Γενικά

15 Feb, 2024 Ώρα 15:04

To NASCAR ενέκρινε τη συμμετοχή του Βλαδίμηρου Τζιωρτζή σε αγώνες της ΗΠΑ

Thumbnail

Σημαντικό βήμα για τη συμμετοχή του σε αγώνες NASCAR στην ΗΠΑ έκανε ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής αφού την Τετάρτη (14/2) έλαβε το τελικό πράσινο φως και την σχετική άδεια από την οργάνωση του NASCAR για την συμμετοχή του επίσημα και σε αγώνες στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στα πρωταθλήματα Xfinity Series, Craftsman Truck Series και ARCA Menards Series.

Close

Έτσι, το 2024 ο Κύπριος οδηγός της Ιταλικής Academy Motorsports, παράλληλα με το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NASCAR WHELEN EURO SERIES θα αγωνιστεί και σε επιλεγμένους αγώνες στις ΗΠΑ.

 

Close

«Ένα όνειρο και στόχος πραγματοποιείται»

«Ακόμη ένα όνειρο και στόχος πραγματοποιείται και νιώθω περήφανος για αυτό! Η αίτηση έχει σταλεί εδώ και αρκετό καιρό, όμως οι αιτήσεις προς την οργάνωση του NASCAR ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο κάτι που είχε ως αποτέλεσμα μια μικρή καθυστέρηση στην έγκριση. Νιώθω πανέτοιμος για την συμμετοχή μου και στις ΗΠΑ. Σύντομα θα μπορούμε να ανακοινώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα μου το 2024» δηλώνει ο Τζιωρτζής και προσθέτει: «η έγκριση είναι για τρεις κατηγορίες και όχι για μία όπως αναμέναμε και όπως γίνεται συνήθως σε οδηγούς που προέρχονται από χώρες εκτός των ΗΠΑ και συγκεκριμένα σε οβάλ πίστες με απόσταση εώς ενός μιλίου αλλά και κανονικές. Αυτό ήταν μεγάλη έκπληξη καθώς μου δίνει μεγάλο κίνητρο για τη συνέχεια ώστε να γίνω  ο πρώτος Κύπριος στην ιστορία του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού του τόπου που περνάει την πόρτα του NASCAR στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Θέλω να απευθύνω ένα τεράστιο ευχαριστώ στην οργάνωση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος που δίνει τέτοιες ευκαιρίες στους οδηγούς της αλλά και στους υποστηρικτές μου μαζί με την ENEOS Motor Oil που έχουμε ανανεώσει την συνεργασία μας την περασμένη εβδομάδα» προσθέτει ο Βλαδίμηρος ο οποίος αυτή τη βδομάδα βρίσκεται στη Φλόριντα των ΗΠΑ όπου θα παρευρεθεί στο φημισμένο αγώνα πεντακοσίων μιλίων DAYTONA 500, όπου είχε βρεθεί και το 2023. Πέρσι τον αγώνα παρακολούθησαν 175.000 θεατές.

 

Close

 

Το NASCAR (National Association for Stock Car Auto Racing) είναι ένα κορυφαίος οργανισμός μηχανοκίνητου αθλητισμού στις ΗΠΑ και ένας από τους σημαντικότερους στον κόσμο. Υπάρχουν περισσότεροι από 1000 αγώνες κάθε χρόνο, συμπεριλαμβανομένων των γνωστών κατηγοριών NASCAR Cup Series, το NASCAR Xfinity Series, το NASCAR Craftsman Truck Series και ARCA Menards Series.

Με αυτή την εξέλιξη ο Τζιωρτζής εγκρίθηκε για τρεις από τις τέσσερις κατηγορίες, η οποία έγκριση έρχεται βάσει του επιπέδου των οδηγών και των αποτελεσμάτων που έχουν πετύχει στην καριέρα τους.

Το πρόγραμμα του Τζιωρτζή για τις ΗΠΑ στηρίζει σε θέμα καθοδήγησης ο ιδιοκτήτης και διοργανωτής Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος NASCAR WHELEN EURO κύριος Jerome Galpin ανέφερε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που βλέπουμε τι πέτυχε ο Βλαδίμηρος από τότε που έκανε στροφή στην καριέρα του προς το NASCAR το 2020 χάρη στο Πρόγραμμα Ανάδειξης Οδηγών. Είναι πλέον ένας από τους καλύτερους οδηγούς NASCAR στην Ευρώπη και θα είναι σίγουρα διεκδικητής του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος και το 2024. Επίσης φέρνει μαζί του μεγάλη υποστήριξη και ενθουσιασμό από όλο το νησί της Κύπρου κάτι που του δίνει μεγάλη δύναμη. Με αυτές τις εγκρίσεις που έχει λάβει πλέον είμαστε πολύ χαρούμενοι να συνεχίσουμε να τον στηρίξουμε στρατηγικά για τους επιλεγμένους αγώνες που έχει στόχο σαν πρώτο βήμα στην Αμερική για το 2024». 

 

03 May, 2025 Ώρα 08:25

Θεαματικός αγώνας στην Ανάβαση Ανώγυρας με νικητή τον Λούκα Χριστοφόρου!

Thumbnail

Ολοκληρώθηκε και ο δεύτερος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων by Psaltis Autoparts – ENEOS Lubricants, το Anogyra Hillclimb με νικητή και πάλι τον Λούκα Χριστοφόρου.

Close

 

 

Ο αγώνας που διοργανώθηκε από την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και την Επιτροπή Πίστας και ασφάλτινων αγώνων είχε 26 συμμετοχές δείχνοντας πως οι οδηγοί και φίλοι του αθλήματος είναι πολλοί και πως η προσπάθεια για την αναβάθμιση των αγώνων συνεχίζεται.

 

Close

 

Στο αγωνιστικό κομμάτι, πρώτος γενικής ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου ο οποίος εν αναμονή του νέου του αυτοκινήτου που ετοιμάζει για τον επόμενο αγώνα του Ιουλίου, έτρεξε με το cross car του Semong Bravo γράφοντας χρόνο (άθροισμα των δύο περασμάτων) 3:10.35.

Δεύτερος και δείχνοντας πως οι ικανότητες του είναι πολλές, ο Χρίστος Παναγιώτου (Πικκής) με το Lancer EVO III του έκανε χρόνο 3:13.22 δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης και αν δεν έκανε ένα λάθος στην πρώτη διαδρομή, μπορεί να φλερτάριζε και την πρώτη θέση…

 

 

Τρίτος γενικής ήταν ο πατέρας, Αντρέας Χριστοφόρου με το άλλο Semong Bravo Cross Car ο οποίος με χρόνο 3:15.92 και μια… μικρή τούμπα στην δοκιμαστική απέδειξε ότι η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο!

 

 

Τέταρτος γενικής και πρώτoς στην κατηγορία RCE1 και RCE 2wd ήταν ο πάντα μαχητικός Αβράμης Αβραάμ ο οποίος σε αυτή την διαδρομή δεν μπόρεσε να χτυπήσει χρόνους overall, όμως οδήγησε το Nissan Pulsar GTi του δυνατά γράφοντας χρόνο 3:27.03.

 

 

Πέμπτος γενικής και δεύτερος στην κατηγορία RCE1 κάνοντας ντεμπούτο στις αναβάσεις ήταν ο «τόπακας» Θεόδωρος Αντωνίου, γνωστός από το πρωτάθλημα Time Attack, ο οποίος έχοντας ίσως το δυνατότερο Honda στον αγώνα έγραψε χρόνο 3.29.28! Ελπίζουμε να τον έχουμε μαζί μας και στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

 

 

Έκτος γενικής παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το τιμόνι του, ήταν ο Φώτος Φωτιάδης με το Lancer Evo III του ο οποίος ήταν και πρώτος στην RCE2. Ο Φώτος σταθεροποιήθηκε στις πρώτες θέσεις γενικής και οι χρόνοι του ήταν καις τα Ανώγυρα πάρα πολύ καλοί. Τελικός χρόνος: 3:29.81.

Έβδομος γενικής και δεύτερος στην RCE2 ήταν ο Λέανδρος Μιχαήλ, με το Νissan Pulsar GTi – R, ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, γράφοντας χρόνο 3:32.67.

Όγδοος γενικής, πρώτος στην RCS2 και πρώτος στην RCS 2wd με το «αυτοκίνητο κατατεθέν» πλέον στις αναβάσεις ήταν ο Χρίστος Πολυκάρπου με χρόνο 3:35.13, ο οποίος αφού είδε πως η διαδρομή δεν προσφερόταν για χρόνους και βεβαιώνοντας την πρωτιά του στην κατηγορία S,  το απόλαυσε δίνοντας θέαμα στους θεατές.

Πολλές φωτογραφίες από τον Γιώργο Παπαγεωργίου τον οποίο ευχαριστούμε πολύ στο πιο κάτω album

Close

 

 

Ένατος γενικής και τρίτος στην RCE1 ήταν ο πολύ μαχητικός Γιάννος Καδής με το Honda EG SiR του που έγραψε χρόνο 3:36.34 δείχνοντας πως πλησιάζει τους χρόνους της κατηγορίας Ε1.

Την δεκάδα έκλεισε ο Στέλιος Κυθρεώτης ο οποίος παρά τον ανταγωνισμό που είχε να αντιμετωπίσει στην ανανεωμένη κατηγορία του, ήταν με το Honda Type R EK9 πρώτος στην RCS1 με χρόνο 3:39.12 αλλά και δεύτερος στην κατηγορία RCS 2wd πίσω από τον Πολυκάρπου.

Αν υπήρχε βραβείο «καλύτερου θορύβου», θα πήγαινε σίγουρα στο Hondάκι του Κυθρεώτη μιας και οι στροφές είναι πάντα στο όριο!

 

 

Δεύτερος στην κατηγορία RCS1 και τρίτος στην RCS 2wd ήταν ο Μάριος Κωνσταντινίδης ο οποίος οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνα το νέο του απόκτημα, ένα πολύ δυνατό Honda Civic (πρώην των αδελφών Σπύρου). Ο χρόνος του Κωνσταντινίδη ήταν 3:41.74, πλησιάζοντας αρκετά τον μόνιμο αντίπαλο του στην κατηγορία, Στέλιο Κυθρεώτη.

Πολύ ανεβασμένος ήταν ο Μάριος Σεβαστίδης ο οποίος ακολούθησε με χρόνο 3:47.71 με το εντυπωσιακό αλλά αδικημένο στην κατηγορία του αφού τρέχει με τα τετρακίνητα τέρατα λόγω turbo, Mini Cooper S R53. Ο χρόνος του ήταν 3:47.71.

Τρίτος στην RCS1 ήταν ο παλιός, Νεκτάριος Γεωργίου που λόγω αποχής, έμεινε κάπως πίσω σε χρόνους, όντας όμως πάντα εντυπωσιακός με το θηρίο του το Honda EP3 Type R.

Ακολούθησε ο Μάριος Χριστοδούλου με το Honda Integra DC2 Type R και χρόνο 3:50.31 ο οποίος με νέα σεταρίσματα στον κινητήρα ήθελε να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο του.

Επιστροφή στους αγώνες είχαμε και από τον Γιώργο Λυσάνδρου με το δυνατό του Seat Ibiza GTi ο οποίος με συνοδηγό τον Παύλο Λυσάνδρου είχε χρόνο 3:51.89.

Ο Ευτύχιος Τρύφωνος με το Mitsubishi Evo VIII και συνοδηγό τον Άλεξ Αλεξάνδρου έδωσε το παρόν του γράφοντας χρόνο 3:56.14, ενώ τον ακολούθησε ο αδελφός του Ηλίας Τρύφωνος με συνοδηγό τον Φίλιππο Φιλιππίδη και το Toyota Yaris RS με χρόνο 4:09.72, ο οποίος ήταν και πρώτος στην κατηγορία RCS3.

Δεύτερος στην RCS3 ήταν ο μαχητικός Σκεύος Γερολέμου με την μόνιμη συνοδηγό του Μαίρη Γερολέμου και το γνωστό Suzuki Swift GTi και χρόνο 4:09.99, μόλις μερικά χιλιοστά πίσω από τους Ηλία Τρύφωνος και Φίλιππο Φιλιππίδη!

Ακολούθησε ο πρόεδρος του Time Attack Club Χάρης Περίκκος, η ψυχή των αγώνων, ο οποίος είχε μια αστοχία στο πρώτο πέρασμα με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στην συνολική προσπάθεια του γράφοντας χρόνοι 4:33.71.

Τέλος ο Νικόλας Χαραλάμπους ήταν τρίτος στην RCS3 με χρόνο  4:40.53 με το vintage Lada Samara του.

Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία ανταλλακτικών Psaltis και τα λιπαντικά ENEOS.

Υποστηρικτές, είναι η Satworks, το Boyz Stuff Show, η Red Bull, η Trust Racing, η SHELL, το School of Automotive engineering και βέβαια η STS Events, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις αυτοκινήτου στην Κύπρο.

Χορηγοί επικοινωνίας το car.com.cy το μεγαλύτερο site αυτοκινήτου στην Κύπρο και το onlyracing cy.

Τον αγώνα διοργάνωσε η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου μέσω της Επιτροπής Aσφάλτινων Aγώνων και Πίστας. Συγχαρητήρια αξίζουν στους πρωτεργάτες των αγώνων ανάβασης Χάρη Περίκκο και στην ομάδα του (Μάριος, Eddie, Αργύρης κλπ), στον Ανδρόνικο Κοζάκο που στήνει την ομάδα των marshals και είναι ο Αλυτάρχης του αγώνα.

Ευχαριστίες αξίζουν επίσης σε όλους όσους λιγότερο ή περισσότερο έχουν προσφέρει στο χώρο, όπως ο πρωταθλητής Χρίστος Πολυκάρπου, αλλά και τους φίλους οδηγούς που στηρίζουν την επιτροπή αγώνων και προτείνουν λύσεις στην Ομοσπονδία για την όσο καλύτερη διοργάνωση των αγώνων.

Ευχαριστίες και στον Στέλιο Κυθρεώτη, χρόνια promoter των αγώνων ανάβασης ο οποίος στηρίζει την θεσμό οικονομικά αλλά και όντας αθλητής των αναβάσεων, αλλά και βέβαια στους αφανείς ήρωες όπως τα στελέχη της Ομοσπονδίας που στηρίζουν τον θεσμό και κυρίως στον αντιπρόεδρο Κώστα Γεωργίου που πήρε το πρωτάθλημα σαν προσωπικό στοίχημα και κατάφερε με την καθοδήγηση του να ολοκληρώνονται οι αγώνες με την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία.

Λάθη γίνονται, αλλά έχει σημασία να βελτιωνόμαστε και οι συμμετοχές να αυξάνονται.

Οι προετοιμασίες για τον επόμενο, 3ο αγώνα έχουν ξεκινήσει!