Γενικά

27 Nov, 2019 Ώρα 12:16

Time Attack Championship by EKO: Με επιτυχία κλείνει το φετινό πρωτάθλημα!

Thumbnail

Με απόλυτη επιτυχία έκλεισε το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Time Attack by EKO με τον τελευταίο αγώνα ο οποίος έγινε την Κυριακή 24 Νοεμβρίου στην Achna Speedway.

Close

 

 

35 συνολικά οδηγοί μας πρόσφεραν φοβερά περάσματα με τους πλείστους να καταγράφουν και προσωπικά ρεκόρ μιας και οι καιρικές συνθήκες ήταν πραγματικά ιδανικές. 

 

Close

 

 

Ας δούμε λοιπόν τα αποτελέσματα της ημέρας:

Ξεκινώντας από την M1 ο Αντρέας Καμπέρης (Honda Integra) πήρε τη νίκη στην κατηγορία με τον Στέλιο Κυριακίδη (Honda Civic) να ακολουθεί στην δεύτερη και τον Κωνσταντίνο Κουρρή (Honda S2000) στην τρίτη θέση. Σημαντικό να πούμε ότι μεταξύ τους είχαν διαφορά μερικών εκατοστών του δευτερολέπτου!

 

 

 

 

 

 

Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς (Lan EVO) ανέβασε τον πήχη ψηλά με αποτέλεσμα να υπερισχύσει του Κωνσταντίνου Κάκα (VW Golf) και του Κυριάκου Κουδούνια (Renault Clio)!

 

 

 

 

 

 

Την S2 κέρδισε ο Παύλος Γιάλλουρος (Honda Civic) χωρίς ανταγωνισμό!

 

 

Στην S3 H Μαρία Χατζηγεωργίου (Honda Integra) πήρε την πρώτη θέση με τον 14χρονο Theo Παστού (Audi TT) να ακολουθεί στην δεύτερη. 

 

 

 

 

Στην S4 O Dimitri Kizryakov (Subaru Impreza) επικράτησε στην πρώτη θέση με τον Χρίστο Πολυκάρπου (BMW E46) να ακολουθεί στην δεύτερη.

 

 

 

 

Στην RC E1 ο Αβράμης Αβραάμ (Nissan Pulsar) πήρε την πρώτη θέση με τον Άθω Μιχαηλά (Honda Civic) στην δεύτερη και τον Γιάννο Φούρναρη (Ford Escort) στη τρίτη. 

 

 

 

 

 

 

Στην RC E2 Ο Γιάννης Καπετάνιος(Lan EVO) έγραψε και τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας. Ακολούθησε ο Χριστόφορος Χριστοφή(Lan EVO) στη δεύτερη θέση και ο Παναγιώτης Μαυρουδής(Lan EVO) στην τρίτη.

 

 

 

 

 

 

Ο Andy Παπαγεωργίου (Honda S2000) καταγράφοντας τον καλύτερο χρόνο της ημέρας κέρδισε την RC Open με τον Λούκα Χριστοφόρου (Honda Civic) να ακολουθεί στη δεύτερη. Στη τρίτη θέση βρίσκουμε τον Γιώργο Σκουρή (Honda Civic).

 

 

 

 

 

 

Στην RC S1 Ο Μηνάς Μηνά(Mazda MX5) πήρε την πρώτη θέση. Ακολούθησε ο Στέλιος Κυθρεώτης (Honda Civic) στη δεύτερη και ο Θεόδωρος Κουκκουλής (Honda Civic) στην τρίτη.

 

 

 

 

 

 

Κλείνουμε με την RC S2 όπου ο Χρίστος Πικκής (Lan EVO) έριξε αρκετά τους χρόνους του και πέτυχε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Φραντζέσκος Κέκκουρης (Subaru Impreza).

 

 

 

 

Αναμένουμε τώρα λοιπόν την επίσημη ανακοίνωση από το Time Attack Club για τις τελικές βαθμολογίες του πρωταθλήματος. 

 

Η Achna Speedway και η STS Events έδωσε ζωή το 2019 στο θεσμό του Time Attack και οι οδηγοί που εμπλέκονται φαίνεται να ανεβάζουν επίπεδο σε κάθε αγώνα που περνά. Ευχόμαστε σε όλους λοιπόν καλή ξεκούραση μέχρι την επόμενη χρονιά όπως επίσης και καλή προετοιμασία. Όλα δείχνουν ότι το 2020 θα έχουμε αυξημένες και δυνατές συμμετοχές.

 

 

Close

Bασικός χορηγός του Παγκύπριου Πρωταθλήματος Time Attack είναι η EKO με την EKO Racing 100.

Χορηγοί του αγώνα είναι επίσης η εταιρεία Ψάλτης Ανταλλακτικά και το Toolwarehouse.

Υποστηριxτές είναι επίσης το Intercollege Autoworks, το αγαπημένο μας Boyz Stuff Show 2019 όπως και το Only Racing Cy The Petrolheads Place.

Χορηγός επικοινωνίας είναι το  Car.com.cy , η μεγαλύτερη ιστοσελίδα αυτοκινήτου της Κύπρου και ο Όμιλος στον οποίο ανήκει, η  Digital Tree

Promoter του πρωταθλήματος και βασικός υποστηριχτής του θεσμού είναι βέβαια η STS Events.

 

Ευχαριστούμε επίσης τους Motor Addict για τις υπέροχες φωτογραφίες! Στη σελίδα τους στο facebook μπορείτε να βρείτε φωτογραφίες από όλες τις συμμετοχές του αγώνα!

03 May, 2025 Ώρα 08:25

Θεαματικός αγώνας στην Ανάβαση Ανώγυρας με νικητή τον Λούκα Χριστοφόρου!

Thumbnail

Ολοκληρώθηκε και ο δεύτερος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων by Psaltis Autoparts – ENEOS Lubricants, το Anogyra Hillclimb με νικητή και πάλι τον Λούκα Χριστοφόρου.

Close

 

 

Ο αγώνας που διοργανώθηκε από την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και την Επιτροπή Πίστας και ασφάλτινων αγώνων είχε 26 συμμετοχές δείχνοντας πως οι οδηγοί και φίλοι του αθλήματος είναι πολλοί και πως η προσπάθεια για την αναβάθμιση των αγώνων συνεχίζεται.

 

Close

 

Στο αγωνιστικό κομμάτι, πρώτος γενικής ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου ο οποίος εν αναμονή του νέου του αυτοκινήτου που ετοιμάζει για τον επόμενο αγώνα του Ιουλίου, έτρεξε με το cross car του Semong Bravo γράφοντας χρόνο (άθροισμα των δύο περασμάτων) 3:10.35.

Δεύτερος και δείχνοντας πως οι ικανότητες του είναι πολλές, ο Χρίστος Παναγιώτου (Πικκής) με το Lancer EVO III του έκανε χρόνο 3:13.22 δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης και αν δεν έκανε ένα λάθος στην πρώτη διαδρομή, μπορεί να φλερτάριζε και την πρώτη θέση…

 

 

Τρίτος γενικής ήταν ο πατέρας, Αντρέας Χριστοφόρου με το άλλο Semong Bravo Cross Car ο οποίος με χρόνο 3:15.92 και μια… μικρή τούμπα στην δοκιμαστική απέδειξε ότι η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο!

 

 

Τέταρτος γενικής και πρώτoς στην κατηγορία RCE1 και RCE 2wd ήταν ο πάντα μαχητικός Αβράμης Αβραάμ ο οποίος σε αυτή την διαδρομή δεν μπόρεσε να χτυπήσει χρόνους overall, όμως οδήγησε το Nissan Pulsar GTi του δυνατά γράφοντας χρόνο 3:27.03.

 

 

Πέμπτος γενικής και δεύτερος στην κατηγορία RCE1 κάνοντας ντεμπούτο στις αναβάσεις ήταν ο «τόπακας» Θεόδωρος Αντωνίου, γνωστός από το πρωτάθλημα Time Attack, ο οποίος έχοντας ίσως το δυνατότερο Honda στον αγώνα έγραψε χρόνο 3.29.28! Ελπίζουμε να τον έχουμε μαζί μας και στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

 

 

Έκτος γενικής παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το τιμόνι του, ήταν ο Φώτος Φωτιάδης με το Lancer Evo III του ο οποίος ήταν και πρώτος στην RCE2. Ο Φώτος σταθεροποιήθηκε στις πρώτες θέσεις γενικής και οι χρόνοι του ήταν καις τα Ανώγυρα πάρα πολύ καλοί. Τελικός χρόνος: 3:29.81.

Έβδομος γενικής και δεύτερος στην RCE2 ήταν ο Λέανδρος Μιχαήλ, με το Νissan Pulsar GTi – R, ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, γράφοντας χρόνο 3:32.67.

Όγδοος γενικής, πρώτος στην RCS2 και πρώτος στην RCS 2wd με το «αυτοκίνητο κατατεθέν» πλέον στις αναβάσεις ήταν ο Χρίστος Πολυκάρπου με χρόνο 3:35.13, ο οποίος αφού είδε πως η διαδρομή δεν προσφερόταν για χρόνους και βεβαιώνοντας την πρωτιά του στην κατηγορία S,  το απόλαυσε δίνοντας θέαμα στους θεατές.

Πολλές φωτογραφίες από τον Γιώργο Παπαγεωργίου τον οποίο ευχαριστούμε πολύ στο πιο κάτω album

Close

 

 

Ένατος γενικής και τρίτος στην RCE1 ήταν ο πολύ μαχητικός Γιάννος Καδής με το Honda EG SiR του που έγραψε χρόνο 3:36.34 δείχνοντας πως πλησιάζει τους χρόνους της κατηγορίας Ε1.

Την δεκάδα έκλεισε ο Στέλιος Κυθρεώτης ο οποίος παρά τον ανταγωνισμό που είχε να αντιμετωπίσει στην ανανεωμένη κατηγορία του, ήταν με το Honda Type R EK9 πρώτος στην RCS1 με χρόνο 3:39.12 αλλά και δεύτερος στην κατηγορία RCS 2wd πίσω από τον Πολυκάρπου.

Αν υπήρχε βραβείο «καλύτερου θορύβου», θα πήγαινε σίγουρα στο Hondάκι του Κυθρεώτη μιας και οι στροφές είναι πάντα στο όριο!

 

 

Δεύτερος στην κατηγορία RCS1 και τρίτος στην RCS 2wd ήταν ο Μάριος Κωνσταντινίδης ο οποίος οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνα το νέο του απόκτημα, ένα πολύ δυνατό Honda Civic (πρώην των αδελφών Σπύρου). Ο χρόνος του Κωνσταντινίδη ήταν 3:41.74, πλησιάζοντας αρκετά τον μόνιμο αντίπαλο του στην κατηγορία, Στέλιο Κυθρεώτη.

Πολύ ανεβασμένος ήταν ο Μάριος Σεβαστίδης ο οποίος ακολούθησε με χρόνο 3:47.71 με το εντυπωσιακό αλλά αδικημένο στην κατηγορία του αφού τρέχει με τα τετρακίνητα τέρατα λόγω turbo, Mini Cooper S R53. Ο χρόνος του ήταν 3:47.71.

Τρίτος στην RCS1 ήταν ο παλιός, Νεκτάριος Γεωργίου που λόγω αποχής, έμεινε κάπως πίσω σε χρόνους, όντας όμως πάντα εντυπωσιακός με το θηρίο του το Honda EP3 Type R.

Ακολούθησε ο Μάριος Χριστοδούλου με το Honda Integra DC2 Type R και χρόνο 3:50.31 ο οποίος με νέα σεταρίσματα στον κινητήρα ήθελε να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο του.

Επιστροφή στους αγώνες είχαμε και από τον Γιώργο Λυσάνδρου με το δυνατό του Seat Ibiza GTi ο οποίος με συνοδηγό τον Παύλο Λυσάνδρου είχε χρόνο 3:51.89.

Ο Ευτύχιος Τρύφωνος με το Mitsubishi Evo VIII και συνοδηγό τον Άλεξ Αλεξάνδρου έδωσε το παρόν του γράφοντας χρόνο 3:56.14, ενώ τον ακολούθησε ο αδελφός του Ηλίας Τρύφωνος με συνοδηγό τον Φίλιππο Φιλιππίδη και το Toyota Yaris RS με χρόνο 4:09.72, ο οποίος ήταν και πρώτος στην κατηγορία RCS3.

Δεύτερος στην RCS3 ήταν ο μαχητικός Σκεύος Γερολέμου με την μόνιμη συνοδηγό του Μαίρη Γερολέμου και το γνωστό Suzuki Swift GTi και χρόνο 4:09.99, μόλις μερικά χιλιοστά πίσω από τους Ηλία Τρύφωνος και Φίλιππο Φιλιππίδη!

Ακολούθησε ο πρόεδρος του Time Attack Club Χάρης Περίκκος, η ψυχή των αγώνων, ο οποίος είχε μια αστοχία στο πρώτο πέρασμα με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στην συνολική προσπάθεια του γράφοντας χρόνοι 4:33.71.

Τέλος ο Νικόλας Χαραλάμπους ήταν τρίτος στην RCS3 με χρόνο  4:40.53 με το vintage Lada Samara του.

Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία ανταλλακτικών Psaltis και τα λιπαντικά ENEOS.

Υποστηρικτές, είναι η Satworks, το Boyz Stuff Show, η Red Bull, η Trust Racing, η SHELL, το School of Automotive engineering και βέβαια η STS Events, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις αυτοκινήτου στην Κύπρο.

Χορηγοί επικοινωνίας το car.com.cy το μεγαλύτερο site αυτοκινήτου στην Κύπρο και το onlyracing cy.

Τον αγώνα διοργάνωσε η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου μέσω της Επιτροπής Aσφάλτινων Aγώνων και Πίστας. Συγχαρητήρια αξίζουν στους πρωτεργάτες των αγώνων ανάβασης Χάρη Περίκκο και στην ομάδα του (Μάριος, Eddie, Αργύρης κλπ), στον Ανδρόνικο Κοζάκο που στήνει την ομάδα των marshals και είναι ο Αλυτάρχης του αγώνα.

Ευχαριστίες αξίζουν επίσης σε όλους όσους λιγότερο ή περισσότερο έχουν προσφέρει στο χώρο, όπως ο πρωταθλητής Χρίστος Πολυκάρπου, αλλά και τους φίλους οδηγούς που στηρίζουν την επιτροπή αγώνων και προτείνουν λύσεις στην Ομοσπονδία για την όσο καλύτερη διοργάνωση των αγώνων.

Ευχαριστίες και στον Στέλιο Κυθρεώτη, χρόνια promoter των αγώνων ανάβασης ο οποίος στηρίζει την θεσμό οικονομικά αλλά και όντας αθλητής των αναβάσεων, αλλά και βέβαια στους αφανείς ήρωες όπως τα στελέχη της Ομοσπονδίας που στηρίζουν τον θεσμό και κυρίως στον αντιπρόεδρο Κώστα Γεωργίου που πήρε το πρωτάθλημα σαν προσωπικό στοίχημα και κατάφερε με την καθοδήγηση του να ολοκληρώνονται οι αγώνες με την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία.

Λάθη γίνονται, αλλά έχει σημασία να βελτιωνόμαστε και οι συμμετοχές να αυξάνονται.

Οι προετοιμασίες για τον επόμενο, 3ο αγώνα έχουν ξεκινήσει!