Rally

16 May, 2024 Ώρα 11:28

Με υψηλές φιλοδοξίες οι Πανίκος Πολυκάρπου- Γιώργος Βότσης στην Πελοπόννησο

Thumbnail

Μετά τη νίκη τους στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος οι Πανίκος Πολυκάρπου- Γιώργος Βότσης συμμετέχουν με υψηλές φιλοδοξίες στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ με κέντρο τον Πύργο Ηλείας. Το μικτό ελληνοκυπριακό δίδυμο θα δοκιμάσει τις δυνάμεις του σε έναν ιδιαίτερο αγώνα που διεξάγεται σε μια πανέμορφη περιοχή της Ελλάδας με τις ειδικές του να περνάνε μέσα από το φημισμένο δρυοδάσος της Φολόης.

Close

“Πιστοί στο φετινό μας πρόγραμμα συμμετέχουμε και στο δεύτερο αγώνα του Πρωταθλήματος, το Ολυμπιακό Ράλλυ στην Ηλεία. Έχουμε ακούσει πολλά για τις ειδικές της περιοχής και το δάσος της Φολόης και ανυπομονούμε να τις δούμε από κοντά. Έχουμε επίσης μάθει ότι ο κόσμος της περιοχής διψάει για αγώνες και γεμίζει τις ειδικές διαδρομές  και εμείς θα είμαστε εκεί για να προσφέρουμε θέαμα” δήλωσε ο 33χρονος Κύπριος οδηγός που έχει θέσει ως στόχο φέτος την κατάκτηση του πρωταθλήματος της δικίνητης κατηγορίας F2 και όχι μόνο.

 

Close

 

“Είναι αλήθεια ότι ο συναγωνισμός στον πρώτο αγώνα της χρονιάς δεν ήταν αυτός που περιμέναμε οπότε δεν περιοριστήκαμε στη διεκδίκηση της νίκης στην κατηγορία μας, αλλά στοχεύσαμε και ψηλά στη γενική. Στον Πύργο όμως θα είναι διαφορετικά τα πράγματα αφού οι τοπικοί οδηγοί είναι εξαιρετικά γρήγοροι και υπολογίσιμοι αντίπαλοι. Η φύση των ειδικών μάλιστα είναι διαφορετική από τους αγώνες στην Κύπρο, με πιο στενά και τεχνικά κομμάτια, οπότε θα με βοηθήσει πολύ η εμπειρία του συνοδηγού μου Γιώργου Βότση σε αυτές τις συνθήκες. Είναι θετικό που πριν τον αγώνα θα υπάρχει shakedown, όπου θα ρυθμίσουμε κατάλληλα το αυτοκίνητο στις απαιτήσεις των ειδικών της περιοχής”, ήταν τα λόγια του Πανίκου Πολυκάρπου, ο οποίος δήλωσε αναφορικά με το στόχο του στον Πύργο: “Θα δώσουμε και εδώ τον καλύτερο μας εαυτό ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας. Κύριο μέλημά μας είναι να κάνουμε έναν απροβλημάτιστο αγώνα και να προσπαθήσουμε να πλησιάσουμε σε χρόνους κάποια από τα τετρακίνητα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο Ολυμπιακό Ράλλυ. Ευχόμαστε καλό αγώνα σε όλα τα πληρώματα και καλή διασκέδαση στους πολυάριθμους θεατές που θα βρεθούν στα βουνά.”

Close

 

 

Οι Πανίκος Πολυκάρπου- Γιώργος Βότσης θα συμμετάσχουν στο Ολυμπιακό Ράλλυ  με Peugeot 208 Rally4 των κατηγοριών F2 (N-A-R) και C5 της ομάδας του Shockslab, η οποία  συμμετέχει φέτος στο πρωτάθλημα με δύο αυτοκίνητα. Ομόσταβλοι των Πολυκάρπου- Βότση είναι οι Δημήτρης Παλαιοκώστας- Ανδρέας Βίγκος με τα δύο πληρώματα της ομάδας να κατακτούν τις δύο πρώτες θέσεις της κατηγορίας στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. 

Ο αγώνας έχει κέντρο τον Πύργο Ηλείας και αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Το Ολυμπιακό Ράλλυ αποτελεί τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ενός θεσμού που συνολικά απαρτίζεται από τέσσερις αγώνες.

Την προσπάθεια του πληρώματος στηρίζουν η εταιρεία Medea Trans, μια εταιρεία αφοσιωμένη στη μεταφορά ιατρικών προϊόντων, φαρμάκων και ιατρικών ειδών, που προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε πολλές περιοχές της Ελληνικής επικράτειας και τα λιπαντικά αυτοκινήτου Mannol Oil. Η Shockslab, η Alkis Car Servicing και η Rally Art Technology είναι υπεύθυνες για την προετοιμασία και συντήρηση του αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε την προσπάθεια του Πανίκου Πολυκάρπου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:  https://www.facebook.com/panik99

 

19 May, 2025 Ώρα 11:34

WRC Vodafone Rally de Portugal 2025: Νικητές οι Γάλλοι Ogier- Landais με Toyota GR YARIS Rally 1

Thumbnail

Ο  42χρονος Sebastien Ogier, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC κέρδισε για 7η φορά τον αγώνα στην Πορτογαλία. Θα πρέπει όμως να παραδεχθούμε ότι ο πιο γρήγορος και πιο μαχητικός οδηγός σε αυτόν τον αγώνα ήταν ο «άχρωμος» και πάντα αγέλαστος Εσθονός οδηγός του HYUNDAI i20 N Rally 1, Ott Tanak.

Close

 

 

Μαζί με το συνοδηγό του Martin Jarveoja έκαναν έναν εκπληκτικό αγώνα και σίγουρα αν δεν τους πρόδιδε την προτελευταία ειδική του Σαββάτου, το  υδραυλικό σύστημα, θα ήταν στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja, ήταν από την Παρασκευή μέχρι και την 16η Ε.Δ του Σαββάτου στην πρώτη θέση. Έκαναν ένα τρομερό αγώνα και άνοιγαν από ειδική σε ειδική την ψαλίδα από τα υπόλοιπα πληρώματα.

To τιμόνι στο Hyundai i20 Rally1 τους πρόδωσε και έτσι από την πρώτη θέση έπεσαν στην 3η..

Close

 

 

Παρά την απογοήτευση που είχαν, δεν το έβαλαν κάτω. Με επισκευασμένο το υδραυλικό σύστημα, την Κυριακή (18/5) τα έδωσαν όλα. Κάλυψαν τη διαφορά που είχαν με τους Φινλανδούς Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen και κατάφεραν δύο ειδικές πριν τον τερματισμό να περάσουν στη δεύτερη θέση. Σίγουρα δεν είχαν ελπίδες να πλησιάσουν τους νικητές. Ο Ogier ξέρει πολύ καλά το παιχνίδι της τακτικής. Ξέρει πότε πρέπει να πάει οριακά και πότε φυλαγμένα με σκοπό να ανέβει χωρίς ρίσκο το πρώτο σκαλί στο βάθρο.

Παρά το γεγονός ότι οι Εσθονοί κέρδισαν όλες τις τελευταίες ειδικές καθώς επίσης και την Fafe 2 (Wolf Power Stage) και πήραν πολύτιμους βαθμούς, σε καμιά περίπτωση δεν μπορούσαν να απειλήσουν τους Γάλλους. Οι Ott Tanak- Martin Jarveoja, την Κυριακή κέρδισαν από τις πέντε τις τέσσερις ειδικές διαδρομές.

Περίεργο είναι που οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση, δύο ειδικές πριν το τερματισμό, δεν πίεσαν όσο έπρεπε και «έπεσαν» στην 3η θέση. Είναι περίεργο γιατί ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera μετά την περιορισμένη συμμετοχή του το 2024 δεν μπορεί να βρει το ρυθμό του.

 

Close

 

Προβληματισμένοι ήταν και οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας Elfyn Evans- Scott Martin. Δεν έκαναν καλό αγώνα και τερμάτισαν στην 6η θέση πίσω από τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  (HYUNDAI i20 N Rally 1) και Takamoto Katsuta – Aaron Johnston (TOYOTA GR YARIS Rally 1).

 

 

Θα μπορούσε να πήγαιναν ακόμη καλύτερα οι Sesks-Francis (Ford Puma Rally1). Έκαναν τον πρώτο χρόνο στο shakedown αλλά η καλή ψυχολογία τους χάλασε όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα από την πρώτη κιόλας διαδρομή.Η πρώτη ειδική διαδρομή στο 3ο σκέλος ήταν καταστροφική. Ένα κλατάρισμα στη μέση της Ε.Δ φτάνει για να χάσεις 10 λεπτά. Και όταν οι διαφορές στους πρώτους υπολογίζονται με δευτερόλεπτα τα δέκα λεπτά ποινή αρκούν για να σε ρίξουν χαμηλά στη σειρά κατάταξης.

 

 

Από τις 24 ειδικές διαδρομές ο Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 11 ειδικές διαδρομές, ο Οgier κέρδισε πέντε οι  Fourmaux και Rovanpera κέρδισαν από δύο και από μία κέρδισαν οι  Εvans, Katsuta, Neuvile. Στην power-stage η σειρά των 5 ταχύτερων ήταν Tάνακ, Νeuville, Rovanpera, Katsuta, Ogier.

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Εvans με 118 και ακολουθούν οι Rovanpera 88, Ogier 86, Tanak 84 και Neuville 78.

Η πρώτη δεκάδα μετά τον τερματισμό