Γενικά

16 Jun, 2020 Ώρα 14:17

Με επιτυχία ξεκίνησε το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Time Attack By EKO (αποτελέσματα)

Thumbnail

Ξεκίνησε δυναμικά το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Time Attack 2020 by EKO.

Close

 

 

Ο πρώτος γύρος ήταν ένας αγώνας χωρίς θεατές μεν αλλά με πολύ δυνατές συμμετοχές δε. Οι μάχες με το χρονόμετρο ήταν πραγματικά χωρίς προηγούμενο με τις θέσεις να εναλλάσσονται συνεχώς και ο νικητής να κρίνεται στα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Οι οδηγοί επέστρεψαν με όρεξη για να κερδίσουν τα ρολόγια της Achna Speedway με σοβαρές αλλαγές στα αυτοκίνητα τους.

Close

 

 

Στην μάχη της RC OPEN κατηγορίας είχαμε την πιο κοντινή μάχη στην Ιστορία του κυπριακού Time Attack μεταξύ των Λουκά Χριστοφόρου (Honda Civic) και Μιχάλη Σοφοκλέους (Lan EVO III). Και οι 2 ήταν σε πολύ μεγάλη φόρμα ενώ το χρονόμετρο δεν σταματούσε να κατεβαίνει γύρο με γύρο με τις θέσεις να εναλλάσσονται συνεχώς. Τελικά αυτός που κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου με χρόνο 1:05.254 έναντι του Μιχάλη Σοφοκλέους που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:05.259, μόλις 5 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω. Στην τρίτη θέση κατέληξε ο Γιώργος Σκουρής(Nissan Silvia) ο οποίος επέστρεψε στο θεσμό με νέο αυτοκίνητο.  

 

 

 

 

 

 

Στην RCE1 είχαμε ρεκόρ κατηγορίας. Ο Άθως Μιχαηλάς (Honda Civic) ο οποίος παρουσιάστηκε πλήρως ανανεωμένος και πιο έτοιμος από ποτέ, κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα της πίστας στο εκπληκτικό 1:07.522 και παράλληλα να ανεβάσει (τον ήδη ανεβασμένο) πήχη της κατηγορίας του ακόμη πιο ψηλά. Στην δεύτερη θέση ακολούθησε ο Αβράμης Αβραάμ (Νισσαν Pulsar), ένας από τους αγαπημένους μας στους αγώνες ανάβασης, και στην τρίτη θέση ο Ανδρέας Καμπέρης (Honda Integra)!

 

 

 

 

 

 

Στην RC E2 ο Χρίστος Πικκής (Lancer EVO III) κρατήθηκε στη πρώτη θέση με διαφορά κάποιων εκατοστών του δευτερολέπτου από το δεύτερο Στέλιο Σάββα (Mazda MX-5). Την τρίτη θέση πήρε ο Χρίστος Χατζηγεωργίου (Toyota AE86).

 

 

 

 

 

 

Στην RC S1 με διαφορά εκατοστών του δευτερολέπτου επικράτησε ο Μηνάς Μηνά (Mazda MX-5) με τον Στέλιο Κυθρεώτη (Honda Civic) να ακολουθεί στην δεύτερη!

 

 

 

 

Πάμε στην M1 με τον Στέλιο Κυριακίδη (Honda Civic) στην πρώτη θέση. Ακολουθεί ο Κωνσταντίνος Κουρής (Honda S2000) στην δεύτερη και ο Κωνσταντίνος Ιωάννου (Mazda MX-5) στην τρίτη.

 

 

 

 

 

 

Στην M2 ο Chris Παπαγεωργίου (Honda S2000) επικράτησε της κατηγορίας με τον Ανδρόνικο Κοζάκο (Subaru Impreza) να ακολουθεί στην δεύτερη θέση και τον Κωνσταντίνο Κάκα (VW Golf) στην τρίτη!

 

 

 

 

 

 

Στην S2 ο Στέφανος Σεκκίδης (Mazda MX-5) πέτυχε την πρώτη θέση με τον Χριστόφορο Χριστοφή (Mazda MX-5) στη δεύτερη.

 

 

 

 

Στην S3 η Μαρία Χατζηγεωργίου (Honda Integra) έκανε ένα πραγματικά μεγάλο άλμα βελτίωσης ξεπερνώντας τα δικά της όρια. Έσπασε το προσωπικό της ρεκόρ και πήρε την πρώτη θέση στη κατηγορία της. Στη δεύτερη θέση έχουμε τον Άκη Προκοπίου (BMW E21) και στην τρίτη θέση τον Ανδρέα Δημητριάδη (Toyota Celica). 

 

 

 

 

 

 

Και τελευταία η S4 όπου ο Κωνσταντίνος Ιωάννου (Lan EVO VII) επικράτησε με διαφορά του δεύτερου Αντρέα Μεσαρίτη (Audi S1) και του τρίτου Λούκα Καρεκλά (Hyundai i30N).

 

 

 

 

 

 

Σημαντική ήταν και η κίνηση που έκανε το ΔΣ ως προς το να εξετάσει το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας επιπλέον κατηγορίας Supercars. Ο περσινός πρωταθλητής Άντυ Παπαγεωργίου πραγματοποίησε στο διάλειμμα μερικούς γρήγορους γύρους με το McLaren 720s του και το Porsche GT4 του για να υπάρξει σωστό feedback σε συνθήκες αγώνα. Το αποτέλεσμα είναι ότι, από τον επόμενο αγώνα, στην ενότητα των Street Categories, θα υπάρχει και η κατηγορία Supercars μιας και οι χρόνοι που μπορούν να πραγματοποιήσουν αυτά τα αυτοκίνητα με μια σωστή προετοιμασία είναι αρκετά χαμηλοί.  

Το κυπριακό Time Attack έχει αλλάξει επίπεδο και δεν μπορεί κανένας πλέον να το αμφισβητήσει μιας και το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του.

Το ΔΣ του Time Attack Club Cyprus σε συνεργασία με την STS Events κάνουν πραγματικά μια εξαιρετική δουλειά που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τις διεθνείς τοπικές διοργανώσεις Time Attack.   

Εμείς ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον δεύτερο γύρο του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack by EKO στις 12 Ιουλίου όπου ευελπιστούμε ότι θα πραγματοποιηθεί με θεατές! Μέχρι τότε, stay safe and tuned Petrolheads.

Close

Δείτε τα αποτελέσματα εδώ.

Βασικός χορηγός είναι η EKO Racing 100

Υποστηρικτές η Toolwarehouse, τα ελαστικά Achilles και η STS Events.

Χορηγός επικοινωνίας το Car.com.cy και το Onlyracingcy.

 

Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στην σελίδα των Motor Addicts τους οποίους ευχαριστούμε πραγματικά!

Results.pdf312.63 KB
03 May, 2025 Ώρα 08:25

Θεαματικός αγώνας στην Ανάβαση Ανώγυρας με νικητή τον Λούκα Χριστοφόρου!

Thumbnail

Ολοκληρώθηκε και ο δεύτερος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων by Psaltis Autoparts – ENEOS Lubricants, το Anogyra Hillclimb με νικητή και πάλι τον Λούκα Χριστοφόρου.

Close

 

 

Ο αγώνας που διοργανώθηκε από την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και την Επιτροπή Πίστας και ασφάλτινων αγώνων είχε 26 συμμετοχές δείχνοντας πως οι οδηγοί και φίλοι του αθλήματος είναι πολλοί και πως η προσπάθεια για την αναβάθμιση των αγώνων συνεχίζεται.

 

Close

 

Στο αγωνιστικό κομμάτι, πρώτος γενικής ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου ο οποίος εν αναμονή του νέου του αυτοκινήτου που ετοιμάζει για τον επόμενο αγώνα του Ιουλίου, έτρεξε με το cross car του Semong Bravo γράφοντας χρόνο (άθροισμα των δύο περασμάτων) 3:10.35.

Δεύτερος και δείχνοντας πως οι ικανότητες του είναι πολλές, ο Χρίστος Παναγιώτου (Πικκής) με το Lancer EVO III του έκανε χρόνο 3:13.22 δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης και αν δεν έκανε ένα λάθος στην πρώτη διαδρομή, μπορεί να φλερτάριζε και την πρώτη θέση…

 

 

Τρίτος γενικής ήταν ο πατέρας, Αντρέας Χριστοφόρου με το άλλο Semong Bravo Cross Car ο οποίος με χρόνο 3:15.92 και μια… μικρή τούμπα στην δοκιμαστική απέδειξε ότι η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο!

 

 

Τέταρτος γενικής και πρώτoς στην κατηγορία RCE1 και RCE 2wd ήταν ο πάντα μαχητικός Αβράμης Αβραάμ ο οποίος σε αυτή την διαδρομή δεν μπόρεσε να χτυπήσει χρόνους overall, όμως οδήγησε το Nissan Pulsar GTi του δυνατά γράφοντας χρόνο 3:27.03.

 

 

Πέμπτος γενικής και δεύτερος στην κατηγορία RCE1 κάνοντας ντεμπούτο στις αναβάσεις ήταν ο «τόπακας» Θεόδωρος Αντωνίου, γνωστός από το πρωτάθλημα Time Attack, ο οποίος έχοντας ίσως το δυνατότερο Honda στον αγώνα έγραψε χρόνο 3.29.28! Ελπίζουμε να τον έχουμε μαζί μας και στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

 

 

Έκτος γενικής παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το τιμόνι του, ήταν ο Φώτος Φωτιάδης με το Lancer Evo III του ο οποίος ήταν και πρώτος στην RCE2. Ο Φώτος σταθεροποιήθηκε στις πρώτες θέσεις γενικής και οι χρόνοι του ήταν καις τα Ανώγυρα πάρα πολύ καλοί. Τελικός χρόνος: 3:29.81.

Έβδομος γενικής και δεύτερος στην RCE2 ήταν ο Λέανδρος Μιχαήλ, με το Νissan Pulsar GTi – R, ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, γράφοντας χρόνο 3:32.67.

Όγδοος γενικής, πρώτος στην RCS2 και πρώτος στην RCS 2wd με το «αυτοκίνητο κατατεθέν» πλέον στις αναβάσεις ήταν ο Χρίστος Πολυκάρπου με χρόνο 3:35.13, ο οποίος αφού είδε πως η διαδρομή δεν προσφερόταν για χρόνους και βεβαιώνοντας την πρωτιά του στην κατηγορία S,  το απόλαυσε δίνοντας θέαμα στους θεατές.

Πολλές φωτογραφίες από τον Γιώργο Παπαγεωργίου τον οποίο ευχαριστούμε πολύ στο πιο κάτω album

Close

 

 

Ένατος γενικής και τρίτος στην RCE1 ήταν ο πολύ μαχητικός Γιάννος Καδής με το Honda EG SiR του που έγραψε χρόνο 3:36.34 δείχνοντας πως πλησιάζει τους χρόνους της κατηγορίας Ε1.

Την δεκάδα έκλεισε ο Στέλιος Κυθρεώτης ο οποίος παρά τον ανταγωνισμό που είχε να αντιμετωπίσει στην ανανεωμένη κατηγορία του, ήταν με το Honda Type R EK9 πρώτος στην RCS1 με χρόνο 3:39.12 αλλά και δεύτερος στην κατηγορία RCS 2wd πίσω από τον Πολυκάρπου.

Αν υπήρχε βραβείο «καλύτερου θορύβου», θα πήγαινε σίγουρα στο Hondάκι του Κυθρεώτη μιας και οι στροφές είναι πάντα στο όριο!

 

 

Δεύτερος στην κατηγορία RCS1 και τρίτος στην RCS 2wd ήταν ο Μάριος Κωνσταντινίδης ο οποίος οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνα το νέο του απόκτημα, ένα πολύ δυνατό Honda Civic (πρώην των αδελφών Σπύρου). Ο χρόνος του Κωνσταντινίδη ήταν 3:41.74, πλησιάζοντας αρκετά τον μόνιμο αντίπαλο του στην κατηγορία, Στέλιο Κυθρεώτη.

Πολύ ανεβασμένος ήταν ο Μάριος Σεβαστίδης ο οποίος ακολούθησε με χρόνο 3:47.71 με το εντυπωσιακό αλλά αδικημένο στην κατηγορία του αφού τρέχει με τα τετρακίνητα τέρατα λόγω turbo, Mini Cooper S R53. Ο χρόνος του ήταν 3:47.71.

Τρίτος στην RCS1 ήταν ο παλιός, Νεκτάριος Γεωργίου που λόγω αποχής, έμεινε κάπως πίσω σε χρόνους, όντας όμως πάντα εντυπωσιακός με το θηρίο του το Honda EP3 Type R.

Ακολούθησε ο Μάριος Χριστοδούλου με το Honda Integra DC2 Type R και χρόνο 3:50.31 ο οποίος με νέα σεταρίσματα στον κινητήρα ήθελε να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο του.

Επιστροφή στους αγώνες είχαμε και από τον Γιώργο Λυσάνδρου με το δυνατό του Seat Ibiza GTi ο οποίος με συνοδηγό τον Παύλο Λυσάνδρου είχε χρόνο 3:51.89.

Ο Ευτύχιος Τρύφωνος με το Mitsubishi Evo VIII και συνοδηγό τον Άλεξ Αλεξάνδρου έδωσε το παρόν του γράφοντας χρόνο 3:56.14, ενώ τον ακολούθησε ο αδελφός του Ηλίας Τρύφωνος με συνοδηγό τον Φίλιππο Φιλιππίδη και το Toyota Yaris RS με χρόνο 4:09.72, ο οποίος ήταν και πρώτος στην κατηγορία RCS3.

Δεύτερος στην RCS3 ήταν ο μαχητικός Σκεύος Γερολέμου με την μόνιμη συνοδηγό του Μαίρη Γερολέμου και το γνωστό Suzuki Swift GTi και χρόνο 4:09.99, μόλις μερικά χιλιοστά πίσω από τους Ηλία Τρύφωνος και Φίλιππο Φιλιππίδη!

Ακολούθησε ο πρόεδρος του Time Attack Club Χάρης Περίκκος, η ψυχή των αγώνων, ο οποίος είχε μια αστοχία στο πρώτο πέρασμα με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στην συνολική προσπάθεια του γράφοντας χρόνοι 4:33.71.

Τέλος ο Νικόλας Χαραλάμπους ήταν τρίτος στην RCS3 με χρόνο  4:40.53 με το vintage Lada Samara του.

Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία ανταλλακτικών Psaltis και τα λιπαντικά ENEOS.

Υποστηρικτές, είναι η Satworks, το Boyz Stuff Show, η Red Bull, η Trust Racing, η SHELL, το School of Automotive engineering και βέβαια η STS Events, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις αυτοκινήτου στην Κύπρο.

Χορηγοί επικοινωνίας το car.com.cy το μεγαλύτερο site αυτοκινήτου στην Κύπρο και το onlyracing cy.

Τον αγώνα διοργάνωσε η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου μέσω της Επιτροπής Aσφάλτινων Aγώνων και Πίστας. Συγχαρητήρια αξίζουν στους πρωτεργάτες των αγώνων ανάβασης Χάρη Περίκκο και στην ομάδα του (Μάριος, Eddie, Αργύρης κλπ), στον Ανδρόνικο Κοζάκο που στήνει την ομάδα των marshals και είναι ο Αλυτάρχης του αγώνα.

Ευχαριστίες αξίζουν επίσης σε όλους όσους λιγότερο ή περισσότερο έχουν προσφέρει στο χώρο, όπως ο πρωταθλητής Χρίστος Πολυκάρπου, αλλά και τους φίλους οδηγούς που στηρίζουν την επιτροπή αγώνων και προτείνουν λύσεις στην Ομοσπονδία για την όσο καλύτερη διοργάνωση των αγώνων.

Ευχαριστίες και στον Στέλιο Κυθρεώτη, χρόνια promoter των αγώνων ανάβασης ο οποίος στηρίζει την θεσμό οικονομικά αλλά και όντας αθλητής των αναβάσεων, αλλά και βέβαια στους αφανείς ήρωες όπως τα στελέχη της Ομοσπονδίας που στηρίζουν τον θεσμό και κυρίως στον αντιπρόεδρο Κώστα Γεωργίου που πήρε το πρωτάθλημα σαν προσωπικό στοίχημα και κατάφερε με την καθοδήγηση του να ολοκληρώνονται οι αγώνες με την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία.

Λάθη γίνονται, αλλά έχει σημασία να βελτιωνόμαστε και οι συμμετοχές να αυξάνονται.

Οι προετοιμασίες για τον επόμενο, 3ο αγώνα έχουν ξεκινήσει!