Με νίκη στην κατηγορία F2 ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ο Πανίκος Πολυκάρπου. Με συνοδηγό τον Γιώργο Βότση, ο 33χρονος οδηγός αγωνίστηκε στο Φθινοπωρινό Ράλλυ, τελευταίο γύρο του θεσμού, έχοντας στα χέρια του το άψογα προετοιμασμένο από τη Shocks Lab, Peugeot 208 Rally4.
«Γνωρίζαμε εξ αρχής πως οι ελπίδες μας για κατάκτηση του τίτλου στην F2 ήταν λίγες, οπότε είχαμε κατά νου να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να κινηθούμε χωρίς προβλήματα», δήλωσε ο Πανίκος Πολυκάρπου, ο οποίος συνέχισε: «Δυστυχώς, όμως, στη διαδρομή του Σαββάτου αντιμετωπίσαμε κλαταρισμένο ελαστικό, ενώ είχαμε και πρόβλημα με την ανάρτηση του Peugeot, κάτι που μας κόστισε σε χρόνο.»

Το δεύτερο σκέλος του αγώνα περιλάμβανε 5 Ειδικές Διαδρομές, με τους Πανίκο Πολυκάρπου-Γιώργο Βότση να εκκινούν την προσπάθειά τους από τη δεύτερη θέση της δικίνητης κατηγορίας: «Η Κυριακή ήταν μία εντελώς διαφορετική ημέρα για εμάς. Ανεβάσαμε ρυθμό ειδική με ειδική, κερδίσαμε όλες τις διαδρομές στην κατηγορία μας και καταφέραμε να κλείσουμε τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος πρόσθεσε: «Μείναμε μακριά από προβλήματα, το διασκεδάσαμε και πετύχαμε άλλη μια νίκη στο πρωτάθλημα, μετά από την επιτυχία μας στη Θήβα, στην πρεμιέρα του θεσμού. Είναι πολύ όμορφο να κλείνεις μια δύσκολη χρονιά με τέτοιο τρόπο. Τερματίσαμε δεύτεροι στο πρωτάθλημα της F2 και ευελπιστούμε να επιστρέψουμε του χρόνου, ώστε να το κατακτήσουμε»

Κλείνοντας, ο Πανίκος Πολυκάρπου δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους όσους βοήθησαν στο να γίνει πραγματικότητα η συμμετοχή του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ: «Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους χορηγούς που μας στήριξαν στη φετινή μας προσπάθεια. Ήθελα εδώ και αρκετά χρόνια να αγωνιστώ στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και αυτό έγινε πραγματικότητα φέτος χάρη σε αυτούς. Ευχαριστώ τις εταιρείες που ήταν υπεύθυνες για το Service και την προετοιμασία του αυτοκινήτου, καθώς και τον συνοδηγό μου, Γιώργο Βότση, ο οποίος ήταν άψογος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Συγχαρητήρια αξίζουν και στο έτερο πλήρωμα της ομάδας, Δημήτρη Παλαιοκώστα-Ανδρέα Βίγκο, οι οποίοι ήταν ανταγωνιστικοί, στην πρώτη χρονιά εμπλοκής του οδηγού με τα χωμάτινα ράλλυ, ολοκληρώνοντας τρίτοι στο πρωτάθλημα της F2»

Την προσπάθεια του πληρώματος στήριξαν η εταιρεία Medea Trans, μια εταιρεία αφοσιωμένη στη μεταφορά ιατρικών προϊόντων, φαρμάκων και ιατρικών ειδών, που προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε πολλές περιοχές της Ελληνικής επικράτειας.
Επίσης, στο πλευρό των Πολυκάρπου-Βότση βρέθηκαν τα λιπαντικά αυτοκινήτου Mannol Oil. Οι εταιρείες Shockslab, Alkis Car Servicing, Rally Art Technology, Sotirchos Engineering και το βουλκανιζατέρ ελαστικών του Βασίλη Αντωνιάδη ήταν υπεύθυνοι για την προετοιμασία και συντήρηση του αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε τον Πανίκο Πολυκάρπου μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
https://www.facebook.com/panik99
https://www.instagram.com/panik.99/

WRC: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2026
Το νέο πρόγραμμα που ανακοίνωσε η FIA και ο WRC Promoter για το 2026, περιλαμβάνει 14 αγώνες σε τέσσερις ηπείρους. Σύμφωνα με το επίσημο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) θα υπάρχει μια αγωνιστική ισορροπία αφού συνδυάζονται αγώνες σε χώμα , άσφαλτο και χιόνι.
Όσον αφορά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις που είναι ο όγδοος γύρος στο πρόγραμμα του ΠΠΡ, παραμένει σταθερό τον 6ο μήνα του χρόνου και θα γίνει από 25 έως 28 Ιουνίου. Η καθιέρωση της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου σηματοδοτεί μια νέα σταθερά για τον αγώνα, ενισχύοντας την παρουσία της Ελλάδας στο διεθνές καλαντάρι και επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του Ακρόπολις στο παγκόσμιο σκηνικό.
Το ημερολόγιο του 2026 χαρακτηρίζεται από στρατηγικό σχεδιασμό και ευελιξία. Η μετακίνηση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας στον Μάιο εξυπηρετεί την αγωνιστική ισορροπία, περιορίζοντας το φαινόμενο του road sweeping για τους έως εκείνη την περίοδο πρωτοπόρους στη βαθμολογία.
Παράλληλα, η διατήρηση αγώνων όπως της Παραγουάης και των Καναρίων Νήσων για δεύτερη συνεχή χρονιά στο ημερολόγιο, αντανακλά τη διαρκή ενίσχυση του ενδιαφέροντος για τα ράλλυ σε νέες περιοχές.

Η αρχή για τη σεζόν του 2026 θα γίνει παραδοσιακά με τον αγώνα του Μόντε Κάρλο, όπου προγραμματίζεται και υπερειδική διαδρομή στους δρόμους του Μονακό, ενώ η αυλαία, όπως και φέτος, θα πέσει με το Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας στα μέσα Νοεμβρίου.
Το πλήρες ημερολόγιο του WRC 2026:
- Ράλλυ Μόντε Κάρλο, 22-25 Ιανουαρίου
- Ράλλυ Σουηδίας, 12-15 Φεβρουαρίου
- Ράλλυ Σαφάρι, 12-15 Μαρτίου
- Ράλλυ Κροατίας, 9-12 Απριλίου
- Ράλλυ Καναρίων Νήσων, 23-26 Απριλίου
- Ράλλυ Πορτογαλίας, 7-10 Μαΐου
- Ράλλυ Ιαπωνίας, 28-31 Μαΐου
- EKO Ράλλυ Ακρόπολις, 25-28 Ιουνίου
- Ράλλυ Εσθονίας, 16-19 Ιουλίου
- Ράλλυ Φινλανδίας, 30 Ιουλίου-2 Αυγούστου
- Ράλλυ Παραγουάης, 27-30 Αυγούστου
- Ράλλυ Χιλής, 10-13 Σεπτεμβρίου
- Ράλλυ Ιταλίας, 1-4 Οκτωβρίου
- Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας, 11-14 Νοεμβρίου
