H εταιρεία Galatariotis Motors, αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Honda στην Κύπρο ανακοινώνει ότι διαθέτει σειρά ετοιμοπαράδοτων Honda CR-V στους εκθεσιακούς της χώρους.
Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV χαρίζοντας αναρίθμητες πωλήσεις και σωρεία βραβείων στο Ιαπωνικό εργοστάσιο. Ένα μοντέλο που καθιερώθηκε σαν ένας από τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας διαθέτοντας μοναδικά χαρακτηριστικά, σειρά προηγμένων τεχνολογιών αλλά και εντυπωσιακά μεγάλες διαστάσεις στην κατηγορία.

Το υβριδικό CR-V χρησιμοποιεί την τεχνολογία Multi Mode Drive Technology (i-MMD), συνδυάζοντας δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον χωρητικότητας 2,0 λίτρων και μία μπαταρία ιόντων λιθίου.
Η ισχύς του δίλιτρου βενζινοκινητήρα i-VTEC φθάνει τους 145 ίππους, όμως σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, αυτή σκαρφαλώνει στους 184 ίππους με τη ροπή στα 315 Nm! Ο δίλιτρος κινητήρας, ο ηλεκτροκινητήρας κίνησης αλλά και η γεννήτρια βρίσκονται κάτω από το εμπρός καπό ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κάτω από το χώρο αποσκευών. Η τεχνολογία i-MMD έχει τη δυνατότητα να επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης. Στο πρόγραμμα «EV» η μπαταρία παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα ενώ στο πρόγραμμα «Hybrid Drive» ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε γεννήτρια που με τη σειρά της παρέχει ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης. Τέλος στο πρόγραμμα «Engine Drive» ο κινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη. Προγράμματα τα οποία στοχεύουν στη μέγιστη δυνατή οικονομία. Στην έκδοση με την κίνηση στον εμπρός άξονα η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5.3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων στα 120 g/km, ενώ στην τετρακίνητη έκδοση, τα 5.5 lt/100 km και 126 g/km.

Παράλληλα, το υβριδικό CR-V διαθέτει σύστημα αναγεννητικής πέδησης, το οποίο ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Άλλη καινοτομία της Honda αφορά τη χρήση κιβωτίου μίας σχέσης αντί του συμβατικού, όπου μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μέσα στα πλαίσια της μείωσης των ρύπων αλλά και της κατανάλωσης, η Honda ήδη ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2025 τα 2/3 των μοντέλων της θα είναι υβριδικά.

Στόλος από 24 ηλεκτρικά Hyundai IONIQ 6 στους δρόμους της Κύπρου
Παραδόθηκαν στο Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, από τη CTC Automotive Ltd, 24 ολοκαίνουρια ηλεκτρικά Hyundai IONIQ 6, για εξυπηρέτηση των αναγκών διακίνησης κυβερνητικών αξιωματούχων.
Το εντυπωσιακό IONIQ 6 κινείται σχεδόν αθόρυβα στο δρόμο εξασφαλίζοντας μια κορυφαία οδηγική εμπειρία και ξεχωρίζει με τον υπερσύγχρονο σχεδιασμό του, μα πάνω απ’ όλα με το άνετο σαλόνι του, χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των τριών μέτρων που προσφέρει κορυφαία άνεση σε όλους τους επιβάτες. Παράλληλα, το IONIQ 6 ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία και ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (μόλις 0,21), συμβάλλει καθοριστικά στην επίτευξη της εντυπωσιακής αυτονομίας του, ανεβάζοντας την στα 614 χιλιόμετρα (WLTP). Όλα τα πιο πάνω καθιστούν το Hyundai IONIQ 6 την ιδανική επιλογή για έναν στόλο αυτοκινήτων που στοχεύει στην άνεση, την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα.
Το Hyundai IONIQ 6 έχει επιλεγεί μετά από διαγωνισμό που είχε προκηρυχθεί και περιλαμβάνει την αγορά των οχημάτων μαζί με τη συντηρησή τους.
