Γενικά

08 Nov, 2023 Ώρα 09:26

Ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής στοχεύει στον τίτλο και το «διαβατήριο» για το αμερικανικό ΝΑSCAR

Thumbnail

Έναν απολογισμό για το 2023, αποκαλύπτοντας παράλληλα και τα πλάνα του για το 2024 έκανε ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής, ενώπιον εκπροσώπων των ΜΜΕ και των χορηγών του, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης (07/11) στο Hogar All Day, στη λεωφόρο Σταυρού. Στις 30 Νοεμβρίου θα οδηγήσει για πρώτη φορά NASCAR στις ΗΠΑ ενώ στόχος για το 2024 είναι να κάνει τρεις αγώνες στην Αμερική ξεκινώντας από το Φεβρουάριο.

Close

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2024 περιλαμβάνει επτά γύρους αφού έχει προστεθεί η οβάλ πίστα της Ολλανδίας, ενώ παραμένουν Ισπανία, Ιταλία, Μ. Βρετανία, Τσεχία, Γερμανία και Βέλγιο.

Σύντομα θα κυκλοφορήσει και η επίσημη σειρά προϊόντων του Τζιωρτζή.

Close

«Χάσαμε το πρωτάθλημα στον τελευταίο γύρο στο Βέλγιο, αλλά δεν παύει να είναι μία χρονιά θετική για τον Βλαδίμηρο που απέδειξε ότι σαν οδηγός και σαν αθλητής έκανε το παν. Ήμουν σταθερός σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς με πάρα πολύ καλά αποτελέσματα και επιτυχίες» επεσήμανε o 26χρονος οδηγός κάνοντας λόγο για την πορεία του μέχρι να καταστεί δευτεραθλητής Ευρώπης, έπειτα από πέντε νίκες, ισάριθμες poll position, τρεις τρίτες θέσεις και μία δεύτερη.

 

Close

 

Υπέγραψε στη Νάπολη

Σχετικά με τη νέα χρονιά, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να οδηγεί το αυτοκίνητο Νο5 της Academy Motorsport / Alex Caffi Motorsports, καθώς το περασμένο Σαββατοκύριακο, στη Νάπολη της Ιταλίας, υπογράφθηκε σχετική συμφωνία με τους κ. Federico Monti, και τον πρώην οδηγό της Formula 1, Alex Caffi, που είναι ένας από τους ιδιοκτήτες της ιταλικής ομάδας.

Όπως ανάφερε, για το 2024 θα αφοσιωθεί πρωτίστως στις υποχρεώσεις του στο EURO NASCAR PRO, με μεγάλο στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος που θα του δώσει το διαβατήριο για να βρεθεί στο αμερικανικό NASCAR, το δεύτερο δημοφιλέστερο σπορ στις ΗΠΑ και δεύτερο δημοφιλέστερο μηχανοκίνητου σπορ παγκοσμίως μετά την Formula 1.

«Εφικτός στόχος το πρωτάθλημα»

«Όπως δείξαμε και φέτος, τρέχοντας και στις δυο κατηγορίες, είναι εφικτή η κατάκτηση του πρωταθλήματος, αφού ξεκάθαρα τα μηχανικά προβλήματα μας στέρησαν τον τίτλο στη EURO NASCAR 2 και έναν τερματισμό στην πρώτη πεντάδα στη EURO NASCAR PRO» επισημαίνει για τη φιλοδοξία του να κατακτήσει τον τίτλο στην μεγάλη κατηγορία του ευρωπαϊκού NASCAR.

Σημειώνεται ότι, όπως και το 2023, υπάρχει πιθανότητα ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής να τρέχει και πάλι και στις δυο κατηγορίες του NASCAR EURO SERIES, εφόσον η ομάδα του δεν βρει οδηγό για τη EURO NASCAR 2. Επεσήμανε ότι, για τον ίδιο είναι δύσκολο από πλευράς οικονομικού να κλείσει θέση και στις δύο κατηγορίες, όμως τόνισε ότι αυτή η προοπτική δίνει την ευκαιρία στον οδηγό να βελτιωθεί και τα δυο έξτρα δοκιμαστικά που συνεπάγεται η συμμετοχή και στις δύο κατηγορίες, τον προετοιμάζουν καλύτερα για το Σαββατοκύριακο. «Σίγουρα είναι κουραστικό, αλλά αποδείξαμε ότι μπορούμε να ανταπεξέλθουμε και στις δυο κατηγορίες, φτάνει να μην υπάρχουν μηχανικά προβλήματα» είπε.

 

 

Βράβευση από τη NASCAR στις ΗΠΑ

Στις 30 Νοεμβρίου ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής θα βρεθεί πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι ενός αμερικάνικου NASCAR για δοκιμαστικά και επιπλέον θα βραβευθεί στις επίσημες βραβεύσεις που θα γίνουν για το πρωτάθλημα του NASCAR. Επί ευκαιρίας, θα έχει συνάντηση με την ομάδα που είχε βρεθεί τον περασμένο Φλεβάρη στην Daytona 500, στο δημοφιλέστερο αγώνα του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στις ΗΠΑ, ώστε να γίνουν κάποιοι επιλεγμένοι αγώνες το 2024 στο ARCA MENARDS SERIES, που είναι δυο βήματα πριν από το NΑSCAR CUP SERIES. Στόχος του Τζιωρτζή είναι το 2024 να κάνει τρεις αγώνες στις ΗΠΑ.

Ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής ευχαρίστησε όλους τους χορηγούς που ήταν δίπλα του, τονίζοντας ότι χωρίς τη στήριξή τους τίποτα δεν θα ήταν εφικτό. Ο Κύπριος οδηγός αγωνίστηκε το 2023 με την στήριξη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και του Υφυπουργείου Τουρισμού, χορηγούς την ALCO Filters, την ENEOS Motor Oil και τη Psaltis Auto Parts και υποστηρικτές Televantos Used Trucks, Sana Hiltonia και η πίστα Daytona όπου έκανε τα πρώτα βήματα της καριέρας του. Επίσημος αερομεταφορέας είναι η TUS Airways. Θερμές ευχαριστίες στο Hogar All Day για τη φιλοξενία της διάσκεψης Τύπου.

Δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει ξανά τους γονείς του που γι’ ακόμη μια χρονιά ήταν γερό στήριγμα, τόσο οικονομικά, όσο και ψυχολογικά για να δώσει τον καλύτερο εαυτό. «Υπόσχεση μου ότι το 2024 ο Βλαδίμηρος θα είναι το ίδιο, όπως όλα αυτά τα χρόνια και ακόμη καλύτερος» κατέληξε.

 

15 Oct, 2024 Ώρα 12:34

Time Attack Superbattle: Σωρεία προσωπικών ρεκόρ το Σαββατοκύριακο του μεγάλου αγώνα!

Thumbnail

Με επιτυχία έκλεισε ακόμη μια μεγάλη διοργάνωση του Time Attack Club Cyprus το Σαββατοκύριακο 5 και 6 Οκτωβρίου. Το Time Attack Superbattle μαζί με τον 4ο αγώνα του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack έφεραν κοντά περισσότερες από 40 συμμετοχές εκ των οποίων 18 ήταν αυτοκίνητα δρόμου. 

Close

 

Psaltis

Close

 

Ο αγώνας έγινε υπό την αιγίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου με μεγάλο χορηγό την εταιρεία Psaltis Autoparts, αντιπρόσωπο των λιπαντικών ENEOS στη Κύπρο. Με υποστηρικτές την εταιρεία Toolwarehouse, την Sifounas Racing Parts, το Boyz Stuff Show, τα VP Racing Fuels, την GTi2 και την Satworks Metal Ceramic Division. Φυσικά και όπως πάντα με την στήριξη της δικής μας STS Events!

Close

 

supporters

 

Το διήμερο του Time Attack Superbattle έφερε μια διαφορετική πίεση στους οδηγούς οι οποίοι θε έπρεπε να καταγράψουν όσο καλύτερους χρόνους μπορούσαν σε όλα τα Heat του αγώνα. Το καλύτερο τους πέρασμα πήρε θέση στον 4ο αγώνα του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος αλλά το άθροισμα των τριών καλύτερων τους περασμάτων θα τους έδινε "placement" στο rooster του Superbattle. Έτσι λοιπόν το action ήταν πραγματικά ασταμάτητο με πολλούς από τους οδηγούς να φεύγουν από την πίστα τη Κυριακή με προσωπικά ρεκόρ χρόνου.

 

 

 

Ας δούμε τα αποτελέσματά της κάθε κατηγορίας για τον 4ο αγώνα του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος:

Ξεκινώντας με τα Lightweight θηρία του αγώνα ο Theo Pastou με Radical πήρε την πρώτη θέση με νέο προσωπικό ρεκόρ (1.00.530) το οποίο είναι μόλις κάποια χιλιοστά πίσω από το ρεκόρ πίστας (1.00.524) που κατέχει ο Χρίστος Χατζηγεωργίου. Ήταν επίσης και ο καλύτερος χρόνος της ημέρας. Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε τον Ρένο Περικλέους με Radical ο οποίος μας εξέπληξε με την απόδοση του κατεβάζοντας το προσωπικό του ρεκόρ στο 1.01.227 αν και στα δοκιμαστικά του αγώνα ήταν ακόμη πιο γρήγορος. Αναμένουμε στον επόμενο αγώνα ακόμη καλύτερα αποτελέσματα και από τους δύο αλλά και από τον Χρίστο ο οποίος θα θέλει να διατηρήσει το ρεκόρ της πίστας! 

Στην κατηγορία OPEN ο Μιχάλης Μιχαήλ κατάφερε να δαμάσει το RX7 του, κατεβάζοντας το προσωπικό του ρεκόρ στο 1.02.747. Αυτός ο χρόνος είναι παράλληλα ο καλύτερος χρόνος που κατέγραψε 2WD αυτοκίνητο παραγωγής στη πίστα μας, ο καλύτερος χρόνος αυτοκινήτου παραγωγής του αγώνα και πολύ κοντά στο ρεκόρ πίστας αυτοκινήτων παραγωγής (1.02.490) το οποίο κατέχει ο Μιχάλης Σοφοκλέους. Στη δεύτερη θέση έχουμε τον Μιχάλη Σοφοκλέους με Lancer EVO III ο οποίος προσπαθεί να τα βρεί με το νέο του Setup με χρόνο 1.03.486. Στη τρίτη θέση Ο Αλέξης Γκουγκούρης με Lancer EVO III.

 

 

Στην RCE1 Ο Φάνος Παναγιώτου στη πρώτη θέση με Honda Civic ο οποίος έκανε τα αδύνατα δυνατά με νέο προσωπικό ρεκόρ σταματώντας τα ρολόγια στο 1.07.234. Στη δεύτερη θέση ο Κωνσταντίνος Λοίζου με Honda Civic κατάφερε να καταγράψει καλό πέρασμα με σοβαρά προβλήματα στον κινητήρα τα οποία δεν τον βοήθησαν να κυνηγήσει ένα καλύτερο χρόνο. Στη τρίτη θέση έχουμε τον Μιχάλη Θεοδοσίου και πάλι με Honda Civic.

Στην RC E 4WD Ο πρόεδρος του Time Attack Club, Χάρης Περίκκος με Lancer EVO VII πήρε την πρώτη θέση με τους Kemal Topcuoglou (Honda Civic) και Emre Erosal (Ford Fiesta Proto) να ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση. 

Στην RC E 2WD Ο Γιώργος Αρτεμίου με Honda Civic πήρε την πρώτη θέση της κατηγορίας χωρίς ανταγωνισμό όπως επίσης και την πρώτη θέση στην RC E Overall.

 

 

Στην RC S1 Ο Στέφανος Τσαγγαρίδης με Honda Civic πήρε τη πρώτη θέση καταγράφωντας επίσης τον καλύτερο του προσωπικό χρόνο (1.11.224). Στη δεύτερη θέση ο Μηνάς Μηνά με Mazda MX5 και στη τρίτη θέση ο Στέλιος Κυθρεώτης τον οποίο πρόδωσε το κιβώτιο ταχυτήτων πριν καταφέρει να πιέσει για καλύτερο χρόνο.

Στην RC S2 Ο Θεόδωρος Αντωνίου εμφανίστηκε ανανεωμένος. Το Honda Civic του σταμάτησε τα ρολόγια στο 1.09.408. Νέο προσωπικό ρεκόρ και πρώτη θέση στη κατηγορία. Στη δεύτερη θέση ο Μάριος Χριστοδούλου με Honda Integra και στη τρίτη θέση ο Φραγκεσκος Κεκκουρη με Subaru Impreza.

 

 

 

Στα πολιτικά αυτοκίνητα είχαμε και πάλι πολλές μάχες. Ξεκινώντας από την M1 Ο Edward Kratsov με Honda S2000 πήρε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη ο Μιχάλης Χριστοφή με Honda Civic και στη τρίτη ο Λύσανδρος Μπουζούκης με Honda Civic. 

Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς με Lancer EVO VI κυριάρχησε στη πρώτη θέση. Στη δεύτερη ο Ιωάννης Αυγουστή με Honda S2000 και στη τρίτη ο Παναγιώτης Χρυσοστόμου με Subaru Impreza. 

Στην M3 ο Jan Hunek με Ariel Atom πήρε την πρώτη θέση. Πίσω του ο Παντελής Παναγιωτίδης με Lotus και στη τρίτη θέση ο Κωνσταντίνος Κυριάκου με BMW M1.

Στην S1 Ο Oleg Zolotarev με Mazda MX5 στη πρώτη θέση. Ο Kirill Smirnov με Suzuki Swift στη δεύτερη και η Zepas Team με Honda Civic στη τρίτη. 

Στην S2 πρώτος χωρίς ανταγωνισμό ο Semyon Orlov με Toyota MRS

Στην S3 ο Γιώργος Μακεδόνας με Celica GT4 πήρε την πρώτη θέση με νέο προσωπικό ρεκόρ. Στη δεύτερη θέση ο Σταύρος Χαραλάμπους με Audi TT και πάλι με νέο προσωπικό ρεκόρ. 

Στην S4 χωρίς ανταγωνισμό πέρνει τη νίκη ο Γιώργος Χαρίστας στον πρώτο του αγώνα στον χώρο του Time Attack. 

 

Αναμένουμε τα αποτελέσματα του Superbattle από την ομάδα του Time Attack Club. 

Μεγάλο μπράβο σε όλους του οδηγούς για την απόδοση τους όπως επίσης και στη διοργάνωση για την όλη προσπάθεια.