Αγορά

29 Nov, 2019 Ώρα 08:29

Το BMW Group θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2023

Thumbnail

Μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στη γκάμα του, κάτι το οποίο υποστηρίζεται από ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων για πλήρως ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά και μοντέλα με κινητήρες καύσης.

Close

_

 

Close

Αύξηση τα επόμενα χρόνια

Πάνω από μισά από αυτά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά ενώ μεταξύ του 2019 και 2021, το BMW Group θα διπλασιάσει τις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων του. Η εταιρία εκτιμά ότι θα υπάρξει μία απότομη καμπύλη ανόδου μέχρι το 2025: Η μέση, ετήσια  αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων προβλέπεται ότι θα υπερβαίνει το 30%. Στην Ευρώπη, η εταιρία ακολουθεί επίσης μία φιλόδοξη λογική ανάπτυξης και στόχος είναι η αύξηση του ποσοστού ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο στόλο νέων οχημάτων κατά 25% το 2021 και κατά 33% το 2025. Μέχρι το 2030, θα πρέπει να συγκεντρώνουν το 50% των πωλήσεων.

Close

Ως πρωτοπόρος στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος προμηθευτής ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μέχρι τα τέλη του 2019, η εταιρία στοχεύει να έχει στο δρόμο πάνω από μισό εκατομμύριο οχήματα με πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης.

 

09 Jul, 2020 Ώρα 21:57

Η Nissan πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp

Thumbnail

Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε τη διαφορά.

Close

Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας,  υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lock-down, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του!

_

Close

 

Επικοινωνία μέσω WhatsApp

Close

Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα JUKE, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του  Twitter,  πριν από τέσσερα χρόνια!

 

_