Rally

01 Mar, 2022 Ώρα 11:37

Με νίκη ξεκίνησε το πρωτάθλημα ταχύτητας ο Γιώργος Πολυκάρπου

Thumbnail

Με τη συμμετοχή 27 πληρωμάτων ολοκληρώθηκε την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου  ο πρώτος γύρος του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος ταχύτητας by NAGA PAY. Τον αγώνα  διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Αυτοκινήτου Λάρνακας και τελούσε υπό την αιγίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου ενώ διεξήχθη στην περιοχή Κόσιης σε χωμάτινη διαδρομή μήκους 2.6 χιλιομέτρων.

Close

 

 

Ο Γιώργος Πολυκάρπου με το Psaltis Autoparts/Comline Mitsubishi Lancer EVO ΙΧ έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο χρονομετρημένο του πέρασμα (2:01.37). Ο περσινός πρωταθλητής αντιμετώπισε πρόβλημα στο πρώτο του πέρασμα με σπασμένο άξονα, αυτό όμως δεν στάθηκε εμπόδιο στο νεαρό για να πάρει τη νίκη. Τη δεύτερη θέση πήρε ο Ευαγόρας Κούλουρος με Mitsubishi Lancer Evo III (2:02.10) δείχνοντας ότι  βρίσκεται σε τρομερή φόρμα. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Γιάννος Ιωαννίδης με Mitsubishi Lancer (EVO VII) και χρόνο 2:03.45 από το πρώτο του πέρασμα αφού στο δεύτερο αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα.

 

Close

 

Τέταρτος και πρώτος στην κατηγορία RCS2 τερμάτισε ο Ηλίας Πιερή (2:04.23) με το Psaltis/ENEOS Lancer Evo VI.  Στην πέμπτη θέση και πρώτη στην κατηγορία RC2 (2:05.46) ολοκλήρωσε ο περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας Σταύρος Αντωνίου με το Psaltis/ENEOS Mitsubishi Lancer Evo X R4, ο οποίος ξεκίνησε ιδανικά την υπεράσπιση του τίτλου του. Έκτος και δεύτερος στην κατηγορία RCS2 τερμάτισε ο Μάριος Παύλου (2:06.30) με Evo VIΙ και στην έβδομη θέση γενικής και τρίτος στην κατηγορία RCS2 ο Πέτρος Πέτρου (2:06.36) με Evo VIΙ. Όγδοη θέση για τον Δημήτρη Πιερή (2:06.65) με Evo VII, στην ένατη θέση και δεύτερος στην κατηγορία RC2 ο Μάριος Παναγιώτου με Mitsubishi EVO ΙΧ (2:07.43) ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Κυριάκος Ιωαννίδης με Mitsubishi EVO ΙΧ (2:09.19).

 

 

Αμφίρροπες μάχες έγιναν στην δικίνητη κατηγορία όπου ο νικητής κρίθηκε σε δέκατα του δευτερολέπτου. Οι Παναγιώτης και Ανδρέας Ξενοφώντος (Honda Civic) ήταν οι μεγάλοι νικητές (2:11.41) , αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Μιχάλη Διομήδους (2:11.73) ο οποίος τους πίεσε ασφυκτικά. Πήρε όμως τη νίκη στην κατηγορία RC4. 

 

 

Στην 2WD S την πρώτη θέση (2:14.47) κατέκτησε ο Δημήτρης Παρέλλης με το Psaltis Autoparts Opel Corsa στην επανεμφάνιση του στην αγωνιστική δράση. Στην κατηγορία RCS1 πρώτευσε ο περσινός πρωταθλητής Μιχάλης Σοφοκλέους (02:14.54) με δεύτερο τον Χριστόδουλο Χριστοδούλου, ενώ νικητής στην νεοσύστατη κατηγορία RCL2 αναδείχθηκε ο Νίκος Μαραγκός με Mazda RX8.

 

 

Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα έγιναν οι απονομές στο χώρο διεξαγωγής του αγώνα, στους πρωτεύσαντες σε όλες τις κατηγορίες. Ο επόμενος αγώνας για το Παγκύπριο πρωτάθλημα ταχύτητας θα διεξαχθεί την 1η Ιουνίου.

Χορηγός του αγώνα είναι η εταιρία Ψάλτης Ανταλλακτικά και τα λιπαντικά ENEOS.  

19 May, 2025 Ώρα 11:34

WRC Vodafone Rally de Portugal 2025: Νικητές οι Γάλλοι Ogier- Landais με Toyota GR YARIS Rally 1

Thumbnail

Ο  42χρονος Sebastien Ogier, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC κέρδισε για 7η φορά τον αγώνα στην Πορτογαλία. Θα πρέπει όμως να παραδεχθούμε ότι ο πιο γρήγορος και πιο μαχητικός οδηγός σε αυτόν τον αγώνα ήταν ο «άχρωμος» και πάντα αγέλαστος Εσθονός οδηγός του HYUNDAI i20 N Rally 1, Ott Tanak.

Close

 

 

Μαζί με το συνοδηγό του Martin Jarveoja έκαναν έναν εκπληκτικό αγώνα και σίγουρα αν δεν τους πρόδιδε την προτελευταία ειδική του Σαββάτου, το  υδραυλικό σύστημα, θα ήταν στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja, ήταν από την Παρασκευή μέχρι και την 16η Ε.Δ του Σαββάτου στην πρώτη θέση. Έκαναν ένα τρομερό αγώνα και άνοιγαν από ειδική σε ειδική την ψαλίδα από τα υπόλοιπα πληρώματα.

To τιμόνι στο Hyundai i20 Rally1 τους πρόδωσε και έτσι από την πρώτη θέση έπεσαν στην 3η..

Close

 

 

Παρά την απογοήτευση που είχαν, δεν το έβαλαν κάτω. Με επισκευασμένο το υδραυλικό σύστημα, την Κυριακή (18/5) τα έδωσαν όλα. Κάλυψαν τη διαφορά που είχαν με τους Φινλανδούς Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen και κατάφεραν δύο ειδικές πριν τον τερματισμό να περάσουν στη δεύτερη θέση. Σίγουρα δεν είχαν ελπίδες να πλησιάσουν τους νικητές. Ο Ogier ξέρει πολύ καλά το παιχνίδι της τακτικής. Ξέρει πότε πρέπει να πάει οριακά και πότε φυλαγμένα με σκοπό να ανέβει χωρίς ρίσκο το πρώτο σκαλί στο βάθρο.

Παρά το γεγονός ότι οι Εσθονοί κέρδισαν όλες τις τελευταίες ειδικές καθώς επίσης και την Fafe 2 (Wolf Power Stage) και πήραν πολύτιμους βαθμούς, σε καμιά περίπτωση δεν μπορούσαν να απειλήσουν τους Γάλλους. Οι Ott Tanak- Martin Jarveoja, την Κυριακή κέρδισαν από τις πέντε τις τέσσερις ειδικές διαδρομές.

Περίεργο είναι που οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση, δύο ειδικές πριν το τερματισμό, δεν πίεσαν όσο έπρεπε και «έπεσαν» στην 3η θέση. Είναι περίεργο γιατί ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera μετά την περιορισμένη συμμετοχή του το 2024 δεν μπορεί να βρει το ρυθμό του.

 

Close

 

Προβληματισμένοι ήταν και οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας Elfyn Evans- Scott Martin. Δεν έκαναν καλό αγώνα και τερμάτισαν στην 6η θέση πίσω από τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  (HYUNDAI i20 N Rally 1) και Takamoto Katsuta – Aaron Johnston (TOYOTA GR YARIS Rally 1).

 

 

Θα μπορούσε να πήγαιναν ακόμη καλύτερα οι Sesks-Francis (Ford Puma Rally1). Έκαναν τον πρώτο χρόνο στο shakedown αλλά η καλή ψυχολογία τους χάλασε όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα από την πρώτη κιόλας διαδρομή.Η πρώτη ειδική διαδρομή στο 3ο σκέλος ήταν καταστροφική. Ένα κλατάρισμα στη μέση της Ε.Δ φτάνει για να χάσεις 10 λεπτά. Και όταν οι διαφορές στους πρώτους υπολογίζονται με δευτερόλεπτα τα δέκα λεπτά ποινή αρκούν για να σε ρίξουν χαμηλά στη σειρά κατάταξης.

 

 

Από τις 24 ειδικές διαδρομές ο Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 11 ειδικές διαδρομές, ο Οgier κέρδισε πέντε οι  Fourmaux και Rovanpera κέρδισαν από δύο και από μία κέρδισαν οι  Εvans, Katsuta, Neuvile. Στην power-stage η σειρά των 5 ταχύτερων ήταν Tάνακ, Νeuville, Rovanpera, Katsuta, Ogier.

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Εvans με 118 και ακολουθούν οι Rovanpera 88, Ogier 86, Tanak 84 και Neuville 78.

Η πρώτη δεκάδα μετά τον τερματισμό