Γενικά

10 Mar, 2021 Ώρα 10:39

Με τη στήριξη της REMEDICA ο Τζιωρτζής μπαίνει στη μάχη του EuroNASCAR

Thumbnail

Εντατικά προετοιμάζεται ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής για τις φετινές αγωνιστικές του υποχρεώσεις στο πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series το οποίο αρχίζει το Μάιο από την πίστα της Βαλένθια, εκεί δηλαδή όπου έπεσε η αυλαία του 2020. Η πρεμιέρα μετατέθηκε κατά έναν μήνα καθώς οι διοργανωτές επιθυμούν να υπάρχουν θεατές στις εξέδρες και να μην γίνουν οι αγώνες κεκλεισμένων των θυρών, όπως πέρσι. 

Close

Ο Κύπριος οδηγός έχει για δεύτερη χρονιά την αμέριστη στήριξη και συμπαράσταση της κυπριακής φαρμακοβιομηχανίας Remedica. 

Πρόσφατα μάλιστα επισκέφθηκε τα γραφεία της εταιρείας στη Λεμεσό όπου έπεσαν και οι σχετικές υπογραφές στα συμβόλαια για το 2021. Μια συμφωνία που είχε προαναγγελθεί από τον Ανώτατο Εκτελεστικό Διευθυντή της Remedica Δρ. Μιχάλη Νεοπτολέμου, σε συνέντευξη Τύπου τον περασμένο Δεκέμβριο.

Close

Ο Βλαδίμηρος φέτος θα αγωνιστεί με τη νεοσύστατη Academy Motorsports, ομάδα που αποτελεί μετεξέλιξη της Alex Caffi Motorsports με την οποία είχε τερματίσει στην τέταρτη θέση γενικής ανάμεσα σε 26 οδηγούς και δεύτερος rookie (πρωτοεμφανιζόμενος) στο πρωτάθλημα του 2020, συμμετέχοντας στην κατηγορία EuroNASCAR 2 του πρωταθλήματος, στην οποία θα λάβει μέρος και το 2021.

 

Close

 

«Στόχος για φέτος δεν μπορεί να είναι άλλος από τον τίτλο του πρωταθλητή , καθώς θα έχω και την ευχέρεια να είναι στην ομάδα μου ο Jacques Villeneuve(Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 το 1997). Οι περσινές εμπειρίες θα είναι πολύτιμες σε αυτή την προσπάθεια, όπως φυσικά και η στήριξη της Remedica, την οποία από τα βάθη της καρδιάς μου ευχαριστώ για την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη στην περίοδο που διανύουμε» δηλώνει ο Τζιωρτζής και προσθέτει: «την περίοδο αυτή δούλεψα εντατικά  με την φυσική μου προετοιμασία, την μελέτη των βίντεο από τους περσινούς μου αγώνες, αλλά και με τον εξομοιωτή μέσω του εικονικού πρωταθλήματος EuroNASCAR Esports Series, ενώ ακολουθούν και τα πρώτα δοκιμαστικά ενόψει του πρώτου γύρου σε Ιταλία και Γαλλία».

Από την πλευρά του ο Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της Remedica Δρ. Μιχάλης Νεοπτολέμου, αναφέρει: «είμαστε περήφανοι που αποτελούμε μέρος αυτής της μεγάλης και σημαντικής προσπάθειας του Βλαδίμηρου, ο οποίος εκπροσωπεί επάξια την Κύπρο στο εξωτερικό. Πρόκειται για έναν σπουδαίο αθλητή αλλά και έναν νέο ο οποίος αποτελεί πρότυπο για τη νεολαία μας, για αυτό και περήφανα θα συνεχίσουμε να τον στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις».

Το NASCAR Whelen Euro Series περιλαμβάνει φέτος επτά γύρους, καθένας εκ των οποίων αποτελείται από δύο αγώνες. Η αυλαία ανοίγει στη Βαλένθια τον Μάιο και πέφτει το φθινόπωρο στην Ιταλία, ενώ στο καλεντάρι περιλαμβάνονται επίσης αγώνες σε Τσεχία, Γερμανία, Κροατία, Βέλγιο και Μεγάλη Βρετανία.  

27 Jun, 2025 Ώρα 19:36

Με μεγάλη επιτυχία ο 3ος αγώνας Time Attack!

Thumbnail

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 3ος αγώνας του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Οι θεατές απόλαυσαν για ακόμη μια φορά τα θηρία του Time Attack Club στη μοναδική πίστα ταχύτητας στο νησί, την Achna Speedway. 

Close

Οι 31 πιλότοι ολοκλήρωσαν 3 οδηγικά σκέλη με την συνδρομή των στελεχών της διοργανώτριας λέσχης, Time Attack Club Cyprus στο τεχνικό κομμάτι, και της ομάδας της Achna Speedway στο αγωνιστικό.

 

Close

 

Οι πολλές συμμετοχές στις κατηγορίες πολιτικών αυτοκινήτων επιβεβαιώνουν τον σκοπό του θεσμού που είναι να λειτουργήσει ως φυτώριο νέων οδηγών και να δώσει την δυνατότητα στον κάθε χομπίστα και στον κάθε αγωνιζόμενο να προπονηθεί σε συνθήκες υψηλής πρόσφυσης με την μέγιστη ασφάλεια που προσφέρει η πίστα. 

Close

Πολλά ευχαριστώ στο Χορηγό του πρωταθλήματος Time Attack, Ψάλτης Ανταλλακτικά με τα λιπαντικά ENEOS αλλά και στους υποστηρικτές τους θεσμού, STS Events, H.F. Trust Racing, Αχναγάλ, Shell Cyprus, Satworks και Red Bull. 

 

 

Πάμε στα αποτελέσματα ανα κατηγορία με την συνοδεία υπέροχων φωτογραφιών από την GiorkNos Media την οποία πρέπει να ακολουθήσετε εδώ.

Στις αγωνιστικές κατηγορίες δεν καταφέραμε να δούμε ρεκόρ πίστας μιας και το καλοκαίρι μας μπήκε για τα καλά με τους χρόνους να είναι λίγο ανεβασμένοι. 

Στην RC BE έχουμε το μοναδικό Radical που τρέχει αυτή τη χρονιά με τον Ρένο Περικλέους να κυνηγά το ρεκόρ πίστας αλλά και το απόλυτο προσωπικό ρεκόρ. Τον είδαμε να το διασκεδάζει καταγράφοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:02.066.

 

 

Στην κατηγορία Open O Μιχάλης Σοφοκλέους επιστρέφει κυνηγώντας επίσης τον απόλυτο χρόνο στα αυτοκίνητα παραγωγής μιας και φέτος στη κατηγορία τρέχει χωρίς ανταγωνισμό. Έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας και κράτησε τον πήχη ψηλά με το θηριώδες Mitsubishi Lancer EVO III.

 

 

Στην RC E1 2WD ο Θεόδωρος Αντωνίου επέστρεψε με ανανεωμένο το Honda Civic κερδίζοντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Κωνσταντίνος Λοίζου ο οποίος έκανε εμφάνιση με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην χάσει τους πολύτιμους βαθμούς του αγώνα.

 

 

Στην RC E2 2WD Ο Στέλιος Σάββα με το αναβασιάρικο κίτρινο Mazda MX5 πήρε τη πρώτη θέση της κατηγορίας χωρίς ανταγωνισμό.

 

 

Στην RC E2 4WD Ο Αργύρης Μπέλλου έφερε όμορφους ήχους στη πίστα με το θηρίο Toyota Corolla. Πήρε τη πρώτη θέση του αγώνα με τον Γιώργο Μακεδόνα (Toyota Celica GT4) να ακολουθεί στη δεύτερη. Περιμένουμε και από τους δύο ακόμη πιο χαμηλούς χρόνους. Στη τρίτη θέση ο Πρόεδρος του Time Attack Club, Χάρης Περίκκος με Lancer Evolution 7.

 

 

Στην RC S1 Ο Στέλιος Κυθρεώτης της STS Events κατέκτησε την πρώτη θέση με Honda Civic. Δεύτερος ο Στέφανος Τσαγγαρίδης, που έτρεξε με εφεδρικό αυτοκίνητο, καθώς το αγωνιστικό του δεν ήταν έτοιμο.

 

 

Tην RC S2 Κέρδισε ο Ανδρέας Κυριάκου με Honda Civic χωρίς ανταγωνισμό.

 

 

Στα πολιτικά αυτοκίνητα είχαμε "πόλεμο" με τους χρόνους να παίζουν στα χιλιοστά των δευτερολέπτων.

Στην M1 ο Andrei Matsipura με Mazda RX8 πήρε τη πρώτη θέση. Πίσω του στη δεύτερη θέση ο Μιχάλης Χριστοφή με Honda Civic και στη τρίτη θέση ο Μάριος Αρτεμίου με Honda Civic. Και οι τρείς μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με διαφορά κάποιων χιλιοστών. 

 

 

Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς με Lancer Evolution 6, παρότι αντιμετώπισε προβλήματα, κράτησε την πρώτη θέση. Δεύτερος, απειλητικά κοντά, ο «μικρός» της παρέας, Σταύρος Χαραλάμπους, με Audi TT. Τρίτος ο Dmitry Kyrzyakov με Subaru Impreza, που φαίνεται να βρίσκει ξανά ρυθμό μετά από αποχή.

 

 

Στην Μ3 ο Sergey Byelyayev με το Porsche GT4 πήρε τη πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό. 

 

 

Στην S1 ο Kirill Smirnov με Suzuki Swift πήρε τη πρώτη θέση με τον Simon Emery να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με Mazda MX5. Στη τρίτη θέση ο Παναγιώτης Αραμπατζής με Honda Civic.

 

 

Στην S2 ο Sergey Byelyayev της M3 πάλεψε τον ανταγωνισμό με τα Toyota MRS της κατηγορίας και πήρε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Iurii Kolesov με MRS και στη τρίτη θέση ο Ivan Mironov πάλι με MRS. 

 

 

Στην S3 η Alina Orlova είχε ένα μικρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού της με το Porsche Boxster της. Τελείωσε τον αγώνα με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να πάρει τους πολύτιμους πόντους της κατηγορίας.

Στην S4 ο Μάριος Τοφαλής με Lancer Evolution 9 πήρε τη πρώτη θέση. Στη Δεύτερη θέση ακολούθησε ο Kyrill Falco με Subaru Impreza Estate.

 

 

Όλα κύλησαν ομαλά, με τη θερμοκρασία ελαφρώς ανεβασμένη. Οι οδηγοί απόλαυσαν έναν ακόμη αγώνα πριν το καλοκαίρι και θα κάνουν μια μικρή διακοπή μέχρι τον Νοέμβριο, όταν θα επιστρέψουν για το Time Attack Superbattle International Series.

Μέχρι τότε, τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση, επιτυχημένα upgrades και καλές βουτιές!