Rally

20 Sep, 2022 Ώρα 14:30

Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για Ιωαννίδη στο πρωτάθλημα ταχύτητας

Thumbnail

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου ο τέταρτος γύρος του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος ταχύτητας by NAGA PAY. Ο αγώνας που διεξήχθη στην περιοχή κάμπος με το μήκος της διαδρομής να είναι τρία χιλιόμετρα, διοργάνωσε το Σωματείο Αγωνιστικού Αυτοκινήτου Αμμοχώστου και τελούσε υπό την αιγίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

Close

Ο Γιάννος Ιωαννίδης με το Psaltis Mitsubishi Lancer EVO VII κατάφερε να επικρατήσει σε δεύτερο σερί αγώνα αλλά και να πάρει την τρίτη συνεχόμενη του νίκη στον κάμπο Παραλιμνίου. ‘Έκανε ένα αλάνθαστο αγώνα καταφέρνοντας να γράψει τον ταχύτερο χρόνο ανάμεσα στους 22 οδηγούς που έλαβαν μέρος και να περάσει δεύτερος στο βαθμολογικό πίνακα.

 

Close

 

Ο Γιώργος Πολυκάρπου με Mitsubishi Lancer EVO 3 ήταν ο οδηγός που τερμάτισε στη δεύτερη θέση παρόλο που αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο δοκιμαστικό του πέρασμα,. Έγραψε χρόνο 0:02:15.06 και με αυτό το αποτέλεσμα διατηρήθηκε  στην πρώτη θέση της βαθμολογία με 103 βαθμούς. Τρίτος έμεινε ο Ηλίας Πιερή με το ΕΝΕΟS Mitsubishi Lancer EVO VI, με καλύτερο χρόνο το 0:02:16.38, αφού στην πρώτη αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα το οποίο κατάφερε να επιδιορθώσει.

Close

 

 

Στην τέταρτη θέση και πρώτος στην κατηγορία RCS2 τερμάτισε ο Ευαγόρας Κούλουρος με Mitsubishi Lancer EVO III ο όποιος όμως είδε τις ελπίδες του για τίτλο να μειώνονται.. 

Στην 5η θέση γενικής και πρώτος στην κατηγορία RC2 τερμάτισε Λάμπρος Ιωανίδης με το Psaltis Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος κέρδισε παράλληλα και την κατηγορία RC2..  Στην 6η θέση γενικής και δεύτερος στην κατηγορία RCS2 ο Μάριος Παύλου με Mitsubishi Lancer Evo 7. 

 

 

Σταθερός για ακόμα ένα αγώνα ήταν ο Σταύρος Αντωνίου με το Psaltis / ENEOS Mitsubishi Lancer EVO IV που ολοκλήρωσε στην έβδομη θέση και δεύτερος στην κατηγορία RC2. Όγδοος γενικής και τρίτος στην κατηγορία RC2 πλασαρίστηκε ο πάντα εντυπωσιακός Κυριάκος Ιωαννίδης Psaltis Mitsubishi Lancer EVO IV. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Ξενοφώντος με Honda Civic ο οποίος κέρδισε και την δικίνητη κατηγορία. Ο Μιχάλης Διομήδους με Honda Civic επικράτησε στην κατηγορία RC4. Στην κατηγορία RCS1 ο Μιχάλης Σοφοκλέους με το Psaltis VW GOLF GTI κέρδισε και σε αυτό τον αγώνα και ανέβηκε πρώτος και ισόβαθμος με 108 βαθμούς στην βαθμολογία με τον Δημήτρη Παρέλη που έμεινε δεύτερος στον αγώνα, ενώ τρίτος με Seat Ibiza τερμάτισε ο Σωκράτης Παπαναστασίου. Στις υπόλοιπες κατηγορίες, ο Κλεάνθης Έλληνας με Ford Fiesta DYTCO επικράτησε στην κατηγορία RCL1 ο Ρίκκος Παναγιώτου με Suzuki Vitara κέρδισε την κατηγορία RCT1 και ο Δημήτρης Παρελλης με το SWAG OPEL CORSA κέρδισε την κατηγορία RCS 3 .

Ο επόμενος αγώνας για το Παγκύπριο πρωτάθλημα ταχύτητας θα διεξαχθεί την 5η Νοεμβρίου, θα έχει συντελεστή 1,25.

Χορηγός του αγώνα είναι η εταιρία Ψάλτης Ανταλλακτικά και τα λιπαντικά ENEOS.

12 Sep, 2025 Ώρα 11:48

WRC Rally Chile Bio Bío 2025: Τέσσερις διεκδικητές του φετινού παγκόσμιου τίτλου στο WRC ξεκινούν ένα δύσκολο αγώνα στη Λατινική Αμερική

Thumbnail

Σήμερα, Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου ξεκινάει ο 11ος από τους 14 γύρους του παγκοσμίου πρωταθλήματος WRC. Τα πληρώματα της πρώτης (WRC) και δεύτερης κατηγορίας (WRC2) μετά τον αγώνα στην Παραγουάη πέρασαν την οροσειρά των Άνδεων και μεταφέρθηκαν στη Χιλή όπου εκεί ξεκινάει σήμερα ο δεύτερος αγώνας που γίνεται στην Λατινική Αμερική.

Close

Οι δρόμοι στις ειδικές διαδρομές είναι βατοί και σε γενικές γραμμές καλύτεροι από όσο περίμεναν τα πληρώματα. Όμως υπάρχουν παγίδες και αρκετές δυσκολίες. Για παράδειγμα χθες έβρεχε οπότε αλλάζει η στρατηγική τόσο όσον αφορά τις γόμες όσο και οι σημειώσεις που έγιναν με στεγνό χώμα.

Υπάρχουν ακόμη σε κάποιες ειδικές δένδρα και ομίχλη. Ένα λάθος στο βρεγμένο χώμα αρκεί για να καταλήξει το αυτοκίνητο στην πυκνή βλάστηση. Στο Ράλλυ στη Χιλή υπάρχουν αρκετές τυφλές και «κυματιστές» στροφές.

Close

 

Close

 

Στη Χιλή γίνεται ο προτελευταίος χωμάτινος αγώνας. Υπάρχει ακόμη ένας – ο τελευταίος στο φετινό πρωτάθλημα στη Σαουδική Αραβία- και μεσολαβούν δύο ασφάλτινοι. Ένας στην Κεντρική Ευρώπη και ένας στην Ιαπωνία.

 

Να δούμε λίγο τη βαθμολογία.

Οι Elfyn Evans- Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally) προηγούνται με 198 βαθμούς. Ξεκινούν πρώτοι στη Χιλή και «ανοίγουν» το δρόμο στους υπόλοιπους.

Στην συνέχεια με 191 βαθμούς ακολουθούν οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally 1). Με διαφορά μόλις δύο βαθμών, 189 βαθμούς ακολουθούν οι Sebastien Ogier- Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally 1).

Οι τέταρτοι που μπορούν να διεκδικήσουν τίτλο είναι οι Ott Tanak- Martin Jarveoja Estonia (Hyundai i20 Rally1) με 180 βαθμούς.

Θα μπορούσαμε να εντάσσαμε στους διεκδικητές του φετινού τίτλου τους περσινούς παγκόσμιους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Rally1) που έχουν 150 βαθμούς. Το γεγονός ότι βρίσκονται 48 βαθμούς πίσω από τους Elfyn Evans- Scott Martin θεωρείται αδύνατον να γίνει ανατροπή. Λάθη με τόσο έμπειρα πληρώματα δεν γίνονται. Και αυτό οι Βέλγοι το γνωρίζουν πολύ καλά.

Αντίθετα για τα τέσσερα πρώτα πληρώματα που οι διαφορές είναι μικρές, εύκολα γίνονται οι ανατροπές.

Χθες έγινε το shakedown μήκους 6.79 χλμ. Οι χρόνοι δεν μετρούν στον αγώνα. Όμως παίρνουμε μια γεύση. Πιο γρήγοροι με χρόνο 3.21.5 ήταν οι Εσθονοί Tanak-Jarveoja. Ένα δευτερόλεπτο πιο αργοί (3.21.6) ήταν οι Rovanpera-Halttunen και τρίτοι με χρόνο 3.21.8 ήταν οι Εvans-Martin. Οι Ogier-Landais έκαναν 3.22.9 και οι Andrien Fourmoux- Alefandre Coria (Hyundai i20 Rally1) «έγραψαν» 3.23.1

Η πραγματική μάχη όμως ξεκινάει σήμερα. Στον αγώνα έχουν δηλώσει 49 πληρώματα. Όμως στο shakedown, τέσσερα πληρώματα δεν εμφανίσθηκαν. Στον αγώνα όμως δήλωσαν ότι θα συμμετέχουν.

Οι αγωνιζόμενοι από σήμερα μέχρι και την Κυριακή θα κάνουν 16 χωμάτινες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 306.76 χλμ.

Στη Χιλή για τους Elfyn Evans- Scott Martin που ξεκινούν πρώτοι, τα πράγματα θα είναι δύσκολα αν βρέχει. Αυτοί που θέλουν τη βροχή γιατί σίγουρα θα ευνοηθούν από τη θέση που ξεκινούν είναι οι Γάλλοι. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Ogier ξέρει και διαλέγει τις σωστές γόμες. Και είναι και κάτι ακόμη. Έχει 8 παγκόσμιους τίτλους και πριν αποσυρθεί από το WRC θέλει να κάνει 9 τους τίτλους του.