Το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2021 by Psaltis Autoparts / ENEOS Motor Oil συνεχίστηκε με τον αγώνα στον Άγιο Τύχωνα – Αρμενοχώρι. Μια άψογη διοργάνωση του Σωματείου Cydra υπό την καθοδήγηση του Πάμπου Λαού της Λέσχης Λάρνακας αλλά και βοήθειας από φίλους της Λέσχης Λεμεσού, χωρίς παρατράγουδα και καθυστερήσεις, όπου οι θεατές απόλαυσαν δυνατές συμμετοχές.
Στην κατηγορία Ε2 ο Γιάννης Καπετάνιος έδειξε την ανωτερότητα του καταλαμβάνοντας για ακόμη μια φορά την 1η θέση γενικής.
2ος γενικής ήταν ο Στέλιος Σάββα με το Mazda MX5 με μόλις 5 χιλιοστά διαφορά από τον 3ο γενικής που ήταν ο Αβράμης Αβραάμ με το γνωστό Nissan Pulsar. Ο Αβραάμ κέρδισε παράλληλα και την κατηγορία RCE1.


4ος Γενικής ήταν ο Φαίδωνας Φαίδωνος ο οποίος οδήγησε στο όριο το Silvia του. Στην 5η θέση γενικής και πρώτος στην κατηγορία RCS2 ήταν ο Φώτος Φωτιάδης και στην 6η θέση ήταν ο Νικόλας Κωνσταντίνου με συνοδηγό τον Νικόλα Ψύλλο οι οποίοι εντυπωσίασαν με το Mitsubishi Galant VR4.

Ο Χρίστος Πεγιάζης τερμάτισε στην 7η θέση γενικής αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις ενώ ο «φρέσκος μπαμπάς» Χρήστος Πολυκάρπου ήταν 8ος γενικής αφήνοντας ανοικτούς λογαριασμούς για την κατηγορία RCS2 καθώς και στην 2WDS, όπου προηγείται.
9ος γενικής ήταν ο Στέφανος Αυγουστή που έτρεχε με το πανέμορφο Golf ενώ στη 10η θέση και πρώτος στην RCS1 ήταν ο Νίκος Σπύρου με το πολύ γρήγορο Honda του.
Δείτε όλα τα αποτελέσματα εδώ.
Ο επόμενος αγώνας, τελευταίος της χρονιάς, θα διεξαχθεί στις 28 Νοεμβρίου.
Χορηγός του Παγκύπριου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2021 είναι η εταιρεία Psaltis Autoparts / ENEOS Motor Oil.
Βασικός υποστηρικτής του πρωταθλήματος, παρά τις δυσκολίες λόγω των αυξημένων κοστολογίων των αγώνων, είναι η εταιρεία STS Events, η οποία έδωσε ζωή σε αυτό τον θεσμό και τον κρατάει ζωντανό.
Τον αγώνα στήριξε επίσης η επερχόμενη μεγάλη έκθεση Boyz Stuff Show η οποία διοργανώνεται φέτος στις 20 – 21 Νοεμβρίου στη Λευκωσία και θα φιλοξενήσει αρκετά από τα αυτοκίνητα των πρωταγωνιστών του Πρωταθλήματος Αναβάσεων αλλά και όλου του φάσματος των αγώνων..
Χορηγοί επικοινωνίας είναι το car.com.cy και το onlyracing cy.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Πάμπο Λαό και στην ομάδα του που στήριξαν και διοργάνωσαν αυτό τον αγώνα.

Ενθαρρυντικά νέα για τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή στο Brands Hatch της Αγγλίας
«Είμαι ικανοποιημένος, εξακολουθώ να είμαι στη διεκδίκηση του τίτλου καθώς με χωρίζουν δύο βαθμοί από την 6η θέση και τριάντα από την 3η κι αν αφαιρέσουμε και τα δύο χειρότερα αποτελέσματα που διαγράφονται, μετά τον αγώνα στην Τσεχία, οι διαφορές σχεδόν μηδενίζονται». Με αυτό τον τρόπο ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής αντιμετωπίζει το διήμερο στην πίστα του Brands Hatch στην Αγγλία, για τον τρίτο γύρο του EURONASCAR PRO 2025.
Ο Κύπριος οδηγός κατέγραψε δύο πλασαρίσματα στην πρώτη δεκάδα, με αποτέλεσμα να διατηρήσει την όγδοη θέση στη γενική κατάταξη και την στενή επαφή με τους πιο πάνω οδηγούς. «Εξακολουθώ να είμαι όγδοος στη γενική κατάταξη του πρωταθλήματος και είμαι ικανοποιημένος γιατί ό,τι περνούσε από το χέρι μου το έκανα, καθώς θα μπορούσα να χάσω τον αγώνα της Κυριακής μετά από χτύπημα» αναφέρει.

Πώς πήγε ο αγώνας
Στα δοκιμαστικά της Παρασκευής (06/06) ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής κατάφερε να γράφει χρόνους στην πρώτη δεκάδα, παρά το γεγονός ότι είχε να διαχειριστεί ένα πρόβλημα με την πρόσφυση στην είσοδο κάθε στροφής.
Το Σάββατο, με την καινούργια μέθοδο χρονομετρημένων (σ.σ. βάση αποτελεσμάτων στα δοκιμαστικά της Παρασκευής γίνεται ο διαχωρισμός σε δύο γκρουπ και ο κάθε οδηγός έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει μόνο πέντε γύρους), ήταν στο πρώτο γκρουπ. Με στεγνά λάστιχα σε 70% βρεγμένη πίστα, μιας κι έβρεχε σε όλη τη διάρκεια της προηγούμενης νύχτας, ο Κύπριος οδηγός προκρίθηκε 13ος για την γραμμή εκκίνησης του πρώτου αγώνα στη Μεγάλη Βρετανία. Κέρδισε τρεις θέσεις, τερματίζοντας 10ος, θέση στην οποία τερμάτισε και στον αγώνα της Κυριακής, στον οποίο είχε ξεκινήσει 14ος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, στον δεύτερο αγώνα, χρειάστηκε έξτρα προσπάθεια από τον Τζιωρτζή για να οδηγήσει το αυτοκίνητό του, HTFX Ford Mustang V8, στον τερματισμό, λόγω ενός χτυπήματος που δέχθηκε. «Μετά από την αποχώρηση του Safety Car οι μπροστινοί μου σταμάτησαν απότομα και γι’ αυτό έπρεπε να φρενάρω και ο Doubek με χτύπησε από πίσω, με αποτέλεσμα να βρεθώ πάνω στον μπροστινό μου και να σηκωθεί το καπό» δηλώνει ο Τζιωρτζής και συμπληρώνει: «Δεν έβλεπα σχεδόν τίποτα από την θέση οδηγού. Προσπάθησα από μια μικρή τρύπα να ακολουθήσω το μπροστινό αυτοκίνητο και να μπορέσω να τερματίσω».

Θετικά νέα
Πέραν από την διατήρηση μίας θέσης εντός δεκάδας στη γενική κατάταξη, από την Αγγλία προέκυψαν κι άλλα θετικά νέα για τον 28χρονο οδηγό της SPEEDHOUSE, μιας και στην προθέρμανση για τον Κυριακάτικο αγώνα έγινε εφικτό να βρεθούν οι κατάλληλες ρυθμίσεις, προσαρμοσμένες στο οδήγημά του, κάτι που θα βοηθήσει αρκετά στους επόμενους αγώνες.
«Νιώθω ότι από την Τσεχία θα έχω το αυτοκίνητο με την πρόσφυση που θέλω καθώς μετά από καιρό φάνηκε ότι την Κυριακή το πρωί βρήκαμε αυτό που μας ταιριάζει» αναφέρει και συμπληρώνει: «Είχα ελπίδες ότι θα με βοηθούσε αυτή η λύση και στον δεύτερο αγώνα στην Αγγλία αλλά όταν ξεκινάς 14ος σε μια τόσο μικρή πίστα που οι άλλοι αμύνονται πολύ εύκολα, δεν έχει και πολλά που μπορείς να κάνεις».
Καταλήγοντας, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής, σημειώνει: «Πλέον η προσοχή στρέφεται στην Τσεχία και εφόσον έχω την πρόσφυση που είχα στο Brands Hatch, είμαι θετικός ότι στα χρονομετρημένα θα είμαστε εκεί που αξίζουμε να είμαστε, έτσι ώστε να είμαστε πολύ μπροστά στην σειρά εκκίνησης». Ο αγώνας στην Autodrom Most στην Τσεχία είναι προγραμματισμένος για το διήμερο 30-31 Αυγούστου.
Πλατινένιος Χορηγός του Βλαδίμηρου Τζιωρτζή είναι η HTFX, ενώ τον υποστηρίζουν η ALCO Filters, η Psaltis Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Panayiotides Gifts, το Sana Hiltonia και η πίστα Daytona Raceway.
