Αγορά

26 Jun, 2020 Ώρα 11:54

Επιτυχημένη η πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση της Porsche Taycan

Thumbnail

H εταιρεία A.I.Motokinisi Ltd, αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Porsche στην Κύπρο, διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία την πρώτη αποκλειστική διαδικτυακή παρουσίαση καινούριους της μοντέλου στην Κυπριακή αγορά. Ο λόγος για την ολοκαίνουρια Porsche Taycan που παρουσιάστηκε. Η συμμετοχή στην εκδήλωση, που ήταν ανοικτή για το κοινό, προκάλεσε το ενδιαφέρον χιλιάδων φίλων της μάρκας όπου την παρακολούθησαν από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Close

 

 

Η 15λεπτή διαδικτυακή παρουσίαση ξεκίνησε με καλωσόρισμα τόσο από τον Διευθύνων Σύμβουλο της A.I.Motokinisi κ. Άλκη Ιακωβίδη όσο και από την υπεύθυνη μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων κα Παυλίνα Ιακωβίδου. Στη συνέχεια το λόγο πήραν στελέχη της εταιρείας από τα τμήματα πωλήσεων και after sales όπου παρουσίασαν και ανέλυσαν τα χαρακτηριστικά του επαναστατικού μοντέλου της Porsche. Παράλληλα ανακοινώθηκε και η δημιουργία του νέου Porsche Service Center στη Λεμεσό όπου θα μπορεί να υποστηρίξει με τον καλύτερο τρόπο τους κατόχους μιας ηλεκτρικής Porsche και όχι μόνο.

 

Close

 

Η Taycan είναι ένα ηλεκτρικό τετράθυρο σπορ saloon, που προσφέρει την υψηλή απόδοση και συνδεσιμότητα της Porsche σε καθημερινή χρήση. Ταυτόχρονα, οι ιδιαίτερα προηγμένες μέθοδοι παραγωγής και τα χαρακτηριστικά του Taycan καθορίζουν νέα πρότυπα στους τομείς της βιωσιμότητας και της ψηφιοποίησης. Τα πρώτα μοντέλα στη νέα σειρά είναι τα Taycan 4S, Taycan Turbo και Taycan Turbo S. Όλες οι εκδόσεις της Taycan διαθέτουν από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα μπροστά και ένα  πίσω, δίνοντας πραγματικό χαρακτήρα all-wheel drive στα δυο αυτοκίνητα. Εκδόσεις που βρίσκονται στην αιχμή της Porsche E-Performance και είναι από τα πιο ισχυρά μοντέλα παραγωγής που διαθέτει ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων στην γκάμα του.

Δείτε την παρουσίαση της Porsche Taycan

 

09 Jul, 2020 Ώρα 21:57

Η Nissan πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp

Thumbnail

Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε τη διαφορά.

Close

Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας,  υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lock-down, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του!

_

Close

 

Επικοινωνία μέσω WhatsApp

Close

Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα JUKE, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του  Twitter,  πριν από τέσσερα χρόνια!

 

_