Με ανατροπές και άφθονο θέαμα ολοκληρώθηκε το Grand Prix της Ολλανδίας στην πίστα του Assen. Η νίκη πήγε στον κάτοχο της pole position Pecco Bagnaia ο οποίος οδήγησε γρήγορα και αλάνθαστα από την πρώτη μέχρι την τελευταία στροφή. Ο Ιταλός της Ducati είχε σωστή στρατηγική καθώς προσπάθησε στους πρώτους 2 γύρους να φτιάξει διαφορά από τους αντιπάλους του ανεβάζοντας τον ρυθμό.
Μόλις είδε ότι είχε σταθεροποιήσει τη διαφορά του από το δεύτερο φύλαξε τα ελαστικά του σε καλή κατάσταση και στο τέλος πανηγύρισε μια πολύ σημαντική νίκη, τη δεύτερη για το 2022. Μια τεράστια έκπληξη είχαμε στη δεύτερη θέση καθώς ο νεοφερμένος Marco Bezzechi έφερε την Ducati της Mooney VR46 στο βάθρο. Ο μαθητής του Valentino Rossi ήταν σταθερός, γρήγορος και χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο στην καριέρα του στο MotoGP.

Καταστροφή για τον πρωταθλητή
Το ξεκίνημα του αγώνα ήταν καταστροφικό για τον Fabio Quartararo με την Yamaha. Στον 4ο γύρο του αγώνα ο Γάλλος της Yamaha προσπάθησε από την 3η θέση να περάσει στη 2η θέση τον Aleix Espargaro βλέποντας τον Bagnaia να απομακρύνεται στην κορυφή. Στην 5η στροφή προσπάθησε να περάσει, αλλά έπεσε, παρασύροντας στην αμμοπαγίδα τον Espargaro με την Aprilia. Ο Γάλλος προσπάθησε να συνεχίσει, ωστόσο είχε ζημιές στη μοτοσικλέτα του με αποτέλεσμα να σημειώσει και δεύτερη πτώση η οποία έβαλε οριστικό τέλος στον αγώνα του.

Aprilia στα καλύτερά της
Στην 3η θέση της κατάταξης τερμάτισε ο εντυπωσιακός Maverick Vinales με την εργοστασιακή Aprilia, που είναι το πρώτο του με την ιταλική ομάδα. Τον αγώνα της ζωής του έκανε ο Aleix Espargaro ο οποίος μετά την σύγκρουση με τον Quartararο έμεινε στην 15η θέση. Ο ρυθμός του παρόλα αυτά ήταν ασύγκριτος και με πείσμα κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 4η θέση περνώντας όποιον βρήκε στο δρόμο του. Μάλιστα στην τελευταία στροφή της πίστας πέρασε δύο αναβάτες μαζί για να πάρει την 4η θέση. Ο Espargaro μείωσε τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Quartararo στους 21 βαθμούς.
Την εξάδα έκλεισαν οι Brad Binder (KTM) και Jack Miller (Ducati), ενώ στη δεκάδα τερμάτισαν επίσης οι Martin, Mir, Oliveira και Rins. Το πρωτάθλημα MotoGP έχει μια μεγάλη διακοπή και επιστρέφει στις 7 Αυγούστου με το Grand Prix της Μ. Βρετανίας στο Silverstone.
Πηγή: Zougla.gr

BMU ECRR: Ο Ανδρέας Ιακώβου εκπροσωπεί την Κύπρο στην Ουγγαρία!
Ο ταλαντούχος Κύπριος αναβάτης Ανδρέας Ιακώβου ετοιμάζεται να γράψει τη δική του ιστορία, καθώς στις 14 και 15 Ιουνίου 2025 θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στο εξωτερικό, συμμετέχοντας στον διεθνή αγώνα ταχύτητας του BMU Europe RR Championship στο Pannonia Ring στην Ουγγαρία.

Μετά από εντυπωσιακές εμφανίσεις στα πρωταθλήματα Ελλάδας και Κύπρου, ο Ανδρέας κάνει το μεγάλο άλμα στο διεθνές προσκήνιο, αγωνιζόμενος σε μία από τις πιο απαιτητικές πίστες της Κεντρικής Ευρώπης. Στόχος του είναι να αποδείξει πως το κυπριακό πάθος για τις μοτοσυκλέτες δεν γνωρίζει σύνορα.

Η Κύπρος θα έχει δυναμική και υπερήφανη παρουσία στον αγώνα του εξωτερικού, με έναν αθλητή που μάχεται καθημερινά για να ξεπερνά όρια και να φτάσει στην κορυφή. Ο Ανδρέας Ιακώβου δεν πάει απλώς για συμμετοχή – πάει για διάκριση, πάει για την ιστορία.

Μέσω του άρθρου μας ο Ανδρέας θέλει να πεί ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους υποστηρικτές και χορηγούς που στέκονται δίπλα του σε αυτή την απαιτητική αλλά όμορφη διαδρομή: FX Career.eu, LEFIMOL, Machallekides Gym, Most Hated Kids, Car Tattoo, Liassides Physio, SP Moto Sport, Seamoss.cy και STS Events. Χωρίς τη δική τους πολύτιμη στήριξη, το ταξίδι αυτό δεν θα ήταν εφικτό. Είναι όλοι μέρος αυτής της προσπάθειας – μέρος της ιστορίας που γράφεται!
Και εμείς με τη σειρά μας του ευχόμαστε τα καλύτερα!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship
Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Β. Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία‑Ερζεγοβίνη)
- Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες
- Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και ειδικά «Moto‑Classic») σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe
- Προσφέρει πλατφόρμα για ερασιτεχνικούς/ημιεπαγγελματικούς αναβάτες στα Βαλκάνια να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
- Σχεδιάζεται σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe και λειτουργεί παράλληλα με τοπικά πρωταθλήματα (π.χ. Ελληνικό).
