Ο αναβάτης της Ducati, Francesco Bagnaia, ήταν ο νικητής ενός αρκετά έντονου αγώνα στη Μεγάλης Βρετανία, με τον Maverick Vinales να αναζωπυρώνει την μάχη του τίτλου. Την ίδια στιγμή που οι Fabio Quartararo και ο τραυματίας Aleix Espargaro ίσα που μπόρεσαν να κρατηθούν μέσα στην πρώτη δεκάδα. O πρωταθλητής Quartararo χρειάστηκε να εκτίσει και μια ποινή μεγάλου γύρου μετά από την σύγκρουση του με τον με τον Espargaro στο Assen, ενώ δημιουργήθηκε και πρόβλημα μετά από τη σύγκρουση του στα δοκιμαστικά.

Ο Poleman Zarco έστριψε πρώτος μετά την εκκίνηση με τον Fabio Quartararo να στρίβει δεύτερος μετά από μάχη με τον Vinales. Ο Γάλλος πρωταθλητής Quartararo προσπάθησε στην συνέχεια να αρπάξει τον Zarco στον δεύτερο γύρο χωρίς επιτυχία, ενώ έχασε την θέση του αφού έπρεπε να περάσει από τον μεγάλο γύρο για την ποινή του. Όταν επέστρεψε στην πίστα ήταν πέμπτος, έχοντας μπροστά του τους Bagnaia, Alex Rins και Miller.

Μπροστά ο Zarco – που αποφάσισε αργά να αλλάξει από μαλακό εμπρός ελαστικό σε μεσαίο – έχασε την μοτοσυκλέτα του, χαρίζοντας την πρωτοπορία προσωρινά στον Miller, ο οποίος δέχτηκε αμέσως επίθεση από τον Rins με την Suzuki του, περνώντας στην πρωτοπορία. Σιγά-σιγά ο Bagnaia κέρδισε έδαφος και πέρασε τον Miller για την δεύτερη θέση, μειώνοντας αμέσως την απόσταση από τον πρωτοπόρο Rins. Τον προσπέρασε στον γύρο 12, ενώ έχασε και την δεύτερη θέση στον 17ο γύρο από τον Vinales. Η μάχη των Vinales και Bagnaia ξεκίνησε για τα καλά στον προτελευταίο γύρο, με τον αναβάτη της Aprilia να δοκιμάζει από την εσωτερική στην στροφή Village αλλά να μην μπορεί να περάσει τον Bagnaia. Το επόμενο επεισόδιο εξελίχτηκε στην ευθεία Wellington όπου και πάλι δοκίμασε ανεπιτυχώς ο Vinales να περάσει τον Bagnaia.

Ένα δεύτερο λάθος στην Stowe, αφαίρεσε όλες τις ελπίδες για νίκη του Vinales, αφήνοντας μπροστά τον Bagnaia να κερδίζει με απόσταση 0.426. Τρίτος, πίσω από τον Vinales, ήταν ο Miller με τον αναβάτη της Gresini, Enea Bastianini να τερματίζει τέταρτος μπροστά από τον Jorge Martin. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Miguel Oliveira, Rins, Quartararo, Espargaro και δέκατος ο Marco Bezzechi.
Η επόμενη συνάντηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος του MotoGP θα πραγματοποιηθεί στο Red Bull Ring της Αυστρίας, στις 21 Αυγούστου.

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!
Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.
Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.
Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Ανδρέας Ιακώβου
Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!
Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

Μωυσής Ατζάμη
Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.
Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

Iehab Hallab
Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.
Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

Ηρακλής Πελεντρίδης
Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.
Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!
Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship
Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).
- Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
- Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
- Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).




