Γενικά

09 May, 2022 Ώρα 09:58

Με στόχο τον τίτλο ρίχνεται ο Τζιωρτζής στη μάχη του EURO NASCAR

Thumbnail

Τη συμμετοχή του για ακόμη μια χρονιά στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR WHELEN EURO SERIES παρουσίασε την Παρασκευή (06/5) ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής. Πρόκειται για την ευρωπαϊκή εκδοχή του NASCAR που στις ΗΠΑ είναι η δημοφιλέστερη διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο ταλαντούχος Κύπριος οδηγός θα αγωνιστεί και φέτος στην κατηγορία EURONASCAR 2 με την ομάδα της Academy Motorsport / Alex Caffi Motosport και την τεχνική υποστήριξη της  Petri Corse Automobili.

Close

«Φέτος θα αγωνίζομαι με το Νο5 στις πόρτες μιας Chevrolet Camaro και ο στόχος είναι, επιτέλους η κατάκτηση του πρωταθλήματος, επιτυχία στην οποία φτάσαμε αρκετά κοντά τα δύο προηγούμενα χρόνια. Oλοκληρώσα τα τελευταία μου δοκιμαστικά ενόψει της έναρξης την περασμένη Τρίτη στην Ιταλία και η αίσθηση του αυτοκινήτου είναι πάρα πολύ καλή» ανέφερε ο Τζιωρτζής που θα οδηγεί φέτος το αυτοκίνητο που πέρσι οδηγούσε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 Jacques Villeneuve.

«Το πρωτάθλημα ξεκινάει το επόμενο Σαββατοκύριακο από την πίστα της Βαλένθια, όπου πέρσι ανέβηκα και στις δύο κούρσες στο βάθρο. Στόχος για φέτος είναι να κερδίσει και τις δύο κούρσες του εναρκτήριου αγώνα» πρόσθεσε ο Κύπριος οδηγός.

Close

Σε άλλο  σημείο ο Τζιωρτζής ανέφερε: «Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω τους υποστηρικτές μου που βρίσκονται φέτος δίπλα μου, ιδιαιτέρως σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, καθώς τα τελευταία 2-3 χρόνια υπάρχουν σημαντικές αποκοπές στις χορηγίες προς τους αθλητές».

Τον Τζιωρτζή υποστηρίζουν φέτος ALCO  Filters, ENEOS Motor Oil, Psaltis Auto Parts, Υφυπουργείο Τουρισμού, Televantos Used Trucks, Sana Hiltonia και Daytona Raceway. 

Close

 

 

Σε ερώτηση για το αν ο προϋπολογισμός της χρονιάς καλύπτεται από τους φετινούς υποστηρικτές μετά και την απώλεια του βασικού χορηγού των προηγούμενων χρόνων, ο Τζιωρτζής ήταν αποκαλυπτικός: «το μπάτζετ ποτέ δεν καλύφθηκε τα τελευταία δέκα χρόνια που εκπροσωπώ το νησί μας, πάντα συμπληρώνεται από τους αφανείς ήρωες εκεί πίσω, τους γονείς μου, που τους αξίζει το πιο μεγάλο ευχαριστώ για όλη την στήριξη που μου παρέχουν». 

Σχετικά με τη συνεργασία με το Υφυπουργείο Τουρισμού ο Βλαδίμηρος ανέφερε πως «είναι μια μικρή αλλά σημαντική υποστήριξη και ευχαριστώ τους ανθρώπους του Υφυπουργείου που έδειξαν πόσο πολύ ήθελαν να συνεργαστούμε και πόσο πιστεύουν σε εμένα».

Την Πολιτεία εκπροσώπησε ο Σύμβουλος του Προέδρου της Δημοκρατίας επί θεμάτων Αθλητισμού κ. Φοίβος Ζαχαριάδης.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ 2022

1. Ricardo Tormo (Βαλένθια)        Ισπανία     14-15 Μαΐου

2. Brands Hatch Indy             Μ. Βρετανία    11-12 Ιουνίου

3. Autodromo di Vallelunga (Ρώμη)    Ιταλία        9-10 Ιουλίου

4. Autodrom Most             Τσεχία        3-4 Σεπτεμβρίου

5. Zolder Circuit            Βέλγιο        8-9 Οκτωβρίου

6. Automotodrom Grobnik        Κροατία    29-30 Οκτωβρίου

Κάθε Σαββατοκύριακο περιλαμβάνει μια προκριματική περίοδο και δύο κούρσες (στη δεύτερη οι οδηγοί ξεκινούν βάσει των ταχύτερων γύρων τους στην πρώτη κούρσα). Στον τελευταίο αγώνα στην Κροατία οι βαθμοί μετρούν διπλοί. Όλη η δράση κάθε Σαββατοκύριακου θα μεταδίδεται ζωντανά από Kreator TV, MsMotorTV, Sky Channel 229 και στο www.facebook.com/EuroNASCAR και στο www.youtube.com/c/EuroNASCAR

 

27 Jun, 2025 Ώρα 19:36

Με μεγάλη επιτυχία ο 3ος αγώνας Time Attack!

Thumbnail

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 3ος αγώνας του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Οι θεατές απόλαυσαν για ακόμη μια φορά τα θηρία του Time Attack Club στη μοναδική πίστα ταχύτητας στο νησί, την Achna Speedway. 

Close

Οι 31 πιλότοι ολοκλήρωσαν 3 οδηγικά σκέλη με την συνδρομή των στελεχών της διοργανώτριας λέσχης, Time Attack Club Cyprus στο τεχνικό κομμάτι, και της ομάδας της Achna Speedway στο αγωνιστικό.

 

Close

 

Οι πολλές συμμετοχές στις κατηγορίες πολιτικών αυτοκινήτων επιβεβαιώνουν τον σκοπό του θεσμού που είναι να λειτουργήσει ως φυτώριο νέων οδηγών και να δώσει την δυνατότητα στον κάθε χομπίστα και στον κάθε αγωνιζόμενο να προπονηθεί σε συνθήκες υψηλής πρόσφυσης με την μέγιστη ασφάλεια που προσφέρει η πίστα. 

Close

Πολλά ευχαριστώ στο Χορηγό του πρωταθλήματος Time Attack, Ψάλτης Ανταλλακτικά με τα λιπαντικά ENEOS αλλά και στους υποστηρικτές τους θεσμού, STS Events, H.F. Trust Racing, Αχναγάλ, Shell Cyprus, Satworks και Red Bull. 

 

 

Πάμε στα αποτελέσματα ανα κατηγορία με την συνοδεία υπέροχων φωτογραφιών από την GiorkNos Media την οποία πρέπει να ακολουθήσετε εδώ.

Στις αγωνιστικές κατηγορίες δεν καταφέραμε να δούμε ρεκόρ πίστας μιας και το καλοκαίρι μας μπήκε για τα καλά με τους χρόνους να είναι λίγο ανεβασμένοι. 

Στην RC BE έχουμε το μοναδικό Radical που τρέχει αυτή τη χρονιά με τον Ρένο Περικλέους να κυνηγά το ρεκόρ πίστας αλλά και το απόλυτο προσωπικό ρεκόρ. Τον είδαμε να το διασκεδάζει καταγράφοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:02.066.

 

 

Στην κατηγορία Open O Μιχάλης Σοφοκλέους επιστρέφει κυνηγώντας επίσης τον απόλυτο χρόνο στα αυτοκίνητα παραγωγής μιας και φέτος στη κατηγορία τρέχει χωρίς ανταγωνισμό. Έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας και κράτησε τον πήχη ψηλά με το θηριώδες Mitsubishi Lancer EVO III.

 

 

Στην RC E1 2WD ο Θεόδωρος Αντωνίου επέστρεψε με ανανεωμένο το Honda Civic κερδίζοντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Κωνσταντίνος Λοίζου ο οποίος έκανε εμφάνιση με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην χάσει τους πολύτιμους βαθμούς του αγώνα.

 

 

Στην RC E2 2WD Ο Στέλιος Σάββα με το αναβασιάρικο κίτρινο Mazda MX5 πήρε τη πρώτη θέση της κατηγορίας χωρίς ανταγωνισμό.

 

 

Στην RC E2 4WD Ο Αργύρης Μπέλλου έφερε όμορφους ήχους στη πίστα με το θηρίο Toyota Corolla. Πήρε τη πρώτη θέση του αγώνα με τον Γιώργο Μακεδόνα (Toyota Celica GT4) να ακολουθεί στη δεύτερη. Περιμένουμε και από τους δύο ακόμη πιο χαμηλούς χρόνους. Στη τρίτη θέση ο Πρόεδρος του Time Attack Club, Χάρης Περίκκος με Lancer Evolution 7.

 

 

Στην RC S1 Ο Στέλιος Κυθρεώτης της STS Events κατέκτησε την πρώτη θέση με Honda Civic. Δεύτερος ο Στέφανος Τσαγγαρίδης, που έτρεξε με εφεδρικό αυτοκίνητο, καθώς το αγωνιστικό του δεν ήταν έτοιμο.

 

 

Tην RC S2 Κέρδισε ο Ανδρέας Κυριάκου με Honda Civic χωρίς ανταγωνισμό.

 

 

Στα πολιτικά αυτοκίνητα είχαμε "πόλεμο" με τους χρόνους να παίζουν στα χιλιοστά των δευτερολέπτων.

Στην M1 ο Andrei Matsipura με Mazda RX8 πήρε τη πρώτη θέση. Πίσω του στη δεύτερη θέση ο Μιχάλης Χριστοφή με Honda Civic και στη τρίτη θέση ο Μάριος Αρτεμίου με Honda Civic. Και οι τρείς μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με διαφορά κάποιων χιλιοστών. 

 

 

Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς με Lancer Evolution 6, παρότι αντιμετώπισε προβλήματα, κράτησε την πρώτη θέση. Δεύτερος, απειλητικά κοντά, ο «μικρός» της παρέας, Σταύρος Χαραλάμπους, με Audi TT. Τρίτος ο Dmitry Kyrzyakov με Subaru Impreza, που φαίνεται να βρίσκει ξανά ρυθμό μετά από αποχή.

 

 

Στην Μ3 ο Sergey Byelyayev με το Porsche GT4 πήρε τη πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό. 

 

 

Στην S1 ο Kirill Smirnov με Suzuki Swift πήρε τη πρώτη θέση με τον Simon Emery να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με Mazda MX5. Στη τρίτη θέση ο Παναγιώτης Αραμπατζής με Honda Civic.

 

 

Στην S2 ο Sergey Byelyayev της M3 πάλεψε τον ανταγωνισμό με τα Toyota MRS της κατηγορίας και πήρε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Iurii Kolesov με MRS και στη τρίτη θέση ο Ivan Mironov πάλι με MRS. 

 

 

Στην S3 η Alina Orlova είχε ένα μικρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού της με το Porsche Boxster της. Τελείωσε τον αγώνα με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να πάρει τους πολύτιμους πόντους της κατηγορίας.

Στην S4 ο Μάριος Τοφαλής με Lancer Evolution 9 πήρε τη πρώτη θέση. Στη Δεύτερη θέση ακολούθησε ο Kyrill Falco με Subaru Impreza Estate.

 

 

Όλα κύλησαν ομαλά, με τη θερμοκρασία ελαφρώς ανεβασμένη. Οι οδηγοί απόλαυσαν έναν ακόμη αγώνα πριν το καλοκαίρι και θα κάνουν μια μικρή διακοπή μέχρι τον Νοέμβριο, όταν θα επιστρέψουν για το Time Attack Superbattle International Series.

Μέχρι τότε, τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση, επιτυχημένα upgrades και καλές βουτιές!