Rally

15 Oct, 2020 Ώρα 11:08

Cyprus Rally Super Special Stage – Που θα βρείτε εισιτήρια

Thumbnail

Μέσα στα πλαίσια των πρωτοκόλλων του Υπουργείου Υγείας η Achna Speedway θα υποδεχθεί την τελευταία ειδική του Cyprus Rally, την ασφάλτινη Super special stage. Εκεί στην πίστα θα γίνει και ο επίσημος τερματισμός και η απονομή του διεθνούς αγώνα.

Close

 

 

Η Psaltis - ENEOS Super Special Stage θα ξεκινήσει λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, ωστόσο η STS Events σε συνεργασία με την Κυπριακή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας και τα σωματεία Time Attack και Drift, φρόντισε ώστε το θέαμα να ξεκινήσει από τις 8.30 το πρωί με τον αγώνα Super Street Μοτοσικλετών, να ακολουθήσει με περάσματα από αυτοκίνητα Time Attack και kart και αμέσως μετά την ειδική του Ράλι με επίδειξη drift, μέχρι την ώρα της απονομής.

 

Close

 

Μια πλούσια μέρα την οποία οι θεατές μπορούν να παρακολουθήσουν τηρώντας τα αυστηρά μέτρα που επιβάλλουν τα ισχύοντα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας.

 

 

Μπορείτε να προμηθευτείτε τα εισιτήρια σας τα οποία ισχύουν από το πρωί μέχρι το απόγευμα, με τους εξής τρόπους:

Soldout tickets

- Σε όλα τα καταστήματα Stephanis

Trust Racing - Αγίου Αντρέου 59 Παλλουριώτισσα τηλ 99675910

Λόγω του περιορισμένου αριθμού βάσει χωρητικότητας και διαταγμάτων, παρακαλούνται οι θεατές να προμηθευτούν τα εισιτήρια τους πριν την Κυριακή. Σε αντίθετη περίπτωση, υπάρχει η πιθανότητα να μην επιτραπεί η είσοδος σε άτομα πέραν του επιτρεπόμενου αριθμού.

Μια μέρα γεμάτη θέαμα για τους τυχερούς που βάσει διαταγμάτων θα βρεθούν στις κερκίδες της πίστας.

Close

Χορηγός της Eneos Super Special Stage είναι η εταιρεία ανταλλακτικών Ψάλτης και τα λιπαντικά ENEOS και υποστηρικτές η εταιρεία Toolwarehouse και η STS Events.

Χρυσός Χορηγός του Cyprus Rally είναι η CABLENET

 

 

Χορηγός του αγώνα ταχύτητας Road Race μοτοσικλετών είναι η JL Motorace και υποστηρικτές η εταιρεία Toolwarehouse και η STS Events.

 

19 May, 2025 Ώρα 11:34

WRC Vodafone Rally de Portugal 2025: Νικητές οι Γάλλοι Ogier- Landais με Toyota GR YARIS Rally 1

Thumbnail

Ο  42χρονος Sebastien Ogier, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC κέρδισε για 7η φορά τον αγώνα στην Πορτογαλία. Θα πρέπει όμως να παραδεχθούμε ότι ο πιο γρήγορος και πιο μαχητικός οδηγός σε αυτόν τον αγώνα ήταν ο «άχρωμος» και πάντα αγέλαστος Εσθονός οδηγός του HYUNDAI i20 N Rally 1, Ott Tanak.

Close

 

 

Μαζί με το συνοδηγό του Martin Jarveoja έκαναν έναν εκπληκτικό αγώνα και σίγουρα αν δεν τους πρόδιδε την προτελευταία ειδική του Σαββάτου, το  υδραυλικό σύστημα, θα ήταν στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja, ήταν από την Παρασκευή μέχρι και την 16η Ε.Δ του Σαββάτου στην πρώτη θέση. Έκαναν ένα τρομερό αγώνα και άνοιγαν από ειδική σε ειδική την ψαλίδα από τα υπόλοιπα πληρώματα.

To τιμόνι στο Hyundai i20 Rally1 τους πρόδωσε και έτσι από την πρώτη θέση έπεσαν στην 3η..

Close

 

 

Παρά την απογοήτευση που είχαν, δεν το έβαλαν κάτω. Με επισκευασμένο το υδραυλικό σύστημα, την Κυριακή (18/5) τα έδωσαν όλα. Κάλυψαν τη διαφορά που είχαν με τους Φινλανδούς Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen και κατάφεραν δύο ειδικές πριν τον τερματισμό να περάσουν στη δεύτερη θέση. Σίγουρα δεν είχαν ελπίδες να πλησιάσουν τους νικητές. Ο Ogier ξέρει πολύ καλά το παιχνίδι της τακτικής. Ξέρει πότε πρέπει να πάει οριακά και πότε φυλαγμένα με σκοπό να ανέβει χωρίς ρίσκο το πρώτο σκαλί στο βάθρο.

Παρά το γεγονός ότι οι Εσθονοί κέρδισαν όλες τις τελευταίες ειδικές καθώς επίσης και την Fafe 2 (Wolf Power Stage) και πήραν πολύτιμους βαθμούς, σε καμιά περίπτωση δεν μπορούσαν να απειλήσουν τους Γάλλους. Οι Ott Tanak- Martin Jarveoja, την Κυριακή κέρδισαν από τις πέντε τις τέσσερις ειδικές διαδρομές.

Περίεργο είναι που οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση, δύο ειδικές πριν το τερματισμό, δεν πίεσαν όσο έπρεπε και «έπεσαν» στην 3η θέση. Είναι περίεργο γιατί ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera μετά την περιορισμένη συμμετοχή του το 2024 δεν μπορεί να βρει το ρυθμό του.

 

Close

 

Προβληματισμένοι ήταν και οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας Elfyn Evans- Scott Martin. Δεν έκαναν καλό αγώνα και τερμάτισαν στην 6η θέση πίσω από τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  (HYUNDAI i20 N Rally 1) και Takamoto Katsuta – Aaron Johnston (TOYOTA GR YARIS Rally 1).

 

 

Θα μπορούσε να πήγαιναν ακόμη καλύτερα οι Sesks-Francis (Ford Puma Rally1). Έκαναν τον πρώτο χρόνο στο shakedown αλλά η καλή ψυχολογία τους χάλασε όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα από την πρώτη κιόλας διαδρομή.Η πρώτη ειδική διαδρομή στο 3ο σκέλος ήταν καταστροφική. Ένα κλατάρισμα στη μέση της Ε.Δ φτάνει για να χάσεις 10 λεπτά. Και όταν οι διαφορές στους πρώτους υπολογίζονται με δευτερόλεπτα τα δέκα λεπτά ποινή αρκούν για να σε ρίξουν χαμηλά στη σειρά κατάταξης.

 

 

Από τις 24 ειδικές διαδρομές ο Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 11 ειδικές διαδρομές, ο Οgier κέρδισε πέντε οι  Fourmaux και Rovanpera κέρδισαν από δύο και από μία κέρδισαν οι  Εvans, Katsuta, Neuvile. Στην power-stage η σειρά των 5 ταχύτερων ήταν Tάνακ, Νeuville, Rovanpera, Katsuta, Ogier.

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Εvans με 118 και ακολουθούν οι Rovanpera 88, Ogier 86, Tanak 84 και Neuville 78.

Η πρώτη δεκάδα μετά τον τερματισμό