφού ως Ομοσπονδία ελεγχόμαστε επί ετησίας βάσεως ενδελεχώς από τον ΚΟΑ. 

Δυστυχώς ο κ. Αντώνης Μιχαηλίδης πλήρως εκνευρισμένος δήλωσε ότι δεν αποδέχεται οιονδήποτε οικονομικό έλεγχο από την Ομοσπονδία και κατ’ επέκταση τον ΚΟΑ και ενόψει του γεγονότος ότι τα πράγματα κυλούν ομαλά με το Υπουργείο Οικονομικών, μου ζήτησε όπως αποσυρθούμε ως Ομοσπονδία από την υλοποίηση της εν λόγω πρότασης δηλώνοντας μου ότι μέσω των «εξωτερικών παρεμβάσεων του» των προσωπικών διασυνδέσεων του κλπ προς τον Υπουργό Οικονομικών, θα πάρει την επιχορήγηση κατευθείαν ως εταιρεία. 

Προσωπικά τον προειδοποίησα ότι γνωρίζω ότι ο λόγος που έστω εξετάζεται η πρόταση μας από το Υπουργείο Οικονομικών κλπ. και σε συνεργασία με τον ΚΟΑ, είναι επειδή η σχετική πρόταση υποβλήθηκε επιτέλους μέσω της νόμιμης οδού που ιεραρχικά είναι η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου – ΚΟΑ - Υπουργείου και ότι σε περίπτωση που επιμένει να συνεχίσει όπως έπραττε τα προηγούμενα χρόνια  χωρίς την Ομοσπονδία ως συνδιοργανωτή δεν θα συναινούσαμε αλλά και πως η αποτυχία της πιστεύουμε θα είναι δεδομένη. 

Ο κ. Αντώνης Μιχαηλίδης επέμενε στην θέση του και μου ζήτησε η να στηρίξουμε την απευθείας χρηματοδότηση της εταιρείας ΚΣΑ ή να αποσυρθούμε. 

Του δήλωσα ότι τόσο ο Υπουργός Οικονομικών όσο και ο Πρόεδρος του ΚΟΑ σε επαφή που είχα ως Πρόεδρος της Ομοσπονδίας ήταν εντελώς ξεκάθαροι, ότι δηλαδή θα εξέταζαν οποιοδήποτε αίτημα μας με την προϋπόθεση ότι αυτό θα υποβαλλόταν μέσω της νόμιμης οδού δηλ. ΚΣΑ – Ομοσπονδία – ΚΟΑ - Υπουργείο Οικονομικών κλπ .  

Του τόνισα δε ότι σε περίπτωση που επιμένει και τελικά αποσυρθούμε ως Ομοσπονδία και ενημερώσουμε τόσο τον ΚΟΑ όσο και το Υπουργείο Οικονομικών για αυτό, πέρα από τις ξεκάθαρες πάγιες θέσεις μας, και σε περίπτωση που τελικά έχει αρνητική κυβερνητική απάντηση τότε θα φέρει ο ίδιος και μόνον προσωπικά την ΕΥΘΥΝΗ για την αποτυχία αυτής της πρότασης και θα πρέπει να την αναλάβει.  

Είναι ξεκάθαρο και από την γραπτή ομιλία του ότι και ό ίδιος επιβεβαιώνει και παραδέχεται αυτά που όλοι μας ξέρουμε και σημειώνουμε, ότι οι τρόποι που πάντα χρησιμοποιεί είναι μέσω «παρεμβάσεων» διαφόρων πολιτειακών αξιωματούχων κλπ με σκοπό να παρακάμπτει την σωστή διαδικασία και να επιτυγχάνει την απευθείας χρηματοδότησης της εταιρείας του. 

Αρκετά ενδεικτικό ήταν και το περσινό γεγονός όπου με σκοπό να επιτύχει σε θετική κατάληξη αυτών των «παρεμβάσεων»  στο θέμα της κρατικής χρηματοδότησης του Ράλλυ Κύπρος 2021, και ενώ είχε πληροφορηθεί γραπτώς από την κυβέρνηση αρκετούς μήνες προηγουμένως,  ότι δεν πρόκειται να δοθεί ξανά οιονδήποτε χορηγία από το κράτος προς την εταιρεία του όπου επίσης  τον προέτρεπε να βρει έγκαιρα άλλους χορηγούς, αυτός την απέκρυψε, την αγνόησε αλλά και προχώρησε στην διοργάνωση του Αγώνα, όπου στις τελευταίες 10-15 ημέρες προ της διεξαγωγής του, και μέσω πάλι των γνωστών «παρεμβάσεων» ενημέρωσε την κυβέρνηση ότι εάν δεν του δοθεί η χορηγία, θα ακυρώσει τον αγώνα και τότε ξένοι αθλητές που ήδη βρίσκονται για τον αγώνα  στην Κύπρο δήθεν θα κινηθούν νομικά εναντίο του κράτους για αποζημιώσεις κλπ. 

Επιπρόσθετα 15 μέρες περίπου πριν τον αγώνα μου ζήτησε επείγον συνάντηση ως Πρόεδρος της Ομοσπονδίας και η οποία έγινε στην Λευκωσία, όπου μου ζήτησε και την δική μας παρέμβαση και βοήθεια για την χρηματοδότηση του από το κράτος. 

Το δε πλέον εξωφρενικό σε αυτήν την συνάντηση ήταν όταν μου ζήτησε, ότι σε περίπτωση που το κράτος μας δεν του δώσει την χορηγία, να εμπλακούμε ως Ομοσπονδία μαζί του και να διοργανώσουμε μαζί τον αγώνα στα κατεχόμενα, διαβεβαιώνοντας με και ότι λόγω των καλών του σχέσεων με την κυβέρνηση των κατεχομένων θα δοθεί η σχετική χορηγία από αυτούς. 

Φυσικά και διαφώνησα κάθετα με αυτές τις προτάσεις και τον τρόπο σκέψης του, και του δήλωσα ότι σε καμία περίπτωση η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου θα συναινέσει η θα εμπλακεί σε τέτοιες αντεθνικές ενέργειες, του ζήτησα δε αλλά και του εξέφρασα ταυτόχρονα την πλήρη ετοιμότητα της Ομοσπονδίας ότι σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η διοργάνωση αυτού του αγώνα εκ μέρους του ΚΣΑ και επειδή αποτελεί αγώνα που συμπεριλαμβάνεται και προσμετρά στο Κυπριακό Πρωτάθλημα μας που έχουμε προκηρύξει για το 2021 προς τον ΚΟΑ, είμαστε σε θέση να αναλάβουμε εμείς εξ ολοκλήρου την διοργάνωση του. 

Τελικά ο αγώνας έγινε εκ μέρους του και του δόθηκε αυτό που εκβιαστικά μέσω του κράτους ζητούσε. 

Κυρίες και κύριοι, 

Σε καμία περίπτωση δεν είναι αποδεκτό εκ μέρους μας η θέση του κ. Μιχαηλίδη να θεωρεί τώρα την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ως άσχετη με το θέμα, ενώ όταν μας ζητούσε γραπτώς τον Ιανουάριο να εμπλακούμε στην υλοποίηση της διοργάνωσης αυτής της τριετούς/ τετραετούς συμφωνίας ERC/WRC αλλά και της εξασφάλισης της αναγκαίας χρηματοδότησης, μας θεωρούσε τότε σχετικούς με το θέμα.

Αυτό το πιο πάνω θεωρούμε εμείς ως υποτίμηση της νοημοσύνης μας και όχι την ξεκάθαρη τοποθέτηση προς τον ΚΣΑ, από ένα από τους σημαντικότερους Υπουργούς της κάθε Κυβέρνησης όπως είναι ο Υπουργός Οικονομικών. 

Όσο αφορά στους προφορικούς λόγους της απόρριψης που αναφέρει και αριθμεί ως τέσσερις ο κ. Μιχαηλίδης, εμείς θα απαντήσουμε στους 2 πρώτους. 

Ότι ο ΚΣΑ είναι εταιρεία του Μιχαηλίδη 

Ναι ο ΚΣΑ είναι Εταιρεία και με αριθμό HE65 και στην οποία εδώ και 14 και πλέον χρόνια ο κ. Μιχαηλίδης είναι καταχωρημένος στον έφορο εταιρειών ως ένας εκ των διευθυντών της, και είναι ο μόνος  που παρουσιάζεται παντού δηλώνοντας πρόεδρος και όχι ως ένας εκ των διευθυντών της. 

Ότι Ο ΚΣΑ δεν είναι μέλος του ΚΟΑ 

Αποδεκτό από εμάς γεγονός είναι ότι είναι αντιπρόσωπος της FIA και θα μπορούσε να αντλεί αρμοδιότητα όπως αναφέρει για διοργανώσεις κλπ. όπως η ΚΟΠ από την ΦΙΦΑ και ΟΥΕΦΑ, αλλά ο ΚΣΑ δεν είναι η ΚΟΠ, δεν είναι η ΚΟΑ και πολύ απλά δεν είναι νόμιμη  Ομοσπονδία, αλλά απλώς μία εταιρεία και ποσώς παίζει ρόλο ποια μορφή έχει η εταιρεία αν είναι με η χωρίς μετοχικό κεφάλαιο. Ενώ η  ΚΟΠ και η ΚΟΑ είναι νόμιμες Ομοσπονδίες. 

Σε καμία περίπτωση ο ΚΣΑ δεν είναι αναγνωρισμένο μέλος από τον ΚΟΑ ως στάτους Ομοσπονδίας κλπ. και το χαρτί/επιστολή το οποίο παρουσιάζει του ΚΟΑ ημερομηνίας 24.11.1999 δεν έχει καμία ισχύ σήμερα και θεωρείται άκυρο, αφού όταν δόθηκε αυτή η επιστολή στον ΚΣΑ 1ον : δεν υπήρχε απλά η νόμιμη Ομοσπονδία ΚΟΑ αφού αυτή ιδρύθηκε/εγκρίθηκε σε μεταγενέστερο στάδιο, το 2002 και 2ον : σε νομική γνωμάτευση που έκανε τότε ο νομικός σύμβουλος του ΚΟΑ και μετά από αίτημα της Ομοσπονδίας ΚΟΑ απεφάνθη ότι το Δ.Σ. του Οργανισμού κατά την έκδοση αυτής της απόφασης (1999) βρισκόταν σε «πλάνη» αφού πουθενά στο Νόμο δεν προνοείται το στάτους Ομοσπονδίας αλλά και ούτε είχε τέτοια εξουσία από τον νόμο το Δ.Σ. του Οργανισμού . 

Προκαλούμε τον ΚΣΑ αντί να παρουσιάζει μία αμφιλεγόμενη επιστολή του 1999, και να ισχυρίζεται ότι έχει, ή πηγάζει οιονδήποτε ίχνος αναγνώρισης του, να ζητήσει μία νέα επικαιροποιημένη αντίστοιχη επιστολή από τον ΚΟΑ ειδικά αφού ισχυρίζεται ότι αυτή ισχύει και ιδιαίτερα για την περίοδο μετά το 2002 όπου ιδρύθηκε και η νόμιμη Ομοσπονδία ΚΟΑ. 

Να υπενθυμίσουμε απλά στον ΚΣΑ ότι εάν αυτή η επιστολή είχε οιανδήποτε ισχύ τότε σύμφωνα με τον νόμο δεν θα επιτρεπόταν η δημιουργία και αναγνώριση από τον ΚΟΑ 2ης Ομοσπονδίας για το ίδιο άθλημα, κάτι που ξεκάθαρα δεν επιτρέπει ο Περί ΚΟΑ Νόμος. 

Είναι ξεκάθαρο ότι ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού και Δ.Σ. του Οργανισμού με βάση τον Περί ΚΟΑ Νόμοι & Κανονισμοί του 1969 και στο κεφάλαιο  εξουσιών και αρμοδιοτήτων του Δ.Σ. επιτρέπει μόνον τη αθλητική αναγνώριση Αθλητικών Ομοσπονδιών και Αθλητικών Σωματείων που νόμιμα συστάθηκαν και νόμιμα λειτουργούν στην Κυπριακή Δημοκρατία.  

Σας παραθέτουμε σχετικά αποσπάσματα του Περί ΚΟΑ Νόμους & Κανονισμούς όπου αφορά το θέμα και είναι ξεκάθαρο.

Τελειώνοντας θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι ούτε εμείς ούτε η Κυβέρνηση και Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού είμαστε εναντίον οιονδήποτε διεθνών αθλητικών  προτάσεων και διοργανώσεων στον τόπο μας, φτάνει να τηρούνται οι σωστές διαδικασίες. Αντίθετα μάλιστα και τις επικροτούμε αλλά και τις επιδιώκουμε.

Πιστεύουμε ότι για την αποτυχία αυτής της πρότασης διεξαγωγής ERC/WRC ευθύνεται πλήρως ο ΚΣΑ και όχι ο Υπουργός Οικονομικών ή/και άλλες υπηρεσίες του κράτους.    

Σας διαβεβαιώνουμε δε ότι θα κάμουμε ότι είναι δυνατό για να έχει στο μέλλον η Κύπρος και ERC αλλά και WRC. 

Θέλουμε επί ευκαιρίας να δηλώσουμε ότι ως Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και ως η Ανώτατη Αρχή του Αυτοκινηταθλήματος στον τόπο μας θα συνεχίσουμε με αφοσίωση, μεθοδικότητα και σκληρή δουλειά την ανοδική μας πορεία, την αναβάθμιση του μηχανοκίνητου αθλητισμού πάντα με σταθερή προσήλωση στις σωστές αρχές και αξίες, εφαρμόζοντας πλήρως τους όρους της Χρηστής Διοίκησης και διακυβέρνησης του αθλήματος μας. 

Συμπαραστάτες μας σε αυτή την προσπάθεια μας είναι και ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού ως η Ανώτατη Αρχή του Αθλητισμού στον τόπο μας αλλά και η κυβέρνηση και Πολιτεία και τους οποίους και δημόσια ευχαριστούμε. 

 

 

Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου –  Εταιρεία Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου / Χρηματοδοτήσεις Ράλλυ Κύπρος

Ενημερωτικά στοιχεία που αφορούν την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και  την εταιρεία Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου αλλά και τις διαχρονικές χρηματοδοτήσεις του Διεθνούς Αγώνα Αυτοκινήτου «ΡΑΛΛΥ ΚΥΠΡΟΣ». 

ΙΣΤΟΡΙΚΟ Εταιρείας ΚΣΑ – Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου :

Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ιδρύθηκε το 2000 και έχει επίσημα αναγνωρισθεί από τον ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ το 2002 ως η μόνη νόμιμη επίσημα αναγνωρισμένη Ομοσπονδία και η μοναδική Ανώτατη Αθλητική Αρχή του Αυτοκινηταθλήματος της Κύπρου, παρά τις τότε έντονες ενστάσεις και παρεμβάσεις εκ μέρους της εταιρείας του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου ΛΤΔ (ΚΣΑ). Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου είναι στην πραγματικότητα μία Εταιρεία καταχωρημένη στον Έφορο Εταιρειών. 

Τα ιδρυτικά μέλη της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου είναι τα 5 επαρχιακά Σωματεία,  τα οποία από το1970 και μέχρι το 2000 διεξήγαγαν κάτω από την «ομπρέλα» της Εταιρείας ΚΣΑ όλους τους αγώνες αυτοκινήτου και τα σχετικά πρωταθλήματα, χωρίς να γνωρίζουν ότι ο ΚΣΑ (Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου ΛΤΔ) ήταν εταιρεία, αφού οι τότε διοικούντες του  ΚΣΑ έντεχνα το απόκρυπταν. Ο δε τρόπος χρήσης της ονομασίας της  εταιρείας, αποφεύγοντας το ΛΤΔ στο τέλος της, έδινε την εντύπωση Ομοσπονδίας ή κάποιου επίσημου Φορέα / Συνδέσμου, γεγονός που οι υπεύθυνοι του ΚΣΑ συνεχίζουν να πράττουν ακόμα μέχρι και σήμερα.

Το 2000 και μετά που τα Σωματεία ανακάλυψαν το πραγματικό τους «στάτους», κατόπιν διαβουλεύσεων με τον ΚΟΑ, την Κυβέρνηση  και νομικούς Συμβούλους, προχώρησαν στην ίδρυση της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και το άθλημα μας τελικά εναρμονίστηκε πλήρως με την νομοθεσία όπως και τα υπόλοιπα αθλήματα του τόπου μας. 

Σήμερα η Ομοσπονδία έχει συνολικά στις τάξεις της 9 Σωματεία συν 2 υπό ένταξη νέα σωματεία και τα οποία έχουν πλήρη αθλητική αναγνώριση από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού. 

Με αυτό το γεγονός της ίδρυσης και αναγνώρισης της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου ως η νόμιμη Ομοσπονδία, εναρμονίστηκε και το άθλημα μας πλήρως σύμφωνα και με τις οδηγίες και την Λευκή Βίβλο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για Χρηστή Διοίκηση και διακυβέρνηση του αθλητισμού και των αθλημάτων. 

Να σημειωθεί απλώς ως στοιχείο ενημέρωσης και σωστής αντίληψης του τι πραγματικά συμβαίνει τόσες δεκαετίες, ο κ. Αντώνης Μιχαηλίδης ο οποίος σήμερα παρουσιάζεται ως Πρόεδρος αυτής της Εταιρείας (είναι καταχωρημένος ως ένας εκ των διευθυντών της εταιρείας), την χρονιά του 2000 ήταν περιστασιακός αθλητής της νεοσυσταθείσας Ομοσπονδίας λαμβάνοντας μέρος και σε αγώνες μας ενώ αποτελούσε μέρος και ήταν υποστηρικτής αυτής της προσπάθειας μας για ίδρυση και καθιέρωση της νόμιμης  Ομοσπονδίας μας απέναντι στην εταιρεία του ΚΣΑ.   

Άξιο απορίας δε (όχι για εμάς βέβαια), αποτέλεσε η αλλαγή της στάσης του, μόλις του δόθηκε η ευκαιρία να αποκτήσει ηγετική θέση στην πυραμίδα της εταιρείας του ΚΣΑ (2003).  Από τότε, είναι τοις πάση γνωστές οι εχθρικές τοποθετήσεις του αλλά και οι προσωπικές του ενέργειες εναντίον της Ομοσπονδίας μας. Από τότε δε και μέχρι σήμερα (20 σχεδόν χρόνια) παρουσιάζεται παντού ως Πρόεδρος «φορέα» του Αυτοκινηταθλήματος στην Κύπρο χωρίς να τον έχει ψηφίσει ή να τον εκλέξει κανένας, αποκρύβοντας επιμελώς και εντέχνως το ότι στην ουσία, ηγείται μιας εταιρείας. 

Η δε σύνθεση της Διοίκησης αυτής της εταιρείας, σε σύνολο ενεργών ατόμων, είναι περίπου τρία (3) άτομα συν ελάχιστοι συνεργάτες. 

Παντού δε και όπου χρειαστεί δηλώνει και γράφει συνεχώς ότι είναι ο πρόεδρος του ΚΣΑ και ο εκπρόσωπος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, γνωστής ως FIA, και πως ηγείται της Ανώτατης Αρχής στην Κύπρο για το άθλημα.

Είναι ξεκάθαρο ότι η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου με βάσει τους Περί ΚΟΑ Νόμους & Κανονισμούς και του εγκεκριμένου Καταστατικού της, είναι η μόνη Ανώτατη Εθνική  Αρχή του Αυτοκινηταθλήματος στην Κύπρο και κανένας εξωτερικός κανονισμός καμίας αρχής  δεν μπορεί να υπερισχύσει του Νόμου της χώρας. 

Στην δε τότε θητεία του ως Υπουργός Εμπορίου πολέμησε με μεγάλο μένος και μίσος την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και όλοι έγιναν μάρτυρες πρωτοφανών ενεργειών του και εντελώς εκτός των σωστών πλαισίων, αλλά και συνεχών «ανορθόδοξων» παρεμβάσεων του σε ΚΟΑ, Υπουργείο Παιδείας, Αστυνομία, Δασικές Υπηρεσίες, Τελωνεία, κλπ. με σκοπό να πλήξει την ύπαρξη της Ομοσπονδίας και να την «υποτάξει» στην εταιρεία του ΚΣΑ, χωρίς βέβαια να το πετύχει αφού εμείς ως Ομοσπονδία είχαμε, πέραν των σωστών τοποθετήσεων και ενεργειών μας, και την νομοθεσία υπέρ μας. 

 

Σε αρκετές δε τέτοιες περιπτώσεις την περίοδο 2003 – 2010, αναγκάστηκε ακόμα και ο τότε αείμνηστος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Τάσσος Παπαδόπουλος να παρέμβει και να αποκαταστήσει την τάξη από τις ενέργειες του Υπουργού του, δίνοντας ο ίδιος εντολές ακόμα και κατευθείαν σε ΚΟΑ κλπ. 

Στις τάξεις του βέβαια η εταιρεία ΚΣΑ και ο  Αντώνης Μιχαηλίδης πέραν των άλλων είχε και Βουλευτή / Πολιτικό Αρχηγό Κόμματος, τον οποίον και παρουσίαζε σε κάποιο στάδιο και ως Αντιπρόεδρο στο συμβούλιο της Εταιρείας του ΚΣΑ και ο οποίος μέχρι και σήμερα από σχετική πληροφόρηση μας συνεχίζει να  «παρεμβαίνει» με πολύ «ζήλο» για να εξυπηρετείται αλλά και να επιτυγχάνεται τελικά η ετήσια χρηματοδότηση για το Ράλλυ Κύπρος από το κράτος της Εταιρείας ΚΣΑ, παρά τις διαχρονικές αντιρρήσεις και ενστάσεις μας αλλά ακόμα και κρατικών, Πολιτειακών αξιωματούχων και υπηρεσιών. 

Εμείς ωστόσο, για να «αμυνθούμε» σε αυτήν την ανηλεή επίθεση του συστήματος που δεχθήκαμε τότε από τον κ. Μιχαηλίδη, ο οποίος από την θέση του ως Υπουργός χρησιμοποιούσε για να παρεμβαίνει σε υπηρεσίες κλπ  εναντίον της Ομοσπονδίας, αναγκαστήκαμε να ξοδέψουμε τεράστια ποσά σε νομικές διαδικασίες κλπ, αποφάσεις ΑΔΕΑ, Ανωτάτου Δικαστηρίου, οργανωμένες διαμαρτυρίες / πορείες σε Υπηρεσίες, Προεδρικό κλπ. Τελικά, καταφέραμε και κερδίσαμε την «κουτσουρεμένη» νομιμότητα αλλά με τεράστιο κόστος ακόμα και επί προσωπικού επιπέδου για ορισμένους από εμάς. 

Σήμερα η Ομοσπονδία μας έχει στην δύναμη της συνολικά 9 νόμιμα και ενεργά εγκεκριμένα από τον ΚΟΑ Σωματεία και επιπλέον άλλα 2 υπό ένταξη Σωματεία καλύπτοντας έτσι όλο το φάσμα του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. 

Συνολικά, στις τάξεις μας, έχουμε πέραν των 700 αθλητών, 324 μέλη Διοικητικών Συμβουλίων / Επιτροπών/Υπό-επιτροπών / Αξιωματούχων  κλπ και λειτουργούμε σύμφωνα και πλήρως με την νομοθεσία. 

Πληροφοριακά σας αναφέρουμε ότι ως Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου είμαστε από τις λίγες Ομοσπονδίες που εφαρμόσαμε εθελοντικά τους όρους  της  «Χρηστής Διοίκησης» και διακυβέρνησης του αθλήματος μας, σύμφωνα με  τις οδηγίες, τα προγράμματα και τις υποδείξεις του ΚΟΑ και του οποίου φέτος δεχθήκαμε και τα συγχαρητήρια του και με τον οποίο έχουμε μια στενότατη συνεργασία.  

Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, ως η Ανώτατη Αρχή του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην Κύπρο και σύμφωνα με τους «Περί ΚΟΑ Νόμους & Κανονισμούς»,  έχει προκηρύξει  τα πιο κάτω Παγκύπρια Πρωταθλήματα αγώνων αυτοκινήτου και Διεθνείς Διοργανώσεις  για το 2022:

  • Πρωταθλήματα Αγώνων Ράλλυ 
  • Πρωταθλήματα Αγώνων Ταχύτητας 
  • Πρωταθλήματα Αγώνων Πλαγιολίσθησης (DRIFT) 
  • Πρωταθλήματα Αγώνων “TIME ATTACK” 
  • Πρωταθλήματα Αγώνων Αναβάσεων 
  • Πρωταθλήματα Αγώνων 4Χ4 
  • Πρωταθλήματα Αγώνων Dragster (Αγώνες Επιτάχυνσης) 
  • Διεθνή Αγώνα DRIFT (Πλαγιολίσθησης) Οκτώβριο 2022
  • Διεθνή Αγώνα DRAGSTER (Επιτάχυνσης) Σεπτέμβριο 2022
  • Διεθνή Αγώνα Ράλλυ Σεπτέμβριο 2022

Όλα τα πιο πάνω πρωταθλήματα / Αγώνες, όπως και κάθε χρόνο προκηρύσσονται και διεξάγονται από την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου  σύμφωνα με τους Εθνικούς Κανονισμούς της, τους Διεθνείς Κανονισμούς όταν και όπου εφαρμόζονται, Εγκυκλίους & Ανακοινώσεων μας, του Καταστατικού μας και των μελών μας, τις οδηγίες και Εγκυκλίους του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, τους «Περί ΚΟΑ Νόμους & Κανονισμούς», της Κυπριακής Νομοθεσίας και με συμμετοχή στην διοργάνωση των αγώνων των μελών Σωματείων μας που τυγχάνουν να έχουν Αθλητική αναγνώριση από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού, ως η Ανώτατη Αθλητική Αρχή στον τόπο μας. 

Επιπρόσθετα σας πληροφορούμε ότι τα πιο πάνω Πρωταθλήματα/Αγώνες μας και όπου εφαρμόζεται, τυγχάνουν Διεθνής αναγνώρισης και καλύπτονται από Διεθνή περιβολή σύμφωνα με την επιλεκτική μεταβίβαση του γνωστού «SPORTING POWER» της FIA (Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου) προς την Ομοσπονδία μας και  επί  ετησίας βάσεως από το 2010, σύμφωνα  με  την γραπτή συμφωνία του 2010  και υπό όρους δέσμευσης της εταιρείας του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου Λτδ, όπου μέρος αυτής είναι και ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού ως συμβαλλόμενος, επόπτης και εγγυητής ότι τα συμβαλλόμενα Μέρη τηρούν τα συμφωνηθέντα.

Είναι σε όλους γνωστό ότι διαχρονικά υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις τόσο εκ μέρους μας ως Ομοσπονδία αλλά και διαφόρων Υπουργείων και Κυβερνητικών Υπηρεσιών για την απευθείας χρηματοδότηση της Εταιρείας του ΚΣΑ για την διοργάνωση του Διεθνή Αγώνα Ράλλυ Κύπρος.  

Μία τέτοια διοργάνωση και χρηματοδότηση θα έπρεπε ηθικά αλλά και νομικά, να γίνεται μόνο και μέσω της επίσημης και νόμιμης Ομοσπονδίας που είναι η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου μιας και μέσω της διασφαλίζεται πλήρως η τήρηση των σωστών διαδικασιών αλλά και οικονομικού ελέγχου διαχείρισης των κρατικών κονδυλίων, και σε καμία περίπτωση κατευθείαν σε μία εταιρεία και να παρακάμπτεται η σωστή οδός.  

Είναι σε όλους γνωστοί οι ανορθόδοξοι τρόποι, μέσω και πολιτικών παρεμβάσεων, που χρησιμοποιούν οι ΚΣΑ / Μιχαηλίδης με σκοπό να επιτυγχάνουν κάθε χρόνο, έστω και στο παρά πέντε, την «απόσπαση» από το κράτος εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για την διοργάνωση του Ράλλυ Κύπρος. Στον δε προϋπολογισμό που παρουσιάζει κάθε φορά, είναι ξεκάθαρη η διόγκωση των απαιτούμενων κεφαλαίων της οργάνωσης και διεξαγωγής του συγκεκριμένου αγώνα ΡΑΛΛΥ ΚΥΠΡΟΣ, χωρίς να τηρούνται οι σωστές οικονομικές διαδικασίες χρηστής διοίκησης και οικονομικής διαχείρισης. 

Σε αυτό το θέμα, τόσο πολιτικά όσο και άλλα πρόσωπα με διάφορους τρόπους, είτε εν αγνοία τους, είτε εσκεμμένα, εμπλέκονται για να εξυπηρετούν αυτούς τους σκοπούς της εταιρείας ΚΣΑ, παρακάμπτοντας τις σωστές και νόμιμες διαδικασίες και παραπλανώντας  βασικά το κράτος, ενώ αυτό θα μπορούσε εντελώς νόμιμα και οικονομικά διασφαλισμένα να γίνεται μέσω της νόμιμης Ομοσπονδίας του αθλήματος. 

 

Είναι επίσης γνωστό ότι υπάρχουν σοβαρές καταγγελίες και υπόνοιες για καταχρήσεις στην διαχείριση αυτών των χρηματοδοτήσεων του κράτους από τον ΚΣΑ ή/και για κάλυψη άλλων υποχρεώσεων/σκοπών από αυτών που έγινε η χρηματοδότηση κατά συγκεκριμένων ετών. 

Πληροφοριακά αλλά και ενδεικτικά και ως επιβεβαίωση αυτών που αναφέρουμε, είναι και η  συνάντηση που είχαμε τα επιτελεία των δύο πλευρών (8 άτομα) Ομοσπονδίας και εταιρείας ΚΣΑ στις 18.1.2022, όπου μας το δήλωσε και επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Αντώνης Μιχαηλίδης ότι από την χρηματοδότηση του 2021 για το «Ράλλυ Κύπρος 2021» υπήρξαν σημαντικά περισσεύματα, όπως και το 2020 κλπ. και ότι εις γνώση της κυβέρνησης, αυτά τα περισσεύματα χρησιμοποιούνται ή/και χρησιμοποιήθηκαν για κάλυψη άλλων χρεών και υποχρεώσεων της εταιρείας του. Το ίδιο δε, μας δήλωσε πως γίνεται εδώ και αρκετά χρόνια αφού θεωρεί ότι το κράτος είναι «υπόχρεο» να καλύπτει όλες τις οικονομικές ανάγκες της εταιρείας ΚΣΑ ως εκπροσώπου της FIA στην Κύπρο. 

Σίγουρα εμείς διαφωνήσαμε καθώς είναι ξεκάθαρη νομική υποχρέωση να επιστρέφονται στο κράτος οποιαδήποτε μη χρησιμοποιημένα κεφάλαια για τον σκοπό που δίνονται και είναι παράνομη η χρησιμοποίηση τους για άλλους σκοπούς, και ότι δεν πιστεύουμε ότι αυτό γίνεται εις γνώση της κυβέρνησης. 

Είναι βέβαιο ότι αυτή του η παραδοχή δεν έγινε τυχαία, αλλά προέκυψε λόγω έντονων αντιδράσεων/συζητήσεων μας που είχαμε την προηγούμενη περίοδο όπου η διοργάνωση των τελευταίων Ράλλυ Κύπρος από την ΚΣΑ λαμβάνοντας υπόψη και το ύψος της χορηγίας, είχε εντελώς απογοητευτική οργάνωση και κατά πολύ υποδεέστερη ποιότητα από άλλους τοπικούς μας αγώνες Ράλλυ τους οποίους διοργανώναμε εμείς ως Ομοσπονδία.  

Έχουμε σοβαρές πληροφορίες, μαρτυρίες και στοιχεία που επιβεβαιώνουν τα πιο πάνω,  και ενδεικτικά σας αναφέρουμε τις πρόσφατες διοργανώσεις «Ράλλυ Κύπρος» που έγιναν το 2019, 2020 και 2021 όπου το τελικό κόστος και η ποιότητα των τριών αυτών αγώνων που διοργανώθηκαν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στο ύψος του ποσού των χρηματοδοτήσεων που έδωσε το κράτος προς την εταιρεία του ΚΣΑ. Στον δε υποτυπώδη προϋπολογισμό ή απολογισμό, αποφεύγουν να σημειώνουν και τα έσοδα του αγώνα αυτού που είναι εξίσου σημαντικά.  

Σε μία περίοδο όπου σκόπιμα έχουν υποβαθμίσει ποιοτικά εντελώς τον Διεθνή μας Αγώνα και κατ’ επέκταση το δικό μας Παγκύπριο πρωτάθλημα, με σκοπό την αποκόμιση περισσότερου κέρδους/πλεονασμάτων για κάλυψη άλλων υποχρεώσεων, χρεών ή δαπανών τους, αναγκαστήκαμε να αντιδράσουμε και να καταβάλουμε κάθε προσπάθεια αλλά και να απαιτήσουμε να μπουν όλα πλέον σε μια σωστή πορεία, γεγονός το οποίο θα επηρεάσει θετικά και το άθλημα μας. 

Βέβαια πιστεύουμε ότι αυτήν την λεπτομέρεια για τα περισσεύματα και το που αυτά καταλήγουν δεν την γνωρίζει το κράτος και είμαι σίγουρος ότι σε αυτήν την περίπτωση ισχύει και  η αγγλική ορολογία “Cooking The Books”, αφού αρκετά από αυτά φαίνονται ως έξοδα του σκοπού της χρηματοδότησης. Έχουμε σχετικές πληροφορίες και εμείς μπορούμε να τις εντοπίσουμε αφού είμαστε διοργανωτές τέτοιων αγώνων 57 φορές περίπου ετησίως.

Θεωρούμε δε αντικανονικό και εκτός των επιτρεπόμενων πλαισίων, να παρακάμπτεται η νόμιμη και  αναγνωρισμένη ανώτατη αρχή του Αυτοκινηταθλήματος που είναι η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και να δίδονται οποιεσδήποτε κατευθείαν επιχορηγήσεις στην εταιρεία του ΚΣΑ και όχι μέσω της Ομοσπονδίας τηρώντας πλήρως την νόμιμη οδό και διαδικασία. 

Κλείνοντας είναι πεποίθηση μας ότι οιαδήποτε χρηματοδότηση για αγώνες αυτοκινήτου θα έπρεπε να γίνεται μόνο μέσω της νόμιμης Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και όχι προς μία εταιρεία, όπου μέσω αυτής της διαδικασίας, η σωστή οικονομική διαχείριση, ο πλήρης οικονομικός έλεγχος, η σωστή διακυβέρνηση του αυτοκινηταθλήματος επιτυγχάνονται, αλλά και η χρηστή διοίκηση εξυπηρετείται πλήρως. 

 

Ζητούμε όπως γίνει εκ μέρους του κράτους άμεσα ενδελεχής οικονομικός έλεγχος και έρευνα για τις προηγούμενες χρηματοδοτήσεις του Ράλλυ Κύπρος. 

Ζητούμε επίσης όπως άμεσα ξεκαθαριστεί από το κράτος και προς την FIA οριστικά και αμετάκλητα και πριν το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς 2022 ότι η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου είναι η μόνη επίσημη αρχή του αυτοκινηταθλήματος στην Κύπρο. Μόνο έτσι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός θα προχωρήσει ανοδικά φέρνοντας στην Κύπρο διεθνείς αγώνες διαφόρων αθλημάτων του Motorsport πέραν και του ERC/WRC, αλλά και αναβαθμίζοντας το τοπικό πρωτάθλημα. 

ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 

12 Apr, 2024 Ώρα 14:43

Στη Βαλένθια ξεκινάει η χρονιά για τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή

Thumbnail

Με στόχο να κάνει μία καλή αρχή στη νέα χρονιά του NASCAR Whelen Euro Series, στην οποία θα συμμετάσχει στην ανώτατη κατηγορία, την EURO NASCAR PRO, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής θα αγωνιστεί το Σαββατοκύριακο 13-14 Απριλίου στη Βαλένθια, στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν. Είναι η πέμπτη χρονιά που βρίσκει τον Τζιωρτζή στο NASCAR όπου έκανε ντεμπούτο το 2020 ενώ ο Κύπριος οδηγός έχει εγκριθεί και για αγώνες σε οβάλ πίστες στις ΗΠΑ.

Close

 

 

«Έχω στόχο να κερδίσω στη Βαλένθια, όπως έκανα πέρσι με δυο νίκες στη EURO NASCAR 2 και ένα βάθρο στη EURO NASCAR PRO» επισημαίνει ο Κύπριος οδηγός, ο οποίος συμπληρώνει για τον μακροπρόθεσμο στόχο του στη χρονιά: «Θέλουμε να πετύχουμε τα καλύτερα πλασαρίσματα που μπορούμε και να σκοράρουμε τους πλείστους βαθμούς, καθώς θα βοηθήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και ιδίως στον τελικό στο Βέλγιο».

Ο Τζιωρτζής θα επικεντρωθεί στην φετινή σεζόν μόνο στην κατηγορία EURO NASCAR PRO, σε αντίθεση με την περσινή περίοδο κατά την οποία έτρεχε παράλληλα και στην EURO NASCAR 2, στην οποία μέχρι τον τελικό της χρονιάς διεκδικούσε τον τίτλο.

Close

«Είμαι αρκετά θετικός γιατί δουλέψαμε πολύ σκληρά με την ομάδα σε όλη τη διάρκεια του χειμώνα, από τον περασμένο Νοέμβρη μέχρι σήμερα, με το αυτοκίνητο και τις αλλαγές που θα έχει το αυτοκίνητο, με τους νέους κανονισμούς» σημειώνει και προσθέτει: «Είμαστε πανέτοιμοι, βρήκαμε τις ρυθμίσεις, αναλόγως πολύ γρήγορα, κάτι που είναι πολύ θετικό και είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».

 

Close

 

Γι’ ακόμη μία χρονιά θα αγωνίζεται με την ομάδα Academy Motorsport / Alex Caffi Motorsports, με το αυτοκίνητο με αριθμό «Νο5».

Το πρόγραμμα

Στη μήκους 4,005χλμ. πίστα της Βαλένθια, Circuit Ricardo Tormo, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής είχε καταγράψει επιτυχίες στο παρελθόν. Πέραν από τα περσινά πεπραγμένα του είχε πετύχει την παρθενική νίκη του στη EURO NASCAR 2 το 2022, ενώ έχει άλλες τέσσερις παρουσίες (σ.σ. δυο ως δεύτερος και ισάριθμες ως τρίτος) στο βάθρο το 2021 και το 2020 όταν αγωνιζόταν ως rookie. 

Το Σάββατο (13/04) το πρωί θα γίνουν τα πρώτα προκριματικά της χρονιάς και το απόγευμα θα ακολουθήσει η πρώτη κούρσα, ενώ η δεύτερη θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Κυριακής (14/04).

 

 

Μετά τον αγώνα στη Βαλένθια, θα ακολουθήσουν οι αγώνες σε Vallelunga (Ιταλία), Brands Ηatch (Αγγλία), Raceway Venray (Ολλανδία) και Most (Τσεχία) πριν από τον ημιτελικό σε Oschersleben (Γερμανία) και ακολούθως τον τελικό στη Zolder (Βέλγιο).

Ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής αγωνίζεται με την στήριξη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, τον χορηγούν η ALCO Filters, η ENEOS Motor Oil και η Psaltis Auto Parts και τον υποστηρίζουν η Televantos Used Trucks, η PrivenGAS, το Sana Hiltonia και η πίστα Daytona.