Αγορά

09 Aug, 2019 Ώρα 22:00

Από ρεκόρ σε ρεκόρ πάει η SEAT

Thumbnail

Mε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του 2019 η SEAT. Μετά την επίτευξη του υψηλότερου όγκου πωλήσεων στην ιστορία της κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι συνολικές πωλήσεις της ισπανικής φίρμας τον μήνα Ιούλιο αυξήθηκαν κατά 4,7% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018, με 55.200 πωληθέντα αυτοκίνητα.

Close

Με αυτό το ποσοστό αύξησης, η SEAT καταγράφει τον μήνα Ιούλιο ως το καλύτερο στην ιστορία της και ξεπερνά τον όγκο πωλήσεων του Ιουλίου 2018, με 52.700 πωληθέντα αυτοκίνητα.

Στο σύνολο του επταμήνου η μάρκα έχει σημειώσει το ρεκόρ των 369.500 πωλήσεων, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 7,8% περισσότερο από το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018 (342.700 πωλήσεις) και αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει καταγραφεί ποτέ.

Close
Επιπλέον οι πωλήσεις CUPRA αυξήθηκαν σημαντικά από την αρχή του έτους. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούλιο 2019, η νέα μάρκα πούλησε 15.100 αυτοκίνητα, 70,9% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

 

Close
09 Jul, 2020 Ώρα 21:57

Η Nissan πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp

Thumbnail

Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε τη διαφορά.

Close

Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας,  υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lock-down, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του!

_

Close

 

Επικοινωνία μέσω WhatsApp

Close

Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα JUKE, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του  Twitter,  πριν από τέσσερα χρόνια!

 

_