Γενικά

04 Sep, 2020 Ώρα 12:43

Πανέτοιμος ο Τζιωρτζής για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NASCAR

Thumbnail

Πανέτοιμος ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής για τη συμμετοχή του στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NASCAR, με τη στήριξη Remedica, ίσως της κορυφαίας κυπριακής φαρμακευτικής βιομηχανίας. Ο Κύπριος οδηγός σε συνέντευξη Τύπου που έλαβε χώρα την Πέμπτη (03/9) στη Λευκωσία, μίλησε για τη νέα πρόκληση που θ’ αντιμετωπίσει, καθώς φέτος θα αγωνιστεί στην ευρωπαϊκή έκδοση του σημαντικότερου πρωταθλήματος του μηχανοκίνητου σπορ στις ΗΠΑ, ενώ για πρώτη φορά θα δοκιμάσει τις ικανότητές του σε αγώνες αυτοκινήτου, αφού έως πέρυσι αγωνιζόταν με μονοθέσια τύπου Formula.

Close

Τον Τζιωρτζή πλαισίωναν στο πάνελ ο Δρ. Μιχάλης Νεοπτολέμου, Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής του Ομίλου Remedica, ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Σύμβουλος του Προέδρου της Δημοκρατίας για θέματα αθλητισμού κ. Φοίβος Ζαχαριάδης και ο Πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου κ. Αντώνης Μιχαηλίδης. «Έχω θέσει δύο στόχους για φέτος: σταθερότητα στα αποτελέσματα – κάτι που δεν είναι εύκολο σε ένα πρωτάθλημα με πολλά αυτοκίνητα στην πίστα – και μια από τις τρεις πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος» ανέφερε ο Τζιωρτζής και πρόσθεσε πως «είναι σημαντικό πως ιδιοκτήτης της ομάδας είναι ο Alessandro Caffi που συμμετείχε στη Formula 1 την περίοδο 1986 -1992 και η παρουσία του είναι σημαντική για τους οδηγούς».

Close
 

Δεν παρέλειψε επίσης να ευχαριστήσει την οικογένειά του που στέκεται βράχος δίπλα του όλα αυτά τα χρόνια, τον πλατινένιο χορηγό του την Remedica  αλλά και τους υποστηρικτές του, την Televantos Used Trucks, την Holiday Tours, την Alpinestars Cyprus, την Daytona Raceway, το Πανεπιστήμιο Frederick και το Sana Hiltonia.

Ο Δρ. Νεοπτολέμου Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής του Ομίλου Remedica σημείωσε πως «ως εταιρεία στηρίζουμε τη νέα γενιά του τόπου μας, γι΄ αυτό και αποφασίσαμε να στηρίξουμε και το Βλαδίμηρο, ο οποίος μπορεί να είναι νεαρός, όμως είναι ένας σπουδαίος αθλητής που διακρίνεται για την πειθαρχία, την αποφασιστικότητα και τον επαγγελματισμό του, αξίες που μοιράζεται και η Remedica, φτάνοντας σε 160 χώρες προσδοκώντας σε ακόμη μεγαλύτερες κατακτήσεις.»

Close

«Ευχόμαστε κάθε επιτυχία σε ένα νέο παιδί, συμπατριώτη μας. Ο ΚΟΑ στέκεται δίπλα στον Βλαδίμηρο και στον κάθε νεαρό αθλητή που κυνηγάει το όνειρό του και στοχεύει στην κορυφή. Ένα όνειρο που δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα χωρίς τη στήριξη του ΚΟΑ αλλά και των χορηγών, αφού η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι πολύ σημαντική» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΚΟΑ κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης.

«Ο Βλαδίμηρος είναι ένας αθλητής – πρότυπο που εμπνέει τους νέους με τις αγωνιστικές του επιτυχίες, την επιμονή, την στοχοπροσήλωση και τον αδαμάντινο χαρακτήρα του» ανέφερε από την πλευρά του ο κ. Φοίβος Ζαχαριάδης πλέκοντας το εγκώμιο του νεαρού αθλητή. Ο κ. Αντώνης Μιχαηλίδης δήλωσε: «ιδιαίτερα περήφανος που για μια ακόμα μία χρονιά θα εκπροσωπήσει την πατρίδα μας σε ένα διεθνές πρωτάθλημα. Μάλιστα από φέτος αγωνίζεται και επισήμως με την Κυπριακή σημαία, καθώς την αγωνιστική του άδεια έχει εκδώσει ο Σύνδεσμος Αυτοκινήτου».

O Τζιωρτζής θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euroseries, στην κατηγορία EURO NASCAR 2 για ανερχόμενους οδηγούς, με τα χρώματα της Remedica και το Νο1 στις πόρτες μιας Ford Mustang της τη Alex Caffi Motorsports. Το αυτοκίνητο φέρει V8 κινητήρα 5.7 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 400 ίππους. Έχει ήδη πραγματοποιήσει δύο δοκιμές με την ομάδα και το αυτοκίνητο, ενώ πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, θα γίνει άλλο ένα τεστ. Το καλεντάρι περιλαμβάνει τέσσερις διπλούς αγώνες και τον τελικό, με τον οποίο ολοκληρώνεται το Δεκέμβριο. 

Το πρωτάθλημα επρόκειτο να ξεκινήσει το Μάιο όμως η πρεμιέρα μετατέθηκε για το φθινόπωρο. Το διάστημα Απριλίου – Ιουνίου ο Τζιωρτζής έλαβε μέρος στο πρωτάθλημα E-NASCAR. 

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

▪ 12–13 / 9     Ιταλία (Autodromo di Vallelunga)

▪ 3-4 / 10    Βέλγιο (Circuit Zolder)

▪ 14-15/11    Τσεχία (Autodrom Most)

▪ 3-4 / 12    Ισπανία (Circuit Ricardo Tormo)    

▪ 5-6 / 12    Ισπανία * (Circuit Ricardo Tormo)

 

 

 

03 May, 2025 Ώρα 08:25

Θεαματικός αγώνας στην Ανάβαση Ανώγυρας με νικητή τον Λούκα Χριστοφόρου!

Thumbnail

Ολοκληρώθηκε και ο δεύτερος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων by Psaltis Autoparts – ENEOS Lubricants, το Anogyra Hillclimb με νικητή και πάλι τον Λούκα Χριστοφόρου.

Close

 

 

Ο αγώνας που διοργανώθηκε από την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και την Επιτροπή Πίστας και ασφάλτινων αγώνων είχε 26 συμμετοχές δείχνοντας πως οι οδηγοί και φίλοι του αθλήματος είναι πολλοί και πως η προσπάθεια για την αναβάθμιση των αγώνων συνεχίζεται.

 

Close

 

Στο αγωνιστικό κομμάτι, πρώτος γενικής ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου ο οποίος εν αναμονή του νέου του αυτοκινήτου που ετοιμάζει για τον επόμενο αγώνα του Ιουλίου, έτρεξε με το cross car του Semong Bravo γράφοντας χρόνο (άθροισμα των δύο περασμάτων) 3:10.35.

Δεύτερος και δείχνοντας πως οι ικανότητες του είναι πολλές, ο Χρίστος Παναγιώτου (Πικκής) με το Lancer EVO III του έκανε χρόνο 3:13.22 δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης και αν δεν έκανε ένα λάθος στην πρώτη διαδρομή, μπορεί να φλερτάριζε και την πρώτη θέση…

 

 

Τρίτος γενικής ήταν ο πατέρας, Αντρέας Χριστοφόρου με το άλλο Semong Bravo Cross Car ο οποίος με χρόνο 3:15.92 και μια… μικρή τούμπα στην δοκιμαστική απέδειξε ότι η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο!

 

 

Τέταρτος γενικής και πρώτoς στην κατηγορία RCE1 και RCE 2wd ήταν ο πάντα μαχητικός Αβράμης Αβραάμ ο οποίος σε αυτή την διαδρομή δεν μπόρεσε να χτυπήσει χρόνους overall, όμως οδήγησε το Nissan Pulsar GTi του δυνατά γράφοντας χρόνο 3:27.03.

 

 

Πέμπτος γενικής και δεύτερος στην κατηγορία RCE1 κάνοντας ντεμπούτο στις αναβάσεις ήταν ο «τόπακας» Θεόδωρος Αντωνίου, γνωστός από το πρωτάθλημα Time Attack, ο οποίος έχοντας ίσως το δυνατότερο Honda στον αγώνα έγραψε χρόνο 3.29.28! Ελπίζουμε να τον έχουμε μαζί μας και στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

 

 

Έκτος γενικής παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το τιμόνι του, ήταν ο Φώτος Φωτιάδης με το Lancer Evo III του ο οποίος ήταν και πρώτος στην RCE2. Ο Φώτος σταθεροποιήθηκε στις πρώτες θέσεις γενικής και οι χρόνοι του ήταν καις τα Ανώγυρα πάρα πολύ καλοί. Τελικός χρόνος: 3:29.81.

Έβδομος γενικής και δεύτερος στην RCE2 ήταν ο Λέανδρος Μιχαήλ, με το Νissan Pulsar GTi – R, ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, γράφοντας χρόνο 3:32.67.

Όγδοος γενικής, πρώτος στην RCS2 και πρώτος στην RCS 2wd με το «αυτοκίνητο κατατεθέν» πλέον στις αναβάσεις ήταν ο Χρίστος Πολυκάρπου με χρόνο 3:35.13, ο οποίος αφού είδε πως η διαδρομή δεν προσφερόταν για χρόνους και βεβαιώνοντας την πρωτιά του στην κατηγορία S,  το απόλαυσε δίνοντας θέαμα στους θεατές.

Πολλές φωτογραφίες από τον Γιώργο Παπαγεωργίου τον οποίο ευχαριστούμε πολύ στο πιο κάτω album

Close

 

 

Ένατος γενικής και τρίτος στην RCE1 ήταν ο πολύ μαχητικός Γιάννος Καδής με το Honda EG SiR του που έγραψε χρόνο 3:36.34 δείχνοντας πως πλησιάζει τους χρόνους της κατηγορίας Ε1.

Την δεκάδα έκλεισε ο Στέλιος Κυθρεώτης ο οποίος παρά τον ανταγωνισμό που είχε να αντιμετωπίσει στην ανανεωμένη κατηγορία του, ήταν με το Honda Type R EK9 πρώτος στην RCS1 με χρόνο 3:39.12 αλλά και δεύτερος στην κατηγορία RCS 2wd πίσω από τον Πολυκάρπου.

Αν υπήρχε βραβείο «καλύτερου θορύβου», θα πήγαινε σίγουρα στο Hondάκι του Κυθρεώτη μιας και οι στροφές είναι πάντα στο όριο!

 

 

Δεύτερος στην κατηγορία RCS1 και τρίτος στην RCS 2wd ήταν ο Μάριος Κωνσταντινίδης ο οποίος οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνα το νέο του απόκτημα, ένα πολύ δυνατό Honda Civic (πρώην των αδελφών Σπύρου). Ο χρόνος του Κωνσταντινίδη ήταν 3:41.74, πλησιάζοντας αρκετά τον μόνιμο αντίπαλο του στην κατηγορία, Στέλιο Κυθρεώτη.

Πολύ ανεβασμένος ήταν ο Μάριος Σεβαστίδης ο οποίος ακολούθησε με χρόνο 3:47.71 με το εντυπωσιακό αλλά αδικημένο στην κατηγορία του αφού τρέχει με τα τετρακίνητα τέρατα λόγω turbo, Mini Cooper S R53. Ο χρόνος του ήταν 3:47.71.

Τρίτος στην RCS1 ήταν ο παλιός, Νεκτάριος Γεωργίου που λόγω αποχής, έμεινε κάπως πίσω σε χρόνους, όντας όμως πάντα εντυπωσιακός με το θηρίο του το Honda EP3 Type R.

Ακολούθησε ο Μάριος Χριστοδούλου με το Honda Integra DC2 Type R και χρόνο 3:50.31 ο οποίος με νέα σεταρίσματα στον κινητήρα ήθελε να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο του.

Επιστροφή στους αγώνες είχαμε και από τον Γιώργο Λυσάνδρου με το δυνατό του Seat Ibiza GTi ο οποίος με συνοδηγό τον Παύλο Λυσάνδρου είχε χρόνο 3:51.89.

Ο Ευτύχιος Τρύφωνος με το Mitsubishi Evo VIII και συνοδηγό τον Άλεξ Αλεξάνδρου έδωσε το παρόν του γράφοντας χρόνο 3:56.14, ενώ τον ακολούθησε ο αδελφός του Ηλίας Τρύφωνος με συνοδηγό τον Φίλιππο Φιλιππίδη και το Toyota Yaris RS με χρόνο 4:09.72, ο οποίος ήταν και πρώτος στην κατηγορία RCS3.

Δεύτερος στην RCS3 ήταν ο μαχητικός Σκεύος Γερολέμου με την μόνιμη συνοδηγό του Μαίρη Γερολέμου και το γνωστό Suzuki Swift GTi και χρόνο 4:09.99, μόλις μερικά χιλιοστά πίσω από τους Ηλία Τρύφωνος και Φίλιππο Φιλιππίδη!

Ακολούθησε ο πρόεδρος του Time Attack Club Χάρης Περίκκος, η ψυχή των αγώνων, ο οποίος είχε μια αστοχία στο πρώτο πέρασμα με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στην συνολική προσπάθεια του γράφοντας χρόνοι 4:33.71.

Τέλος ο Νικόλας Χαραλάμπους ήταν τρίτος στην RCS3 με χρόνο  4:40.53 με το vintage Lada Samara του.

Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία ανταλλακτικών Psaltis και τα λιπαντικά ENEOS.

Υποστηρικτές, είναι η Satworks, το Boyz Stuff Show, η Red Bull, η Trust Racing, η SHELL, το School of Automotive engineering και βέβαια η STS Events, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις αυτοκινήτου στην Κύπρο.

Χορηγοί επικοινωνίας το car.com.cy το μεγαλύτερο site αυτοκινήτου στην Κύπρο και το onlyracing cy.

Τον αγώνα διοργάνωσε η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου μέσω της Επιτροπής Aσφάλτινων Aγώνων και Πίστας. Συγχαρητήρια αξίζουν στους πρωτεργάτες των αγώνων ανάβασης Χάρη Περίκκο και στην ομάδα του (Μάριος, Eddie, Αργύρης κλπ), στον Ανδρόνικο Κοζάκο που στήνει την ομάδα των marshals και είναι ο Αλυτάρχης του αγώνα.

Ευχαριστίες αξίζουν επίσης σε όλους όσους λιγότερο ή περισσότερο έχουν προσφέρει στο χώρο, όπως ο πρωταθλητής Χρίστος Πολυκάρπου, αλλά και τους φίλους οδηγούς που στηρίζουν την επιτροπή αγώνων και προτείνουν λύσεις στην Ομοσπονδία για την όσο καλύτερη διοργάνωση των αγώνων.

Ευχαριστίες και στον Στέλιο Κυθρεώτη, χρόνια promoter των αγώνων ανάβασης ο οποίος στηρίζει την θεσμό οικονομικά αλλά και όντας αθλητής των αναβάσεων, αλλά και βέβαια στους αφανείς ήρωες όπως τα στελέχη της Ομοσπονδίας που στηρίζουν τον θεσμό και κυρίως στον αντιπρόεδρο Κώστα Γεωργίου που πήρε το πρωτάθλημα σαν προσωπικό στοίχημα και κατάφερε με την καθοδήγηση του να ολοκληρώνονται οι αγώνες με την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία.

Λάθη γίνονται, αλλά έχει σημασία να βελτιωνόμαστε και οι συμμετοχές να αυξάνονται.

Οι προετοιμασίες για τον επόμενο, 3ο αγώνα έχουν ξεκινήσει!