Η Toyota ετοιμάζεται να συμμετάσχει στο επερχόμενο Rally Dakar με μια ομάδα έξι αυτοκινήτων, που συνδυάζει την εμπειρία και το ταλέντο της Toyota Gazoo Racing (TGR) και της Toyota Gazoo Racing South Africa (TGRSA). Μαζί με τις Team Land Cruiser Toyota Auto Body (TLC) και Hino Team Sugawara, οι εκπρόσωποι της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας προβάλλουν έτοιμοι για τις όποιες προκλήσεις και ιδιαιτερότητες του απαιτητικού αγώνα.
Για το Rally Dakar 2025, η στρατηγική της Toyota Gazoo Racing έχει δύο διακριτούς βασικούς πυλώνες: Την επένδυση στο ταλέντο και τη δέσμευση στη βιωσιμότητα. Ειδικότερα, το πλήρωμα της ομάδας TGR, που εκπροσωπεί το ευρωπαϊκό τμήμα της μάρκας (Toyota Motor Europe), αποτελείται από τα ανερχόμενα αστέρια Lucas Moraes με συνοδηγό τον Armand Monleon και Seth Quintero με συνοδηγό τον Dennis Zenz. Οι δύο οδηγοί ενσαρκώνουν τη φιλοσοφία της TGR για επένδυση σε νέα ταλέντα, παρέχοντάς τους ευκαιρίες για εξέλιξη στον κόσμο του rally-raid. Έχοντας ως θεμέλιο την επιτυχία στο W2RC του 2024, όπου οι Lucas Moraes και Seth Quintero συνέβαλαν στη νίκη της Toyota στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, η ομάδα συμμετέχει στο Ντακάρ προσδοκώντας σε αντίστοιχα αποτελέσματα.

Επιπλέον, το Rally Dakar 2025 σηματοδοτεί την ενίσχυση της συνεργασίας με τη Repsol που παραμένει ένας βασικός χορηγός για την TGR. Αυτή η σύμπραξη αντικατοπτρίζει την αφοσίωση της ομάδας στη βιώσιμη καινοτομία, μιας και η εξειδίκευση της Repsol στα ανανεώσιμα καύσιμα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην στρατηγική της Toyota για υιοθέτηση πολλαπλών τεχνολογικών λύσεων. Το λογότυπο της Repsol θα προβάλλεται στα οχήματα της TGR και στις στολές της ομάδας, συμβολίζοντας το κοινό όραμα για έναν μηχανοκίνητο αθλητισμό με ανθρακική ουδετερότητα.
H Toyota Gazoo Racing South Africa (TGRSA) θα συμμετάσχει με μια ομάδα τεσσάρων αυτοκινήτων, με τα πληρώματα να διαμορφώνονται ως εξής: Ο Giniel de Villers θα έχει συνοδηγό τον Dirk von Zitzewitz, o Henk Lategan τον Brett Cumming, ο Guy Botterill τον Dennis Murphy, ενώ δίπλα από τον Saood Variawa θα κάθεται ο Francois Cazalet.

Και οι έξι οδηγοί θα αγωνιστούν με την τελευταία έκδοση του GR DKR Hilux Evo, ενός οχήματος που έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του στους αγώνες. Διατηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά του που έχουν συνεισφέρει σε πολλές νίκες, η έκδοση του 2025 φέρει σημαντικές βελτιώσεις που ενισχύουν περαιτέρω την ποιότητα, την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία του.
Η TGR απέδειξε για μια ακόμη φορά την ηγετική θέση της στον κόσμο των αγώνων rally-raid, καθώς στέφθηκε Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών του W2RC 2024, κατακτώντας τον τρίτο διαδοχικό τίτλο από την έναρξη του πρωταθλήματος το 2022. Η επιτυχία του GR DKR Hilux Evo, σε συνδυασμό με την εμπειρία των οδηγών, των συνοδηγών και των μηχανικών της TGR, υπογραμμίζει την ακλόνητη δέσμευση της ομάδας για επιδόσεις, ανθεκτικότητα και αξιοπιστία.

Στην Τσεχία για τους προημιτελικούς του EURONASCAR PRO ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής
Επαναρχίζει η δράση στο EURONASCAR PRO 2025, μετά την διακοπή για τις καλοκαιρινές διακοπές, με τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή να βρίσκεται στην Τσεχία. Εκεί όπου το διήμερο 30-31 Αυγούστου θα γίνει, στην πίστα Autodrom Most, ο τέταρτος αγώνας της χρονιάς, ο τελευταίος πριν από τους ημιτελικούς σε Γερμανία και τους τελικούς στο Βέλγιο.
«Η Autodrom Most είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες όπως αποδείξαμε τα τελευταία χρόνια» αναφέρει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής και προσθέτει: «Στόχος είναι να σκοράρουμε ψηλές θέσεις έτσι ώστε να διατηρούμε τις ελπίδες μας για τον τίτλο».
Στο διάστημα της διακοπής ο Κύπριος οδηγός, σε συνεργασία με την ομάδα του, SPEEDHOUSE, εργάστηκαν εντατικά ώστε να παρουσιαστούν πανέτοιμοι για επίτευξη των στόχων τους. «Δουλέψαμε πάρα πολύ με την ομάδα αυτή την περίοδο και είμαι θετικός ότι όλα είναι στον σωστό δρόμο για την διεκδίκηση του τίτλου» σημειώνει ο 28χρονος.

Ο Τζιωρτζής μετά τους πρώτους τρεις αγώνες της χρονιάς σε Ισπανία, Ιταλία και Αγγλία βρίσκεται στην όγδοη θέση, ευρισκόμενος σε κοντινή απόσταση από την πρώτη τριάδα του πρωταθλήματος και είναι έτοιμος για την τελική αντεπίθεση πριν από τους δυο τελευταίους αγώνες, όπου οι βαθμοί θα μετράνε διπλοί.
Την Παρασκευή οι οδηγοί θα κάνουν τις τελευταίες δοκιμές, ενώ το πρωινό του Σαββάτου (30/08) θα πραγματοποιηθούν τα προκριματικά και η Superpole για τον καθορισμό των θέσεων εκκίνησης για τον πρώτο αγώνα στην Τσεχία, που είναι προγραμματισμένος για το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. Την Κυριακή, 31 Αυγούστου, το μεσημέρι θα γίνει ο δεύτερος αγώνας.
Η πίστα Autodrom Most είναι απόστασης 4,212χλμ και οι οδηγοί θα κληθούν να κάνουν 17 γύρους σε κάθε αγώνα.
Σημειώνεται ότι οι δυο αγώνες του Σαββατοκύριακου θα προβληθούν για πρώτη φορά στην Κύπρο και συγκεκριμένα σε μαγνητοσκόπηση από τον Alpha Κύπρου. Στις 00:00πμ της Κυριακής θα προβληθεί ο αγώνας του Σαββάτου και την ίδια ώρα τη Δευτέρα θα μεταδοθεί ο αγώνας της Κυριακής.
Πλατινένιος Χορηγός του Βλαδίμηρου Τζιωρτζή είναι η HTFX, ενώ τον υποστηρίζουν η ALCO Filters, η Psaltis Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Panayiotides Gifts, το Sana Hiltonia και η πίστα Daytona Raceway.
