Ο Ott Tanak έχοντας στο μπάκετ του συνοδηγού τον Martin Jarveoja έκανε έναν πολύ καλό αγώνα και κέρδισε άξια το φετινό Rally Chile Bio Bío. Είναι η 2η φορά στην ιστορία που γίνεται αγώνας του WRC στο Μεξικό. Ο πρώτος αγώνας έγινε το 2019 όπου και τότε ο Εσθονός Tanak, με άλλη εργοστασιακή ομάδα κέρδισε τον αγώνα.
Αυτή τη φορά ο Εσθονός δεν έκανε παράπονα. Αυτή τη φορά όλα λειτούργησαν άψογα με το εργοστασιακό Ford Puma Rally1 της M-Sport Ford. Μπορεί να μην ξεκίνησε καλά όμως στο τέλος του πρώτου σκέλους βρέθηκε στην κορυφή. Αυτό το προβάδισμα στον αγώνα της Νότιας Αμερικής το κράτησε μέχρι και σήμερα όπου έπεσε η καρό σημαία.

Πανηγύρια στο πλήρωμα, πανηγύρια και στην ομάδα της M-Sport Ford. Όμως αυτοί που πραγματικά θα κάνουν το μεγάλο πάρτι είναι στην Toyota. Σήμερα η Toyota Gazoo Racing WRT εξασφάλισε δύο αγώνες πριν το φινάλε του φετινού WRC, τον τίτλο των κατασκευαστών. Μετά τον αγώνα στο Μεξικό η Toyota Gazoo Racing WRT έχει 466 βαθμούς. Ακολουθεί η Hyundai Shell Mobis World Rally Tema με 360 βαθμούς και στην τρίτη θέση με 247 βαθμούς ακολουθεί η M- Sport Ford Rally Team.
Η εξέλιξη της εξασφάλισης του τίτλου των κατασκευαστών δεν αναμενόταν να γίνει σήμερα αφού μέσα στο παιχνίδι και μάλιστα στη 2η θέση της γενικής κατάταξης ήταν οι Teemu Suninen- Mikko Markkule (Hyundai i20N Rally Hybrid). Δυστυχώς στην προ τελευταία Ε.Δ σήμερα οι Φινλανδοί χτύπησαν σε ένα δένδρο και έμειναν εκτός αγώνα. Μετά από αυτή την εξέλιξη στη 2η θέση ανέβηκαν οι Βέλγοι Thierry Neuville- Martin Wydaeghe με χρόνο +42.1’’ πίσω από τους νικητές Tanak-Jarveoja ( 3.06.38.1).
Στην 3η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Elfyn Evans- Scott Martin (+1.06.9) και στην 4η θέση οι Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen (+ 2.11.0). Την πρώτη πεντάδα στη γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston (+ 4.41.5).

Τα δέκα πρώτα πληρώματα που τερμάτισαν στο Rally Chile Bio Bío

Νικητές στο WRC 2 αναδείχθηκαν οι Oliver Solberg- Elliott Edmondoson

Νικητές στο WRC 3 αναδείχθηκαν οι Roope Korhonen- Anssi Viinikka

Επόμενος αγώνας του Π.Π Ράλλυ θα γίνει στη Γερμανία (Γερμανία, Τσεχία, Αυστρία) από τις 26- 29 Οκτωβρίου.

WRC: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2026
Το νέο πρόγραμμα που ανακοίνωσε η FIA και ο WRC Promoter για το 2026, περιλαμβάνει 14 αγώνες σε τέσσερις ηπείρους. Σύμφωνα με το επίσημο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) θα υπάρχει μια αγωνιστική ισορροπία αφού συνδυάζονται αγώνες σε χώμα , άσφαλτο και χιόνι.
Όσον αφορά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις που είναι ο όγδοος γύρος στο πρόγραμμα του ΠΠΡ, παραμένει σταθερό τον 6ο μήνα του χρόνου και θα γίνει από 25 έως 28 Ιουνίου. Η καθιέρωση της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου σηματοδοτεί μια νέα σταθερά για τον αγώνα, ενισχύοντας την παρουσία της Ελλάδας στο διεθνές καλαντάρι και επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του Ακρόπολις στο παγκόσμιο σκηνικό.
Το ημερολόγιο του 2026 χαρακτηρίζεται από στρατηγικό σχεδιασμό και ευελιξία. Η μετακίνηση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας στον Μάιο εξυπηρετεί την αγωνιστική ισορροπία, περιορίζοντας το φαινόμενο του road sweeping για τους έως εκείνη την περίοδο πρωτοπόρους στη βαθμολογία.
Παράλληλα, η διατήρηση αγώνων όπως της Παραγουάης και των Καναρίων Νήσων για δεύτερη συνεχή χρονιά στο ημερολόγιο, αντανακλά τη διαρκή ενίσχυση του ενδιαφέροντος για τα ράλλυ σε νέες περιοχές.

Η αρχή για τη σεζόν του 2026 θα γίνει παραδοσιακά με τον αγώνα του Μόντε Κάρλο, όπου προγραμματίζεται και υπερειδική διαδρομή στους δρόμους του Μονακό, ενώ η αυλαία, όπως και φέτος, θα πέσει με το Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας στα μέσα Νοεμβρίου.
Το πλήρες ημερολόγιο του WRC 2026:
- Ράλλυ Μόντε Κάρλο, 22-25 Ιανουαρίου
- Ράλλυ Σουηδίας, 12-15 Φεβρουαρίου
- Ράλλυ Σαφάρι, 12-15 Μαρτίου
- Ράλλυ Κροατίας, 9-12 Απριλίου
- Ράλλυ Καναρίων Νήσων, 23-26 Απριλίου
- Ράλλυ Πορτογαλίας, 7-10 Μαΐου
- Ράλλυ Ιαπωνίας, 28-31 Μαΐου
- EKO Ράλλυ Ακρόπολις, 25-28 Ιουνίου
- Ράλλυ Εσθονίας, 16-19 Ιουλίου
- Ράλλυ Φινλανδίας, 30 Ιουλίου-2 Αυγούστου
- Ράλλυ Παραγουάης, 27-30 Αυγούστου
- Ράλλυ Χιλής, 10-13 Σεπτεμβρίου
- Ράλλυ Ιταλίας, 1-4 Οκτωβρίου
- Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας, 11-14 Νοεμβρίου
