Γενικά

24 Dec, 2020 Ώρα 08:49

Πλώρη για νέες επιτυχίες το 2021 βάζει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Thumbnail

Με την αμέριστη στήριξη της κυπριακής φαρμακοβιομηχανίας REMEDICA, o Βλαδίμηρος Τζιωρτζής βάζει πλώρη για νέες επιτυχίες το 2021. Σε συνέντευξη Τύπου που διεξήχθη την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου, ο Κύπριος οδηγός και ο Ανώτερος Εκτελεστικός Διευθυντής της REMEDICA Δρ. Μιχάλης Νεοπτολέμου, ανακοίνωσαν την επέκταση της συνεργασίας τους και για την επόμενη χρονιά.

Close

Ο κ. Νεοπτολέμου δήλωσε περήφανος και συγκινημένος με τις φετινές επιτυχίες του Τζιωρτζή και εξέφρασε την αποφασιστικότητα της REMEDICA να σταθεί δίπλα του οικονομικά και όχι μόνο. Ο Τζιωρτζής ανέφερε ότι τόσο η Alex Caffi Motorsports όσο και η οργανωτική ομάδα του NASCAR Whelen Euro Series, που υποστήριξαν τη φετινή του συμμετοχή, έμειναν απόλυτα ικανοποιημένες, αποκαλύπτοντας ότι μελετά προτάσεις για το 2021, από την κατηγορία PRO αλλά και τη EURO NASCAR 2 στην οποία συμμετείχε το 2020. 

Δεν έκρυψε πως θέλει να κερδίσει το πρωτάθλημα της EURO NASCAR 2 πριν πάρει προαγωγή για την PRO, ενώ όρισε χρονικά την απόφασή του τον Φεβρουάριο.

Close

« Πέτυχα όλους τους στόχους » 

«Έδειξα μεγάλη σταθερότητα φέτος, κάτι που ήταν ο πρώτος μου στόχος. Ήρθα τέταρτος γενικής και δεύτερος στους πρωτοεμφανιζόμενος, ενώ στους δύο τελικούς στη Βαλένθια ήμουν και τις δύο φορές στο βάθρο. Ήταν μια πολύ καλή χρονιά κατά την οποία πέτυχα όλους τους στόχους που είχα θέσει. Εάν δεν υπήρχαν ατυχίες σε δύο αγώνες, θα ήμουν στην πρώτη τριάδα» ανέφερε  ο Βλαδίμηρος, κάνοντας μια ανασκόπηση των πέντε γύρων του φετινού πρωταθλήματος. Συνεχίζοντας ανέφερε : «θέλω να ευχαριστήσω τη REMEDICA, χάρη στην οποία έλαβα μέρος στο NASCAR Whelen Euro Series, τους υποστηρικτές μου και πάνω από όλους την οικογένεια μου, που στέκεται βράχος δίπλα μου, στα καλά και στα άσχημα». 

« Άξιος εκπρόσωπος στην Ευρώπη »

Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο Δρ. Νεοπτολέμου, δηλώνοντας: «θέλω να συγχαρώ τον Βλαδίμηρο για τις επιτυχίες του. Ήταν απόλυτα πετυχημένη η πρώτη του χρονιά στα NASCAR. Είμαστε περήφανοι για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί με τη δική μας αρωγή ο Βλαδίμηρος τα πήγε περίφημα και δεύτερο διότι ο Βλαδίμηρος εκπροσώπησε την Κύπρο επάξια στην Ευρώπη. Θα είμαστε μαζί του και του χρόνου».

Close

Σε άλλο σημείο των δηλώσεων του ο κ. Νεοπτολέμου ανέφερε: «το να αγωνίζεται ένας Κύπριος οδηγός σε ένα πρωτάθλημα NASCAR είναι κάτι πολύ δύσκολο. Ο Βλαδίμηρος τα κατάφερε και έχουμε τη χαρά και την τιμή να μας εκπροσωπεί επάξια. Πέρα από την οικονομική στήριξη, σε ό,τι άλλο χρειαστεί θα έχει την αμέριστη συμπαράστασή μας. Τον στηρίζουμε διότι ο αθλητισμός είναι ένας από τους τέσσερις πυλώνες στους οποίους έγκειται  η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη της REMEDICA. Στεκόμαστε αρωγοί τόσο σε αθλητές όσο και σε ομάδες».

Μελετάει προτάσεις

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο Τζιωρτζής είπε πως «έχουμε αρκετές προτάσεις για του χρόνου και θα δούμε με ποια ομάδα και σε ποια κατηγορία θα αγωνιστώ. Πάντως η διαφορά στους χρόνους δεν είναι μεγάλη μεταξύ PRO και EURO NASCAR 2, μόλις τρία δέκατα». Σχετικά με τις δύο στιγμές που του έμειναν πιο έντονα στο μυαλό φέτος, είπε: «πρώτα είναι το πρώτο βάθρο στους τελικούς, όπου οι άνθρωποι της ομάδας πανηγύριζαν έξαλλα, καθώς ήταν το πρώτο βάθρο της Alex Caffi Motorsports μετά από δύο χρόνια. Η άλλη στιγμή ήταν ο πρώτος μου φετινός αγώνας, καθώς η μετάβαση από τα μονοθέσια τύπου formula στα αυτοκίνητα ήταν απαιτητική και χρειάστηκε σκληρή δουλειά για να προσαρμοστώ.  

Μετά από χρόνια στα καρτ, στη Formula 4 και στη Formula 3, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής έκανε το 2020 το μεγάλο βήμα, μεταπηδώντας στα αυτοκίνητα πίστας και στη πιο δημοφιλή τους μορφή παγκοσμίως, τα NASCAR. Αγωνίστηκε με μια πισωκίνητη Ford Mustang και το Νο1 στις πόρτες, έχοντας την αμέριστη συμπαράσταση της REMEDICA. Τα πήγε περίφημα και στους δέκα αγώνες του πρωταθλήματος και πλέον βλέπει μεγάλες προοπτικές να ανοίγονται μπροστά του. Πέρα από τη REMEDICA τον Τζιωρτζή στήριξαν το 2020 η Holiday Tours, η Televantos Used Trucks, η Alpinestars Cyprus, το Πανεπιστήμιο Frederick, η Daytona Raceway και το Sana Hiltonia.  

03 May, 2025 Ώρα 08:25

Θεαματικός αγώνας στην Ανάβαση Ανώγυρας με νικητή τον Λούκα Χριστοφόρου!

Thumbnail

Ολοκληρώθηκε και ο δεύτερος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων by Psaltis Autoparts – ENEOS Lubricants, το Anogyra Hillclimb με νικητή και πάλι τον Λούκα Χριστοφόρου.

Close

 

 

Ο αγώνας που διοργανώθηκε από την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και την Επιτροπή Πίστας και ασφάλτινων αγώνων είχε 26 συμμετοχές δείχνοντας πως οι οδηγοί και φίλοι του αθλήματος είναι πολλοί και πως η προσπάθεια για την αναβάθμιση των αγώνων συνεχίζεται.

 

Close

 

Στο αγωνιστικό κομμάτι, πρώτος γενικής ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου ο οποίος εν αναμονή του νέου του αυτοκινήτου που ετοιμάζει για τον επόμενο αγώνα του Ιουλίου, έτρεξε με το cross car του Semong Bravo γράφοντας χρόνο (άθροισμα των δύο περασμάτων) 3:10.35.

Δεύτερος και δείχνοντας πως οι ικανότητες του είναι πολλές, ο Χρίστος Παναγιώτου (Πικκής) με το Lancer EVO III του έκανε χρόνο 3:13.22 δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης και αν δεν έκανε ένα λάθος στην πρώτη διαδρομή, μπορεί να φλερτάριζε και την πρώτη θέση…

 

 

Τρίτος γενικής ήταν ο πατέρας, Αντρέας Χριστοφόρου με το άλλο Semong Bravo Cross Car ο οποίος με χρόνο 3:15.92 και μια… μικρή τούμπα στην δοκιμαστική απέδειξε ότι η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο!

 

 

Τέταρτος γενικής και πρώτoς στην κατηγορία RCE1 και RCE 2wd ήταν ο πάντα μαχητικός Αβράμης Αβραάμ ο οποίος σε αυτή την διαδρομή δεν μπόρεσε να χτυπήσει χρόνους overall, όμως οδήγησε το Nissan Pulsar GTi του δυνατά γράφοντας χρόνο 3:27.03.

 

 

Πέμπτος γενικής και δεύτερος στην κατηγορία RCE1 κάνοντας ντεμπούτο στις αναβάσεις ήταν ο «τόπακας» Θεόδωρος Αντωνίου, γνωστός από το πρωτάθλημα Time Attack, ο οποίος έχοντας ίσως το δυνατότερο Honda στον αγώνα έγραψε χρόνο 3.29.28! Ελπίζουμε να τον έχουμε μαζί μας και στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

 

 

Έκτος γενικής παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το τιμόνι του, ήταν ο Φώτος Φωτιάδης με το Lancer Evo III του ο οποίος ήταν και πρώτος στην RCE2. Ο Φώτος σταθεροποιήθηκε στις πρώτες θέσεις γενικής και οι χρόνοι του ήταν καις τα Ανώγυρα πάρα πολύ καλοί. Τελικός χρόνος: 3:29.81.

Έβδομος γενικής και δεύτερος στην RCE2 ήταν ο Λέανδρος Μιχαήλ, με το Νissan Pulsar GTi – R, ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, γράφοντας χρόνο 3:32.67.

Όγδοος γενικής, πρώτος στην RCS2 και πρώτος στην RCS 2wd με το «αυτοκίνητο κατατεθέν» πλέον στις αναβάσεις ήταν ο Χρίστος Πολυκάρπου με χρόνο 3:35.13, ο οποίος αφού είδε πως η διαδρομή δεν προσφερόταν για χρόνους και βεβαιώνοντας την πρωτιά του στην κατηγορία S,  το απόλαυσε δίνοντας θέαμα στους θεατές.

Πολλές φωτογραφίες από τον Γιώργο Παπαγεωργίου τον οποίο ευχαριστούμε πολύ στο πιο κάτω album

Close

 

 

Ένατος γενικής και τρίτος στην RCE1 ήταν ο πολύ μαχητικός Γιάννος Καδής με το Honda EG SiR του που έγραψε χρόνο 3:36.34 δείχνοντας πως πλησιάζει τους χρόνους της κατηγορίας Ε1.

Την δεκάδα έκλεισε ο Στέλιος Κυθρεώτης ο οποίος παρά τον ανταγωνισμό που είχε να αντιμετωπίσει στην ανανεωμένη κατηγορία του, ήταν με το Honda Type R EK9 πρώτος στην RCS1 με χρόνο 3:39.12 αλλά και δεύτερος στην κατηγορία RCS 2wd πίσω από τον Πολυκάρπου.

Αν υπήρχε βραβείο «καλύτερου θορύβου», θα πήγαινε σίγουρα στο Hondάκι του Κυθρεώτη μιας και οι στροφές είναι πάντα στο όριο!

 

 

Δεύτερος στην κατηγορία RCS1 και τρίτος στην RCS 2wd ήταν ο Μάριος Κωνσταντινίδης ο οποίος οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνα το νέο του απόκτημα, ένα πολύ δυνατό Honda Civic (πρώην των αδελφών Σπύρου). Ο χρόνος του Κωνσταντινίδη ήταν 3:41.74, πλησιάζοντας αρκετά τον μόνιμο αντίπαλο του στην κατηγορία, Στέλιο Κυθρεώτη.

Πολύ ανεβασμένος ήταν ο Μάριος Σεβαστίδης ο οποίος ακολούθησε με χρόνο 3:47.71 με το εντυπωσιακό αλλά αδικημένο στην κατηγορία του αφού τρέχει με τα τετρακίνητα τέρατα λόγω turbo, Mini Cooper S R53. Ο χρόνος του ήταν 3:47.71.

Τρίτος στην RCS1 ήταν ο παλιός, Νεκτάριος Γεωργίου που λόγω αποχής, έμεινε κάπως πίσω σε χρόνους, όντας όμως πάντα εντυπωσιακός με το θηρίο του το Honda EP3 Type R.

Ακολούθησε ο Μάριος Χριστοδούλου με το Honda Integra DC2 Type R και χρόνο 3:50.31 ο οποίος με νέα σεταρίσματα στον κινητήρα ήθελε να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο του.

Επιστροφή στους αγώνες είχαμε και από τον Γιώργο Λυσάνδρου με το δυνατό του Seat Ibiza GTi ο οποίος με συνοδηγό τον Παύλο Λυσάνδρου είχε χρόνο 3:51.89.

Ο Ευτύχιος Τρύφωνος με το Mitsubishi Evo VIII και συνοδηγό τον Άλεξ Αλεξάνδρου έδωσε το παρόν του γράφοντας χρόνο 3:56.14, ενώ τον ακολούθησε ο αδελφός του Ηλίας Τρύφωνος με συνοδηγό τον Φίλιππο Φιλιππίδη και το Toyota Yaris RS με χρόνο 4:09.72, ο οποίος ήταν και πρώτος στην κατηγορία RCS3.

Δεύτερος στην RCS3 ήταν ο μαχητικός Σκεύος Γερολέμου με την μόνιμη συνοδηγό του Μαίρη Γερολέμου και το γνωστό Suzuki Swift GTi και χρόνο 4:09.99, μόλις μερικά χιλιοστά πίσω από τους Ηλία Τρύφωνος και Φίλιππο Φιλιππίδη!

Ακολούθησε ο πρόεδρος του Time Attack Club Χάρης Περίκκος, η ψυχή των αγώνων, ο οποίος είχε μια αστοχία στο πρώτο πέρασμα με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στην συνολική προσπάθεια του γράφοντας χρόνοι 4:33.71.

Τέλος ο Νικόλας Χαραλάμπους ήταν τρίτος στην RCS3 με χρόνο  4:40.53 με το vintage Lada Samara του.

Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία ανταλλακτικών Psaltis και τα λιπαντικά ENEOS.

Υποστηρικτές, είναι η Satworks, το Boyz Stuff Show, η Red Bull, η Trust Racing, η SHELL, το School of Automotive engineering και βέβαια η STS Events, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις αυτοκινήτου στην Κύπρο.

Χορηγοί επικοινωνίας το car.com.cy το μεγαλύτερο site αυτοκινήτου στην Κύπρο και το onlyracing cy.

Τον αγώνα διοργάνωσε η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου μέσω της Επιτροπής Aσφάλτινων Aγώνων και Πίστας. Συγχαρητήρια αξίζουν στους πρωτεργάτες των αγώνων ανάβασης Χάρη Περίκκο και στην ομάδα του (Μάριος, Eddie, Αργύρης κλπ), στον Ανδρόνικο Κοζάκο που στήνει την ομάδα των marshals και είναι ο Αλυτάρχης του αγώνα.

Ευχαριστίες αξίζουν επίσης σε όλους όσους λιγότερο ή περισσότερο έχουν προσφέρει στο χώρο, όπως ο πρωταθλητής Χρίστος Πολυκάρπου, αλλά και τους φίλους οδηγούς που στηρίζουν την επιτροπή αγώνων και προτείνουν λύσεις στην Ομοσπονδία για την όσο καλύτερη διοργάνωση των αγώνων.

Ευχαριστίες και στον Στέλιο Κυθρεώτη, χρόνια promoter των αγώνων ανάβασης ο οποίος στηρίζει την θεσμό οικονομικά αλλά και όντας αθλητής των αναβάσεων, αλλά και βέβαια στους αφανείς ήρωες όπως τα στελέχη της Ομοσπονδίας που στηρίζουν τον θεσμό και κυρίως στον αντιπρόεδρο Κώστα Γεωργίου που πήρε το πρωτάθλημα σαν προσωπικό στοίχημα και κατάφερε με την καθοδήγηση του να ολοκληρώνονται οι αγώνες με την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία.

Λάθη γίνονται, αλλά έχει σημασία να βελτιωνόμαστε και οι συμμετοχές να αυξάνονται.

Οι προετοιμασίες για τον επόμενο, 3ο αγώνα έχουν ξεκινήσει!