Ο Elfyn Evans σημείωσε την πρώτη του νίκη με την ομάδα της TOYOTA GAZOO Racing, κυριαρχώντας πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris WRC στο Ράλι Σουηδίας και μόλις στον δεύτερό του αγώνα. Μαζί του στο βάθρο ήταν ο 19χρονος Kalle Rovanperä, ο οποίος κέρδισε τη συναρπαστική μάχη με τον ομόσταβλό του και παγκόσμιο πρωταθλητή Sébastien Ogier για την τρίτη θέση, με μια εκπληκτική διαδρομή μέσα από την Power Stage.
Οι τρεις τους, συνέχισαν την εξαιρετική ‘εκκίνηση’ της ομάδας στη σεζόν με το νέο line-up των οδηγών, την ίδια στιγμή που η Toyota έχει πάρει το προβάδισμα των κατασκευαστών του πρωταθλήματος και με τον Evans να μπορεί να διεκδικεί το πρωτάθλημα των οδηγών για πρώτη φορά στην καριέρα του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Evans είχε προβάδισμα από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα, και κατάφερε να καταγράψει τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του σε αγώνα, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA. Τον πρώτο του τίτλο τον είχε κατακτήσει στην πατρίδα του, στο Rally Ουαλίας Η.Β. το 2017.

Ακόμα την πρώτη του νίκη μαζί με τον Evans γιόρτασε και ο συνοδηγός του Scott Martin, με τον οποίο ένωσαν δυνάμεις την προηγούμενη σεζόν και έτσι αναδείχθηκαν ως οι πρώτοι, πρώην ανταγωνιστές, Βρετανοί που μαζί έχουν κερδίσει το Rally Σουηδίας, από τη δημιουργία των αγώνων WRC το 1973.
Ο τρίτος θρίαμβος στο Ράλι Σουηδίας σε τέσσερα χρόνια, για την Toyota Yaris WRC ήρθε σε πολύ διαφορετικές συνθήκες συγκριτικά με τους δύο προηγούμενους αγώνες. Η διαφοροποίηση αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι καιρός ήταν εκτός εποχής πριν τον αγώνα, όπου οι ειδικές διαδρομές ήταν συνήθως καλυμμένες με πάγο και χιόνι, ενώ οι διοργανωτές έπρεπε να αναπτύξουν ένα δρομολόγιο με λιγότερες ειδικές διαδρομές για να διασφαλίσουν τη συνέχεια του αγώνα. Την Παρασκευή και το Σάββατο οι συνθήκες του αγώνα διατηρήθηκαν σε καλή κατάσταση, λόγω των θερμοκρασιών ψύχους, ωστόσο η βροχή της Κυριακής μετέτρεψε σε εξαιρετικά απαιτητική την τελική ειδική διαδρομή.
Για την ιστορία αναφέρεται ότι ο Evans είχε δημιουργήσει προβάδισμα 17,2 δευτερολέπτων την τελευταία ημέρα έχοντας κερδίσει πέντε από τις οκτώ προηγούμενες ειδικές διαδρομές, γεγονός που του επέτρεψε να έχει μια σχετικά προσεκτική προσέγγιση, μέσω της δύσκολης δοκιμασίας, και να εξασφαλίσει έτσι τη νίκη με 12,7s.

Τώρα σε ό,τι αφορά στον Rovanperä μπορεί, κατά κοινή παραδοχή, ήδη να υπήρξε εντυπωσιακός στο ντεμπούτο του στο κορυφαίο Ράλι του Μόντε Κάρλο , αλλά στο Rally Σουηδίας έφτασε σε ένα άλλο επίπεδο, καθώς, σε κάποια στιγμή την Παρασκευή, ανέβηκε μέχρι και τη δεύτερη θέση. Rovanperä και Ogier έδωσαν μάχη σε αρκετές φάσεις του αγώνα για την τρίτη θέση το Σάββατο, ωστόσο, ο Ogier την τελευταία μέρα τερμάτισε τρίτος με πλεονέκτημα μισού δευτερολέπτου.
Στις δύσκολες συνθήκες της ειδικής διαδρομής Likenäs μήκους 21,19 χιλιομέτρων, ο Rovanperä ήταν πρώτος κατά 3,7 δευτερόλεπτα, λαμβάνοντας την πρώτη WRC νίκη σε ειδική διαδρομή, και συνολικά 5 βαθμούς bonus για την Power Stage. Αξίζει να σημειωθεί πως είναι ο νεαρότερος οδηγός που κατέκτησε το βάθρο σε αγώνα WRC, -δύο χρόνια νεότερος και από τον οδηγό με το προηγούμενο ρεκόρ.
Τέλος ο Ogier πέτυχε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, τερματίζοντας τέταρτος, συλλέγοντας αρκετούς βαθμούς για το πρωτάθλημα οδηγών, όπου μέχρι στιγμής βρίσκεται στην τρίτη θέση, με πέντε βαθμούς λιγότερους από τον Evans.

Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών!
Ο Ott Tänak, με συνοδηγό τον Martin Järveoja, ήταν οι θριαμβευτές του Ράλι Ακρόπολις 2025, με το δεύτερο πλήρωμα, τους Adrien Fourmaux και Aledandre Coria ν’ ανεβαίνουν στην τρίτη θέση του βάθρου! Το τρίτο πλήρωμα, με οδηγό τον Thierry Neuville και συνοδηγό τον Martijn Wydaeghe, τερμάτισαν στην 5η θέση, αφού είχαν σπασμένο ελαστικό.

Ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα σκληρός και ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων υποχρέωσε τον Tänak να συρθεί κυριολεκτικά στο τέρμα στην τελευταία ειδική διαδρομή της Κυριακής! Παρά το πρόβλημα, η διαφορά που είχε εξασφαλίσει ο νικητής του χάρισε την πρώτη θέση. Το νικηφόρο αποτέλεσμα ανεβάζει τον Tänak στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας οδηγών.

“Ήμουν πολύ ανήσυχος”, δήλωσε ο Tänak. “Στην τελευταία ειδική διαδρομή, η τρίτη ταχύτητα έκανε πολύ θόρυβο και κατάλαβα ότι είχε πρόβλημα. Σύντομα όλο το κιβώτιο είχε πρόβλημα και φοβήθηκα μήπως δεν τερματίσουμε. Ήταν εξαιρετικά δύσκολη η επικράτηση μας”.
Ο Adrien Fourmaux γιόρτασε τη δεύτερη παρουσία του στο βάθρο των νικητών, μετά από μια δραματική εμφάνιση. Ο Thierry Neuville έσωσε την παρτίδα ανεβαίνοντας στην πέμπτη θέση παρά το σπασμένο λάστιχο και το πρόβλημα στην ανάρτηση που δημιουργήθηκε, καλύπτοντας το χαμένο έδαφος.
